Gå til innhold

EA vil kjøpe Take-Two


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis et spill inneholder for mye gibbage (SOF) vil det bli en voldsom fokus på det uansett hvem det gis ut av. At Crysis ikke inneholder så mye brutalitet som det kunne ha gjort kan godt være upåvirket av EA for alt jeg vet. FarCry var jo også ganske mildt på det punktet, var det ikke?

Det kan godt hende, men FarCry hadde langt mer grafisk vold enn Crysis. I FarCry kunne man skyte på lik, og de fikk kulehull i kroppene. Husker jeg pleide å pepre løs i ansiktet på mercenaries etter en hard kamp, så hele ansiktet så ut som bare kjøttdeig. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Microsoft vil vel tjene på dette ?
Korleis då tenkjer du?

 

Tja, teorien var forsåvidt at hvis Take-Two ender opp under EA, så blir det neppe brukt like lang tid på titlene som man har gjort tidligere, stemmer ikke helt overens med "spy ut titler for å tjene penger" filosofien til EA. Når man ser på hvordan EA titlene er på PS3, så er det jo selvsagt mulig å vinkle det til at dette ikke vil være godt nytt for PS3. Men selvsagt, det skal godt gjøres at jeg treffer med denne teorien

Lenke til kommentar

Er enig med han som sa "Alt EA tar i blir til dritt"

Dette er jo en sannhet, the sims, Command and Conquer og ikke minst NFS.

 

Hva har EA kommet med som har vært skikkelig bra de siste årene? ikke Crysis i alle fall, det var kult, men er alt for "barnevenlig" øy! han er død, han er blitt til fjell, så han beveger seg ikke når jeg skyter på han, lurer på hvor jeg traff han, han har ikke noen merker i seg etter å ha blitt truffet.

 

Skate? SKATE?! noen som husker Tony Hawk 2 ? det var kult det.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Kvaliteten på EA-spill er ikke så dårlig som sitt rykte:

publishers.jpg

 

EA står også bak kanskje årets mest originale mainstream-spill, nemlig Spore, så at de bare pøser ut oppfølgere er ikke helt sant.

 

Men det som skjedde med Westwood, Bullfrog, Origin og mange flere er selvsagt ingen hyggelig historie. Selskapene og spillene mister litt sjel når de blir slukt av et så stort konsern. Ser for meg EA Scotland (altså tidligere Rockstar North) med GTA 09...

Lenke til kommentar
Hvis et spill inneholder for mye gibbage (SOF) vil det bli en voldsom fokus på det uansett hvem det gis ut av. At Crysis ikke inneholder så mye brutalitet som det kunne ha gjort kan godt være upåvirket av EA for alt jeg vet. FarCry var jo også ganske mildt på det punktet, var det ikke?

Det kan godt hende, men FarCry hadde langt mer grafisk vold enn Crysis. I FarCry kunne man skyte på lik, og de fikk kulehull i kroppene. Husker jeg pleide å pepre løs i ansiktet på mercenaries etter en hard kamp, så hele ansiktet så ut som bare kjøttdeig. :!:

 

Derfor sensurerer de spillet :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...