Gå til innhold

EA vil kjøpe Take-Two


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metascore er bare 100% BS, har sett flere gode spill og filmer som har fått ræva score der. Når Bioshock er rangert høyt oppe der, så sier det sitt. Du kan si hva du vil om Bioshock, men det er hverken utfordrende eller nyskapende(Plasmids aka magic ble senest brukt i MoM: Dark Messiah).

 

Alikevel sitter faktisk Take2 på tonnehvis av gode titler. Kjøper EA opp Take2, så stemmer jeg på piratpartiet.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Det hadde aldri blitt noe utsettelse av gta IV hvis ea hadde eid take2. De hadde heller slengt det ut på markedet før det var ferdig. De har ikke forstått at spill selges enda lenger hvis de er gode. Grafikk er ikke alt.

 

Tok ikke akkurat lange tida å gå lei av for.eks C&C3 tiberium wars. Får bare håpe de ikke ødelegger for kotor3 da. Et så avansert spill trenger tid for å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Man kan si mye om EA, men det er en fordel at spillindustrien har et så stort selskap, de kan jo blant annet ta sjansen på innovative spill som kanskje ikke blir så populære, Spore er et eksempel på det.

Men når de ikke gjør det? De spytter bare ut de samme titlene år etter år. Spore er vel det mest innovative fra EA på.. hvor mange år? Eller iforhold til antall titler de slipper ut?

Lenke til kommentar

Ihvertfall lanserer ikke EA spill som trenger grådig patching (ihvertfall på konsoll).

Ubisoft lanserte rayman raving rabbids som det var umulig å få tak i de siste bonusfilmene. Nintendo lanserte super paper mario og zelda, der hvor savefilen din kunne bli korrupt og du ville bli nødt til å starte spillet på nytt. Kan noen gi meg eksempler på konsollspill fra EA som har slike feil?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke en oversikt over EA sine konsollspill i hodet, og har vel ikke spillt mange av dem, men å si at EA sine FIFA utgivelser de siste årene (foruten 2008) har vært fantastisk er vel å dra det ganske så langt.

 

At de faktisk greide å gi ut to HELT forskjellige spill på 360 og resten av konsollene (feks PS2), men samtidig kalle dem akkuratt det samme er høyst kritikkverdig. Her snakker jeg ikke om likhet på coveret, eller i menyene, men hvordan spillet (ikke grafikken) var når en spillte kampene.

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...