Gå til innhold

Selger færre ringetoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare bimboer, whannabegangsters og ellers dumme Fjortiser som går på de berømte "Gratis" ringetone reklamene.

 

Få denne lekre damen for bare 5 kroner. 30 kroner uka, fram til oppsigelse, autofornyes hver uke.

 

Har de ikke kapasitet og holde fingra i ro så kan de holde seg unna de verste kanalene TV3 og TVNorge, de sender som regel mye dritt for oss vanlige mennesker så det er ikke så vanskelig og holde seg unna.

 

Noen av disse folkene med IQ på under antall timer i døgnet i 12-timersformat må også holde seg unna TV-Shop kanalene... Men det skulle ikke være noe problem fordi folk med IQ på mindre enn 80 regnes som lett physisk utviklingshemmed.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

For meg er det ett uløst mysterium hvordan i all verden, for og si det på en pen måte, de har klart og holde det gående så sykt lenge som de har. Stakkars de foreldra som må betale telefon regningene til de naive og lettpåvirkelige ungene som bestiller denne dritten.

 

Håper de som driver med dette taper alt de har og havner på gata.

 

Men er det noen som vet hva feks jamba er verdt eller hvor mye de tjener på denne svindelen? For det kan ikke være lite.

Lenke til kommentar
Det "beste" jeg har sett fra denne bransjen til nå, er tilbud om fjerning av operatørlogo til 30,-kr/mnd! :roll: haha..

 

Eller så kan du jo gjøre det selv da. Altså, fjerne operatør logoen. På den jeg har nå funket det og på den forrige jeg hadde så funket det. Billigere kan det jo ikke bli.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...