Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

På en Creative Zen-spiller skifter man spor ved å gjøre ett klikk på en fysisk knapp på spilleren. For å gjøre det samme på D2 må man først klikke en gang på skjermen for å få frem avspillingsknappene (evt. en ekstra gang før dette får å ”skru på” skjermen dersom den har gått i sparemodus), deretter må kan klikke på pauseknappen, for så først å klikke på skjermen for å få frem navigeringsknappene igjen, for deretter å klikke på spoleknappen (som flytter til neste spor når musikken har pause), for så til slutt å måtte klikke på knappen for å starte musikken igjen. Dette betyr totalt fem eller seks trykk på skjermen for å gjøre noe via skjermen som krever ett klikk på en fysisk knapp.

Plager ikke dette dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
På en Creative Zen-spiller skifter man spor ved å gjøre ett klikk på en fysisk knapp på spilleren. For å gjøre det samme på D2 må man først klikke en gang på skjermen for å få frem avspillingsknappene (evt. en ekstra gang før dette får å ”skru på” skjermen dersom den har gått i sparemodus), deretter må kan klikke på pauseknappen, for så først å klikke på skjermen for å få frem navigeringsknappene igjen, for deretter å klikke på spoleknappen (som flytter til neste spor når musikken har pause), for så til slutt å måtte klikke på knappen for å starte musikken igjen. Dette betyr totalt fem eller seks trykk på skjermen for å gjøre noe via skjermen som krever ett klikk på en fysisk knapp.

Plager ikke dette dere?

 

 

Hvis det som hadde stått var riktig så. Du trenger da ikke sette på pause for å skifte sang, dummeste jeg har hørt. Er 3 klikk - skru på skjerm, få fram skjermknapper, trykke på dem. fingerer er heldigvis ikek slik at de må lades mellom hver gang så tre klikk motfor ett gjør veldig liten forskjell. om du har på hold og bruker toppknappene til navigering har du forøvrig sporskifte med bare én knapp, selv om hold står på

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe D2 nå, men lurer på et par ting.

1. Er det slik at det går å kopiere fra minnekortet til spillerens interne minne? Tenker på å kunne overføre bilder fra digitalkamera når det minnekortet går fullt.

2. Kan en slette fra internt minne/eksternt minne uten bruk av PC?

3. Er det noe ytelsesforskjell på spiller med og uten DAB. Ser at Vostok selger 8GB spillere med og uten til samme pris, hvilken bør man velge?

 

nina

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

går an, siden du har toppknappene som kan brukes til å styre pilleren uten touchskjermen, men egentlig bedre å ha en spiller i tillegg om du trener mye. noe som en sansa clip som er bitteliten og billig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

kjøp det billigtse. spiller liten rolle siden det meste av noenlunde kjente merker er stabile, og D2en er for treg til å utnytte klasse 6 kort uansett

Lenke til kommentar

Kommer mest sannsynelig til å kjøpe en Cowon D2 16GB Black MP3 player, Cowon D2 AV audio/video kabel og Cowon D2 Skinn futteral, Sort fra vostok.no. Virker som en litt annerledes modell en apple og creative, og på mange måter mer spennende. Er det ellers noe jeg burde kjøpe til? Drøyer litt med minnekort, da det også kommer til å falle i pris fremover. Når de gjelder høytalere kan jeg f.eks. kjøpe disse http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312255 ) og koble dem opp? Skal også kjøpe høretelefoner, og går da nok for koss porta pro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Kommer mest sannsynelig til å kjøpe en Cowon D2 16GB Black MP3 player, Cowon D2 AV audio/video kabel og Cowon D2 Skinn futteral, Sort fra vostok.no. Virker som en litt annerledes modell en apple og creative, og på mange måter mer spennende. Er det ellers noe jeg burde kjøpe til? Drøyer litt med minnekort, da det også kommer til å falle i pris fremover. Når de gjelder høytalere kan jeg f.eks. kjøpe disse http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312255 ) og koble dem opp? Skal også kjøpe høretelefoner, og går da nok for koss porta pro.

 

Har alt svart deg én gang, JA du kan koble til høyttalere med normal lydinngang. men kjøp noe annet enn portapro, dritlyd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Et aller siste spm.: Vær oppmerksom på at .mp3 lyd konvertering krever at man oppgraderer til JetAudio 7 Plus fra www.jetaudio.com.

 

Betyr det at jeg må kjøpe et program for å kunne legge inn mp3 filer på spilleren?

 

Nei... betyr akkurat det som står: hvis du skal KONVERTERE til mp3 (fra gudene vet hva) med det programmet krever at du oppgraderer. Du har absolutt ikke noe bruk for den programvaren overhodet

Lenke til kommentar
Et aller siste spm.: Vær oppmerksom på at .mp3 lyd konvertering krever at man oppgraderer til JetAudio 7 Plus fra www.jetaudio.com.

 

Betyr det at jeg må kjøpe et program for å kunne legge inn mp3 filer på spilleren?

 

Nei... betyr akkurat det som står: hvis du skal KONVERTERE til mp3 (fra gudene vet hva) med det programmet krever at du oppgraderer. Du har absolutt ikke noe bruk for den programvaren overhodet

 

Ok, takker for all hjelp :) Bestiller nå!

Lenke til kommentar

Fått cowon`en i dag, og den ser veldig fin ut :) Hvordan får jeg fiksa til en annen flash-player? Kan man laste ned spill? Når jeg legger in flash greier: går inn på flash player, kommer frem til det cd ikoner, trykker på det, og så er det stopp .. skjønner ikke hva jeg skal gjøre derfra :S

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fått cowon`en i dag, og den ser veldig fin ut :) Hvordan får jeg fiksa til en annen flash-player? Kan man laste ned spill? Når jeg legger in flash greier: går inn på flash player, kommer frem til det cd ikoner, trykker på det, og så er det stopp .. skjønner ikke hva jeg skal gjøre derfra :S

 

 

har et lite spørsmål: er det mulig å forandre det defaulte albumcoverbildet (den blå med COWON-logoen og "digital pride")?

 

 

http://iaudiophile.net/forums/forumdisplay.php?f=53

Lenke til kommentar

Da ligger min D2 og venter på meg på postkontoret og CrossRoads MylarOne X3i ørepropper er på vei, et minnekort på 8gb er på vei fra Dealxtreme. Gleder meg til jeg kommer hjem fra føkkings trondheim i morgen så jeg kan teste ut herligheten. Skal låse meg inn på rommet og nyte lyden :)

 

Skulle være godt rustet til togturene opp og ned til Stavanger fra Drammen(militæret)nå.

 

Edit: Har foresten også bestilt "futeral" og LCD saver :)

Endret av M-J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...