Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Full pakke = Gitar, Mikrofon, Trommesett og spill. Veiledende utsalgspris på denne pakken er ca. 1700 kr.

Ok. Snakker vi full pakke er det greit, men jeg synes likevel det blir litt rart å gi inn 4 spill...

Noe som virker litt feil.

hvis du har 4 spill som du har kjøpt for full pris så virker det litt feil ja, 600x4...

 

Menne, skulle hatt ett sett med alt untatt spillet :p

Det har jeg allerede... Måååå ikke ha den nye gitaren men hadde vert greit med en til... Så venner kan bli med å spille.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ta nytte av tilbudet på spiderman (eller game nå?) i Trondheim, 2 spill + litt penger, for forhåndsbestilte spill. Jeg spurte hvordan spill som var ekskludert fra kampanjen, men fyren i kassea var sinnsykt vag på hvordan spill det var. Gikk bort på ekspert og kjøpte et tennis spill for 99kr, og skal levere inn drittspillet Army of Two. Håper bare at de godtar det spillet :p

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle ta nytte av tilbudet på spiderman (eller game nå?) i Trondheim, 2 spill + litt penger, for forhåndsbestilte spill. Jeg spurte hvordan spill som var ekskludert fra kampanjen, men fyren i kassea var sinnsykt vag på hvordan spill det var. Gikk bort på ekspert og kjøpte et tennis spill for 99kr, og skal levere inn drittspillet Army of Two. Håper bare at de godtar det spillet :p

 

 

Av ps3 spill er det som regel motorstorm og Resistance som oftest pleier å være ekskludert.

Lenke til kommentar
Full pakke = Gitar, Mikrofon, Trommesett og spill. Veiledende utsalgspris på denne pakken er ca. 1700 kr.

Ok. Snakker vi full pakke er det greit, men jeg synes likevel det blir litt rart å gi inn 4 spill...

Noe som virker litt feil.

Når Komplett hadde lagerrydding for noen måneder tilbake kjøpte jeg flere spill fra 39 til 99 kr (Riktig nok til Xbox 360, som er den versjonen jeg har bestilt). Massevis av "godkjente" titler fra GameStop. Kjøpte vel 10-12 spill da, som jeg på ingen måte gidder å spille. Bare til å bytte inn på slike tilbud. Det betyr at spillet koster meg i underkant av 800 kr tilsammen.

 

Om man ikke har spill man vil gi fra seg, så kan man jo bare kjøpe 4 brukte spill GameStop. Når jeg var immom i går så jeg 1 spill til 79 kr, 3 spill til 119 kr (Alle 4 for PS3). Blir fortsatt langt mindre enn ca 1700 kr.

 

I tillegg må folk slutte å tenke at et gammelt spill fortsatt er verdt det man betalte for det. Spill synker i pris, folkens! Om man bare MÅ ha spillet ved lansering er det full pris man betaler, i motsetning til de som kan vente og kjøpe det på billigsalg senere.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...