Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HEi!

 

Kjøpte meg AKG K271 for litt siden, men nå har jeg tenkt til å kjøpe meg et som passer litt bedre til å gå med ute(synes studio telefonene passer best inne). Kjøpe meg ørepropper av typen Goldring GX-200, men fant ut at jeg bare for vondt i ørene og det er heller ikke så veldig behagelig.

 

Kan noen anbefale et par gode hodetelefoner som passer bra ute blant folk? Det viktigste er selvfølgelig lyden, men vil ha et par som ser bra ut og som er portable. Helst lukket ørekopp =)

 

Tusen takk for svar ! =)

Lenke til kommentar

Hmm, kanskje vi skulle få tatt tak i en redaktør i amobil på dette.

Kanskje noe sånt som:

"Amobil brukerenes preferanser/utstyr for god lyd på hodetelefoner"

Da med bærbart, stasjonært, og kanskje også en bit på koble til pc som man kan bruker på jobb/hjemme hvis man ikke har stereoanlegg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har hatt dem. De presser litt hardt så kan være ukofortable. ledningen er dessuten 3 meter. Når jeg hadde dem kuttet jeg ledningen til 120 cm og byttet ut øreputene fra pleathergreiene som sitter på til noen av velour, så mine erfaringer fra de er litt mer komfortable enn det som er normalt

Lenke til kommentar
Har hatt dem. De presser litt hardt så kan være ukofortable. ledningen er dessuten 3 meter. Når jeg hadde dem kuttet jeg ledningen til 120 cm og byttet ut øreputene fra pleathergreiene som sitter på til noen av velour, så mine erfaringer fra de er litt mer komfortable enn det som er normalt

 

Okey, Er det lett å bytte de eventuelt?

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en DAC og i den sammenheng har jeg lurt litt på å bestille en Beresford 7520.

 

http://www.beresford.me/UK/Stereo_Audio_Di...X2FTOSLINK.html

 

Dette er etterfølgeren til 7510 som har høstet mange lovord i ulike hifi kretser. Enkelte har meldt at denne kan måle krefter med mer kostbare saker som Benchmark'en til 5x prisen.

 

Svakheten med forgjengeren,7510, har vært hodetelefonforsterkeren. Dette skal man ha gjort noe med i 7520. Fra ulike headfi miljøer blir det meldt fra om at hodeampen i den nye beresford'en spiller på høyde med en rekke kredible headphone amps.

 

Dette skulle tilsi at Beresford'en fort kan vise seg å være et kupp. Til ca 2.000 får du en svært god DAC med en super hod.tlf forsterker inkludert.

 

Eneste innvendingen kan kanksje være dersom man også ønsker å spille vinylskiver gjennom en headamp. Antar at det ikke er mulig å koble et vinylrigg til denne beresforden????

 

Om noen har kjennskap til dette produktet hadde vært interssent å hørt fra dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...