Gå til innhold

Trenger litt hjelp til en Crackdown boss


Vale Tudo

Anbefalte innlegg

Ligger litt etter de fleste andre her jeg, men plukket med meg en pre-played Crackdown forrige uke!

Og dæven steike for ett kult spill!

 

Uansett, driver på denne Volk delen, og så er det en russisk faen som har låst seg inne i ett rom og nekter å komme ut.

Får noe beskjed om å sprenge greier rundt han så han skal flykte, men nå har jeg løpt rundt på den byggeplassen i 2 dager og sprengt alt som er, men ennå står gubben trygt inne på rommet å viser fingeren til meg! Blir så helvetes irritert!

 

Har søkt på YouTube, men fant ikke noe hjelp der heller.

Hvordan får jeg han ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg fikk svar når jeg leste igjennom en gammel tråd her.

 

 

Jeg finner ikke ut hvordan man kommer inn til han Volk bossen jeg, som er i Oil refinery'et.. han er inne i en bygning med vinduer så man kan se han, men jeg finner ingen vei inn ?!?

Du må finne noen sånne kontrollpanel (De er merket med en "!" på HUD'en din når du er nær nok) og så skyte dem. Det er tre panel, og når du har sprengt tre av dem, så er bossen på taket. :thumbup:

 

Jeg har sprengt 2stk.. da får vi se om jeg finner den siste da!

*Back to game*

Lenke til kommentar

Jeg tror du har funnet to av !-knappene.. Tar jeg ikke feil har du funnet de som er i bygget på baksiden av bygget med bossen i. Den siste er fast i alle rørene på framsiden av bygget hvor bossen er. (de rørene du kan krype under)

 

ps: dette er et av det kuleste spillene jeg har spillt. Jeg har rundet det :)

Endret av kehax
Lenke til kommentar
Jeg tror du har funnet to av !-knappene.. Tar jeg ikke feil har du funnet de som er i bygget på baksiden av bygget med bossen i. Den siste er fast i alle rørene på framsiden av bygget hvor bossen er. (de rørene du kan krype under)

 

ps: dette er et av det kuleste spillene jeg har spillt. Jeg har rundet det :)

 

Der ja! Hadde jeg aldri klart å finne på egen hånd, var bare flaks egentlig at jeg så den i hele tatt!

 

Spillet er utrolig bra, prøvde demoen for lenge siden, men ble aldri sånn kjempe imponert.

Skammer meg nå!

Lenke til kommentar

Helt enig. Crackdown er ett av mine favorittspill på 360. Jeg hadde ikke så høye forhåpninger for spillet, noe som gjorde at jeg ble totalt overrasket over hvor bra det. Og hvor utrolig kult det var å spille co-op med en kompis. Dette er et spill jeg fortsatt spiller og synes er veldig moro. Ikke ofte man finner et spill man kan spille over lang tid uten at det blir kjedelig. Skulle bare ønske at de kunne bekrefet at Crackdown 2 er på vei. Dobbelt så stort areal og mye mer å gjøre i tillegg til oppdragene. Jeg synes Crackdown hadde et særpreg, noe eget, som gjorde at de ikke falt bort blant GTA-konkurrentene. De hadde noe unikt, så jeg håper virkelig at de lager en oppfølger. Jeg vet at MS selv har uttalt at de likte spillet og at de vet at spillerne også likte det, og at en oppfølger ikke er umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...