Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så jeg ikke bæsjer på leggen.

 

Jeg plukker meg ett tilbud nå.

Endrer referanse til Timesalg.

Betaler varen med f.eks VISA.

 

Plukker ny vare om to timer.

Endrer referanse til Timesalg.

Betaler varen med f.eks VISA.

 

Og så på slutten av dagen går netshop gjennom og slår sammen pakkene mine, slik at jeg ikke betaler individuell frakt for hver enkelt del?

Endret av gunnberg
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det som bestilles på timesalget kan hentes på Netshops hentelager i Oslo? 37” LCD TV’er veier mye og det hadde passet mye bedre å hente der enn å betale dyr porto og drasse det med seg fra posten.

Det gjelder kun Netshop for sandefjord.

Jeg er klar over at timesalget styres fra Netshop Sandefjord og at prisene i Oslo er uberørt av det som skjer, men jeg tenkte kanskje det var mulig å ta ut varen på Netshops hentelager i Oslo uansett.

Du har sikkert rett, men kommer det et tilbud kommer jeg til å ringe dem og spørre.

Lenke til kommentar
Bare så jeg ikke bæsjer på leggen.

 

Jeg plukker meg ett tilbud nå.

Endrer referanse til Timesalg.

Betaler varen med f.eks VISA.

 

Plukker ny vare om to timer.

Endrer referanse til Timesalg.

Betaler varne med f.eks VISA.

 

Og så på slutten av dagen gåt netshop gjennom og slår sammen pakkene mine, slik at jeg ikke betaler individuell frakt for hver enkelt del?

Kan ikke betale med kort ;) kun oppkrav

 

edit: sånn det har vært før ihvertfall

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Bestilte en Mist 1000W selv. Det er et ganske bra tilbud med tanke på at du må ut med rundt 1500+ for en 1000W i følge prisguiden. Nå mangler jeg bare et Radeon HD 3870 X2 å plugge den til :)

 

Støtter også ønsket om et bra tilbud på X38 HK. Gjerne med minst 3 PCIe X16-porter og 2.0 :)

Endret av tommyms
Lenke til kommentar
Bare så jeg ikke bæsjer på leggen.

 

Jeg plukker meg ett tilbud nå.

Endrer referanse til Timesalg.

Betaler varen med f.eks VISA.

 

Plukker ny vare om to timer.

Endrer referanse til Timesalg.

Betaler varne med f.eks VISA.

 

Og så på slutten av dagen gåt netshop gjennom og slår sammen pakkene mine, slik at jeg ikke betaler individuell frakt for hver enkelt del?

Kan ikke betale med kort ;) kun oppkrav

 

edit: sånn det har vært før ihvertfall

 

Ok, takker :D

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det som bestilles på timesalget kan hentes på Netshops hentelager i Oslo? 37” LCD TV’er veier mye og det hadde passet mye bedre å hente der enn å betale dyr porto og drasse det med seg fra posten.

Det gjelder kun Netshop for sandefjord.

Jeg er klar over at timesalget styres fra Netshop Sandefjord og at prisene i Oslo er uberørt av det som skjer, men jeg tenkte kanskje det var mulig å ta ut varen på Netshops hentelager i Oslo uansett.

Du har sikkert rett, men kommer det et tilbud kommer jeg til å ringe dem og spørre.

 

Legger du ut svaret?

 

Dette er svært aktuelt hvis det skulle komme en PANASONIC 42PX70

Lenke til kommentar
Ganske rå tilbud på PSUs denne gangen.

 

Mist 1000w til under en høvding!

 

 

Vurderer sterkt på om jeg skal kjøpe denne nå. :D

 

Noen som har en god grunn til at jeg ikke skal gjøre det? :D

 

Som alle PSUer i den klassen er den litt lengre enn speccen, dvs 15.5 cm. Det er ikke oppsiktsvekkende langt kontra andre PSUer i samme klasse dog. Den er relativt utestet, og den har ikke en diger 12V-rail. Selv om det er lett å fordele utover de railene som finnes sånn den ser ut til å være oppbygd. Og som alle PSUer i denne klassen skulle man gjerne ønske seg noe mer enn 30A på 5V for hardisker sin del. Når det er sagt er prisen meget god, bestiller en as we speak.

 

AtW

Lenke til kommentar

Mine ønsker:

 

Billige mediespillere med video mulighet

Et av de dyrere S775 kortene ned noen lapper og samme med f. eks en grei Quad prosessor(evt. en rask dual core)

Billige HTPC maskiner uten windows(Har lyst på en linux maskin som jeg kan gjøre Mint distro på!)

Tilbud på HTPC kabinetter

Tilbud på AMD Athlon64 6400+ black edt evt. en annen black edt...

Tilbud på G15 v2 Norsk layout tastaturet

Tilbud på en eller annen grei gamer mus f. eks G5 eller hva den nå heter(G9 hadde også vært gøy, men det ser ut som en liten mus og med store hender så får jeg ikke brukt små mus!)

Tilbud på ordentlig UPS (sånn at når pappa tar strømmen i kjelleren så trenger ikke å harddisken å gå i dunken ^^)

Tilbud på Noctua vifer i 120MM størrelse sånn at jeg slipper de bråkete(og ikke minst lysende viftene på Antec Gamer kabinettet!)(For de som lurer: Det er sikkert bare meg som er spesiell, men jeg liker ikke viftestøy! ^^)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det som bestilles på timesalget kan hentes på Netshops hentelager i Oslo? 37” LCD TV’er veier mye og det hadde passet mye bedre å hente der enn å betale dyr porto og drasse det med seg fra posten.

Det gjelder kun Netshop for sandefjord.

Jeg er klar over at timesalget styres fra Netshop Sandefjord og at prisene i Oslo er uberørt av det som skjer, men jeg tenkte kanskje det var mulig å ta ut varen på Netshops hentelager i Oslo uansett.

Du har sikkert rett, men kommer det et tilbud kommer jeg til å ringe dem og spørre.

 

Legger du ut svaret?

 

Dette er svært aktuelt hvis det skulle komme en PANASONIC 42PX70

Kommer det en aktuell flatskjerm på tilbud ringer jeg og legger ut svaret her.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...