Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, da var tilbudet på Elprice over og jeg som hadde planlagt og bestille idag-.-

Jaja, er 499,- det billigste nå for tia?

 

Ja det var dumt. Trodde det ville vare frem til spillet slapp faktisk.

 

 

leste dette på GR forumet:

Jeg skal innom Gamestop etter skolen i dag. Skal bytte inn Harry Potter og Skate slik at jeg kan kjøpe LBP for 9kr

 

Synes det er rart om det bare gjelder Harry Potter og SKATE. Så tolker det slik at man kan bytte inn to spill (da mest sannsynlig PS3 og X360) og få spillet for 9Kr. Samme person skrev at det bare gjelder forhåndsbestilling.

 

Link til tråden og siden posten er plassert. Info er postet av brukeren Kronoz

 

Jeg har tittet på Gamestop/EBgames sin hjemmeside men kan ikke finne noen info om tilbudet. Jeg har heller ikke sjekket den lokale Gamestop butikken enda, så kan ikke garantere at det gjelder for ALLE landets butikker. Ifølge profilen bor brukeren i Verdal.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Det gjelder da alle spill, og han fra GR skal da bytte inn Skate og Harry Potter?

 

Jeg skal bytte inn Motorstorm og Oblivion.

 

Brukeren fra GR forumet skal (utfra hva som står i posten) bytte inn SKATE og Harry Potter. Men jeg synes det er rart om det bare gjelder SKATE og Harry Potter, har hvertfall aldri opplevd slike restriksjoner hos en EBgames og Gamestop butikk tidligere. Så tror man kan bytte inn alle slags titler.

 

Jeg kan selvsagt ikke garantere noe som helst da jeg, som skrevet, ikke har undersøkt noe om dette tilbudet selv. Men hva som er riktig finner du jo fort ut om du drar til butikken med to spill.

Lenke til kommentar
På Gamestop kan du bytte inn hvilken som helst 2 spill imot Little Big Planet.

 

Og utifra det bytter han inn Harry Potter og Skate.

 

Er det så vanskelig?

Kan ikke bytte inn hvilke spill du vil. De har eksludert Motorstorm og Resistance: FOM fra tilbudet.

 

Jeg byttet itt Ratchet & Clank og Jason Bourne - det gikk fint.

Lenke til kommentar
På Gamestop kan du bytte inn hvilken som helst 2 spill imot Little Big Planet.

 

Og utifra det bytter han inn Harry Potter og Skate.

 

Er det så vanskelig?

Kan ikke bytte inn hvilke spill du vil. De har eksludert Motorstorm og Resistance: FOM fra tilbudet.

 

Jeg byttet itt Ratchet & Clank og Jason Bourne - det gikk fint.

Når jeg spurte var alle spill lov.

Lenke til kommentar
På Gamestop kan du bytte inn hvilken som helst 2 spill imot Little Big Planet.

 

Og utifra det bytter han inn Harry Potter og Skate.

 

Er det så vanskelig?

 

Ser ut til at du skjønte hva jeg mente. Så da er jo en slik kommentar unødvendig :roll:

 

 

EDIT:

@ magnusalex: Hvor fant du de infoen? Ser ingenting jeg. Har du en link?

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Brukte Gamestop tilbudet idag. Hadde utgangspunktet ikke noe ps3 spill som jeg vill bytte, så tok med gamle xbox 360 spill og det ville de ikke godta :) Så jeg kjøpte det billigste ps3 spillet i butikken, brukt Tony hawk til 99,- og spiderman spill 139. Kasseren hadde ikke noe valg og jeg fikk LBP for 247 :) Så imorgen skal jeg plukke opp Gears of War 2 til 399,-. To store spill for knapt 650,- !

Lenke til kommentar
Brukte Gamestop tilbudet idag. Hadde utgangspunktet ikke noe ps3 spill som jeg vill bytte, så tok med gamle xbox 360 spill og det ville de ikke godta :) Så jeg kjøpte det billigste ps3 spillet i butikken, brukt Tony hawk til 99,- og spiderman spill 139. Kasseren hadde ikke noe valg og jeg fikk LBP for 247 :) Så imorgen skal jeg plukke opp Gears of War 2 til 399,-. To store spill for knapt 650,- !

Jøss, ikke verst...

Lenke til kommentar
Brukte Gamestop tilbudet idag. Hadde utgangspunktet ikke noe ps3 spill som jeg vill bytte, så tok med gamle xbox 360 spill og det ville de ikke godta :) Så jeg kjøpte det billigste ps3 spillet i butikken, brukt Tony hawk til 99,- og spiderman spill 139. Kasseren hadde ikke noe valg og jeg fikk LBP for 247 :) Så imorgen skal jeg plukke opp Gears of War 2 til 399,-. To store spill for knapt 650,- !

Benyttet meg tilbudet i går jeg også... byttet inn Virtua Tennis og Ghost Recon 2.. De sa de fikk inn spill i dag :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...