Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11-12

 

 

 

 

Quickcam Sphere webkamera

 

Webkamera på 1,3 megapiksler med motorisert objektiv som følger bevegelsene dine, slik at du holder deg i bildet, har også innebygd RightSound? mikrofon for optimal lydkvalitet.

 

før: 879,-inkl. mva 395,-

 

 

 

 

Trådløs kvalitets router!

 

D-Link DIR-615 Trådløs router, 802.11n 4 x 10/100 switch, Draft-N, SPI Firewall

 

før: 495,-inkl. mva 399,-

 

 

 

 

Når man vil ha det beste !

 

Regza Z serien representerer selve høydepunktet i high-end LCD TV når det kommer til ytelse. Fyldige farger hopper over skjermen, hurtige action sekvenser flyter jevnt og selv de minste detaljene blir gjengitt med utrolig presisjon.

 

før: 14995,-inkl. mva 12500,-

 

 

 

 

Pioneer DV-600AV-K DVD spiller

 

DV-600 har HDMI-utgang med 1080p oppskalering, analoge 5.1 lydutganger, samt optisk og coax digital lydutgang. Formater som støttes er : DVD-Video, DVD-R/-RW, DL-R/-RW, DVD+R/+RW, DL+R/+RW DVD-Audio, SACD SVCD, VCD CD, CD-R/RW DivX, WMV movie files MP3, WMA music files JPEG photo's

 

før: 1795,-inkl. mva 1495,-

 

 

 

 

Tastatur Sort ACK-715EL

 

KeySonic Tastatur Sort ACK-715EL. Tøft selvlysende tastatur med norsk tegnsett, USB

 

før: 295,-inkl. mva 95,-

 

 

 

 

Rask og profesjonell! begrenset ant

 

Kommunikasjonssenter for skrivebordet med laserutskrift, faksing, kopiering og fargeskanning med høy hastighet og kvalitet. Økt produktivitet med PCL5e/6-kompatibilitet og mulighet for nettverkstilkobling via tilleggsutstyr. Begrenset antall!

 

før: 4895,-inkl. mva 2995,-

 

 

 

 

12" bærbar pc med stor kapasitet

 

Elegant og enkel å ha med seg, mye lagring og flott design. vekt under 2kg og innebygd webkamera og Bluetooth. En virkelig ultraportabel PC.

 

før: 8990,-inkl. mva 7895,-

 

 

 

 

Objektiv for den kresne!

 

Nikon 18-200mm VR Zoomobjektiv med 11,1 x brennviddeområde er anvendelig for de fleste bruksområder. Både drevne amatører og hel- og halvprofesjonelle fotografer vil vite å verdsette den friheten dette objektivet gir til å komponere bildet.

 

før: 5750,-inkl. mva 5495,-

 

 

 

 

8 GB Ultra-Slim Mega-Kart USB 2.0

 

USB Pendrive i kredittkortformat med STOR lagringskapasitet. Her får man plass til 8GB, så denne kan f.eks. brukes til store presentasjoner eller lagring av musikk, filmsnutter osv.

 

før: 795,-inkl. mva 495,-

 

 

 

 

FP222Wa 22" LCD-skjerm

 

22" LCD skjerm fra BenQ med 1650x1050 oppløsning og 5 ms responstid. D-sub (VGA) tilkobling. Sort/sølv design. TCO-03 godkjent.

 

før: 1795,-inkl. mva 1595,-

 

 

 

 

"Mini Copter"

 

Teknisk beskrivelse: ? Verdens minste og letteste RC helikopter ? Innebygget auto stabilitetssystem gjør det enkelt å fly ? Kontroll med IR sender og tre kanaler, A,B,C ? Kontrollen krever 6 stk. AA batterier (ikke inkl.) ? Med indikator for høyre og venstre samt trimmer ? Lades enkelt via kontrollen ? Lad helikopteret i 30 min. og fly i 10 min. ? Innebygget batteri , 3,6V 50 mah. Ni-MH ? Et lite blue-light led lys gjør det gøy å fly i mørke ? Det leveres klart til å fly ? Laget av solid materiale ? Anbefalt alder: 8+ ? Anbefalt innendørs flygning ? Brukermanual medfølger ? Hovedrotor: 135 mm. ? Hale rotor: 31 mm.

 

før: 295,-inkl. mva 150,-

 

 

 

 

SR-4001-S 7.1 A/V Receiver

 

Meget god og rimelig receiver fra Marantz. Her får masse kraft pakket inn i et lekkert og stilrent design. NB så nangt lager rekker!

 

før: 3490,-inkl. mva 2490,-

 

 

 

 

Samsung YP-U1, 1GB MP3 spiller

 

MP3-spiller med flashminne og oppladbart batteri. MP3-spiller med smart design og integrert USB-kontakt samt display. YP-U1 finnes med flashminne på 1 GB. Den spiller MP3-, ASF-, WMA- og OGG-filer. YP-U1 har klokke, taleminne og et oppladbart batteri med en spilletid på opptil 13 timer.

 

før: 295,-inkl. mva 150,-

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Kjempebra tiltak, håper bare vi får noen av ønskene våre oppfylt...

 

Må bare spørre om en ting. Noen som vet om man kan slette ordre uten noe problem hvis man angrer seg i løpet av dagen? Jeg mener, det virker som man må legge inn en ny ordre for hver time, og skrive timesalg. Hvis jeg da legger inn noen fristende produkter i en ordre, men angrer meg/finner noen bedre produkter i løpet av dagen, kan jeg da lett fjerne ordren/produktene uten å styre noe veldig?

Lenke til kommentar
Tilbudene er greie nok de - kommer helt an på behovet og kjøpelyst.

 

Ser det har vært 2 N routere på salg nå, håper det kommer noen N klienter i løpet av dagen. Både usb og pci er av interesse :)

hehe, jah, enig der. Behovet mitt er kun PC deler, ikke no kamera stuff eller lignende...

Lenke til kommentar

En ting til... Ser at det ikke er så veldig stor lagerstatus på noen av produktene. Er det noen som vet hvordan dette blir prioritert? Det er nok veldig mange som velger å samle ordre utover dagen, mens noen kanskje bare skal ha ett eller to produkter fra en time og bare registrerer en ordre. Vil det da være "førstemann til mølla", den som registrerer en ordre først, eller vil en som kun bestiller en ting bli prioritert slik at det plukkes og sendes med en gang?

Lenke til kommentar
Håper de kommer med flere kompontenter på tilbud etterhvert. Redd for at vi kommer til å se en hel haug med ting som vi ikke kan putte i maskinen idag. Har allerede tv\bærbar\mp3spiller\usbpinner\skjerm osv, og det bytter jeg sjelden. Komponenter derimot :whistle:

Er ikke verre enn å ønske deg noe det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...