Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjapt spørsmål. Jeg sjekket opp noen av varene etter at timetilbudet var over og prisen var den samme som under tilbudet. Vil det si at dem holder den prisen hele dagen?

 

Tror de gjorde det sist. Du kan altså sjekke her på forumet hvilke ting som har blitt lagt ut i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Vurderer å slå til på denne Blu-Ray spilleren, men lurer på om det egentlig er noen vits. Jeg mener, hvaslags programvare kan evt benyttes til avspilling?

Cyberlink Power DVD 7 er visstnok bra til HD-film. VLC takler det helt sikkert også. Har dessverre ikke fått prøvd det ut enda.

 

Har denne, og den fungere utmerket sammen med PowerDVD Ultra.

 

Meg bekjent er PowerDVD ett av svært få alternativer for hardwaredekoding av Blu-ray (kjenner ikke VLC), som nesten er et must med avpilling av BR til et TV/skjerm i 1080p.

Endret av drbo
Lenke til kommentar
1418,- betalte jeg for XFX GeForce 8800GTS 560M 320MB XT i går.

Dette er et fabrikkoverklokket skjermkort, så tilbudet til NetShop var kanskje ikke SÅ bra?

 

Jeg vet ikke hva netshop mener med explosivt. 22 Benq skjermen koster mindre på prisguiden og det til ordinær pris!!! Jeg synes at den måten de markedsfører dette oppleget på er på kanten og misvisende. Det burde være avslag på minst 30 eller 40% ifh. til konkurentene.

Det finnes grenser for hvor stort tilbud de kan ha da, de kan jo ikke selge tingene til under innkjøpspris.

Det finnes ingen grenser bare for å få sagt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...