Gå til innhold

Netshop timesalg den 26. februar (the aftermath)


Anbefalte innlegg

En ting til... Ser at det ikke er så veldig stor lagerstatus på noen av produktene. Er det noen som vet hvordan dette blir prioritert? Det er nok veldig mange som velger å samle ordre utover dagen, mens noen kanskje bare skal ha ett eller to produkter fra en time og bare registrerer en ordre. Vil det da være "førstemann til mølla", den som registrerer en ordre først, eller vil en som kun bestiller en ting bli prioritert slik at det plukkes og sendes med en gang?

det var ganske mange ting jeg ikke fikk forrige gang, fordi dem visst nok ikke fikk de inn igjen. utrolig dårlig spør du meg.. tror det bare var at de ikke ville selge de for den prisen igjen egentlig(det var ganske billig når de satt ned prisen på alle varene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

håper på et fett s775 hovedkort :) som ser bra ut ;) (sort med kule kjøledingser)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53609 for eksempel (hint, hint)

 

skulle gjerne hatt et nytt lydanlegg <3

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=27924 (dette ser veldig bra ut, litt stiv pris?) (hint, hint)

 

flott ram 6400 ddr2 hadde ikke vært å forakte <3

http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...C6xxx&a=vis

(2 GB)

 

3850/3870 eller kanskje 8800gt/9600gt til under 1000? :):D (hint, hint)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=94800

 

og så klart en ny prosessor, en e8200/e8400 eller kanskje så lavt som en e4500, satt ned myyye :)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=52851

 

jeg blir ikke sur hvis dere får til noe av dette <3

kjempe tiltak netshop, følger alltid med på deres superdager og ukenstilbud osv! <3

Lenke til kommentar
Toshiba LCD tv i z-serien ønskes...

 

de møkkamennene, 42Z3030 til 12495 :hrm: punga ut 14 store for ikke lenge siden...

 

Hvordan er denne tvn da? Sitter å klør i fingrene etter å bestille meg ny TV..

 

må bare ta av meg hatten for den tven, skikkelig bra kontrast og farge. god lysstyrke også, måtte stille ned masse for at det ikke skulle bli for mye av det gode. Vurderte lenge Sony W-serie og Samsung, men valget falt på Toshiba og jeg angrer ikke ett sekund :thumbup:

Lenke til kommentar
1418,- betalte jeg for XFX GeForce 8800GTS 560M 320MB XT i går.

Dette er et fabrikkoverklokket skjermkort, så tilbudet til NetShop var kanskje ikke SÅ bra?

 

Jeg vet ikke hva netshop mener med explosivt. 22 Benq skjermen koster mindre på prisguiden og det til ordinær pris!!! Jeg synes at den måten de markedsfører dette oppleget på er på kanten og misvisende. Det burde være avslag på minst 30 eller 40% ifh. til konkurentene.

Lenke til kommentar
1418,- betalte jeg for XFX GeForce 8800GTS 560M 320MB XT i går.

Dette er et fabrikkoverklokket skjermkort, så tilbudet til NetShop var kanskje ikke SÅ bra?

 

Jeg vet ikke hva netshop mener med explosivt. 22 Benq skjermen koster mindre på prisguiden og det til ordinær pris!!! Jeg synes at den måten de markedsfører dette oppleget på er på kanten og misvisende. Det burde være avslag på minst 30 eller 40% ifh. til konkurentene.

Det finnes grenser for hvor stort tilbud de kan ha da, de kan jo ikke selge tingene til under innkjøpspris.

Lenke til kommentar
En ting til... Ser at det ikke er så veldig stor lagerstatus på noen av produktene. Er det noen som vet hvordan dette blir prioritert? Det er nok veldig mange som velger å samle ordre utover dagen, mens noen kanskje bare skal ha ett eller to produkter fra en time og bare registrerer en ordre. Vil det da være "førstemann til mølla", den som registrerer en ordre først, eller vil en som kun bestiller en ting bli prioritert slik at det plukkes og sendes med en gang?

 

Førstemann som registrerer en ordre får holdt av en vare, så om du velger å få sendt alle ordrene dine sammen neste dag eller om du vil ha det sendt med en gang har ingen ting å si. Så lenge det er på lager når du trykker bekreft ordre får du varen.

Lenke til kommentar

Synes ikke noe om kritikken som netshop får her fra noen. Synes selv at netshop har generelt meget gode priser, og handler ofte her. Men det å skulle forlange at de skal ligge under billigste konkurrent på prisguiden er tullete. Hva om den billigste på prisguiden bruker akkurat dette produktet som ett lokketilbud, og selger dette under innkjøpspris. Netshop driver ikke med veldedighet, men prøver faktisk å tjene penger i ett presset marked. Synes dette er ett positivt innslag av netshop, og legger også merke til at de faktisk hører på ønskene fra brukerene i tråden.

Lenke til kommentar
1418,- betalte jeg for XFX GeForce 8800GTS 560M 320MB XT i går.

Dette er et fabrikkoverklokket skjermkort, så tilbudet til NetShop var kanskje ikke SÅ bra?

 

Jeg vet ikke hva netshop mener med explosivt. 22 Benq skjermen koster mindre på prisguiden og det til ordinær pris!!! Jeg synes at den måten de markedsfører dette oppleget på er på kanten og misvisende. Det burde være avslag på minst 30 eller 40% ifh. til konkurentene.

jah, har sett dette gjentatte ganger...er litt skuffende, på noen produkter tjener du ikke altfor mye, 1-2 hundringser...

Lenke til kommentar
Synes ikke noe om kritikken som netshop får her fra noen. Synes selv at netshop har generelt meget gode priser, og handler ofte her. Men det å skulle forlange at de skal ligge under billigste konkurrent på prisguiden er tullete. Hva om den billigste på prisguiden bruker akkurat dette produktet som ett lokketilbud, og selger dette under innkjøpspris. Netshop driver ikke med veldedighet, men prøver faktisk å tjene penger i ett presset marked. Synes dette er ett positivt innslag av netshop, og legger også merke til at de faktisk hører på ønskene fra brukerene i tråden.

hehe, ok, du synes det er positivt at netshop tjener spenn? Ikke medp å den ass. hahah...

Men Netshop er laaangt ifra dyrt, det er bullshit, derimot ganske billig...

Lenke til kommentar
Les hva Urgelol skrev.

 

Er veldig enig med deg urgelol, jeg betaler heller litt ekstra istedet for å kjøpe fra en jallabutikk som du ikke vet om kommer til å gå konkurs om en måned eller to.

jah, enig der, men så har jeg ikke møtt så veldig mange "jalla" butikker heller. Kan noen butikker nevnes? (BTW: veldig mye OT detta ..hehe)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...