Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er navnene BMW bruker. Med professional navi så har man større skjerm samt en harddisk for lagring av musikk og kanskje andre ting. Instrumentkluster med utøket innhold kan man ikke velge bort dersom man har pro navi, så det er kanskje litt smør på flesk. Jeg synes likevel det er verdt å nevne, for det det ser tragisk umoderne ut som standard.

Lenke til kommentar

Nei, du kommenterer av uvitenhet. En brukt BMW er lettere å selge dersom den er riktig utstyrt. Pro navi og det utvidede instrumentpanelet betyr noe for praktisk talt alle som i det hele tatt vurderer å kjøpe en 335i. Hvis dette var en bil jeg vurderte å kjøpe, så hadde jeg sett gjennom utstyrslisten for å forsikre meg om at blant annet disse to tingene var på plass. Selgeren har gjort det eneste riktige, mens du - på latterlig vis - anklager ham for å skryte av ekstrautstyret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke alle er BMW-spesialister, her. Uansett, skal man ha en slik bil kjøper man ikke den første 335i-en man kommer over, man gjør litt research og finner ut av hva man har lyst på av utstyr.

 

Skal man utsette noe på bilen forøvrig er det sannsynligvis utført dårlig klargjøring. Ser man på bakluken skimtes det hologrammer og riper i blitsrefleksjonen. Ser også ut som frontfangeren er slørete (småmatt).

Lenke til kommentar

Nei, du kommenterer av uvitenhet. En brukt BMW er lettere å selge dersom den er riktig utstyrt. Pro navi og det utvidede instrumentpanelet betyr noe for praktisk talt alle som i det hele tatt vurderer å kjøpe en 335i. Hvis dette var en bil jeg vurderte å kjøpe, så hadde jeg sett gjennom utstyrslisten for å forsikre meg om at blant annet disse to tingene var på plass. Selgeren har gjort det eneste riktige, mens du - på latterlig vis - anklager ham for å skryte av ekstrautstyret.

Poenget mitt gikk visst helt forbi deg, men det må være fordi jeg ikke vet så mye om BMW i likhet med veldig mange andre potensielle kunder som også hadde lurt på hva dette var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den bilen trenger nok hver eneste av de få hestekreftene sine til å dra rundt de malmklumpene. I tillegg ser det totalt feil ut med bittesmå bremseskiver bak slike felger.

 

Nei, takke meg til BBS CH(-R) eller originale 19" M-felger på de bilene...

Jeg har ingen av de alternativene, men er rimelig fornøyd med mine 19". Skulle gjerne hatt noen originale M225 19" felger, men det er ikke hverdagskost. Uansett fornøyd :)

 

M225:

59149d7866d3314d-1617180496220871936.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...