Gå til innhold

Hvorfor dukker noen artikler noen ganger opp igjen over denne meldingen her?


Anbefalte innlegg

Dette ble en veldig rar emnetittel, men uansett: over her så ligger alltid de fire nyeste artiklene. Og ofte har jeg merket at for eksempel en spillanmeldelse dukker opp igjen senere igjen, men da med "hardware.no" skrift under seg. Og hvis jeg trykker kommer jeg til akkurat den samme siden på gamer.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er fordi hardware.no ofte lenker til artikler som deres søstersider har skrevet før dem. Om du for eksempel går inn på hardware.no nå kan du for eksempel se det være skrevet: "Les anmeldelsen på Gamer.no »" eller "Les saken på Amobil »".

 

"Nyhetsfeeden" som blir presentert på toppen her viser noen av de nyeste nyhetene fra sidene kulturo.no, hardware.no, gamer.no, akam.no og amobil.no, denne "feeden" plukker ikke bare opp nettstedenes egne artikler, men den plukker og opp de gangene hardware.no (eller noen av de andre sidene) legger ut lenker til artikler som er på andre nettsteder.

 

Dette kan føre til det du beskriver og kan i tillegg føre til at en nyhet blir vist to ganger i samme "feed"!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...