Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Mens vi snakker om Supraer ...

 

rjfdc.jpg

 

Denne ga jeg bort til lillebroren min nettopp, da han har vært flink og hjulpet meg med oppussing av huset. (Han får snart lappen). MKII Supra som er ganske strøken :) Plassmangel :hm:

 

Det var selvsagt mot betingelsen at han ikke solgte den til noen andre og at jeg fikk låne den noen ganger

Lenke til kommentar

Supraer er jo litt overprisa pga fast and furious. Hadde en en silvia dukket opp som en av heltebilene. Så hadde vel også steget opp i pris.

Finnes jo maaaaaange fler 200sx'er enn supraer, supra var jo dyrere og mer skjelden da den var ny, men delvis enig. (3000gt/nsx/300zx kunne alle vært mer populære om de hadde fått litt mer oppmerksomhet i media.)

Lenke til kommentar

Mk4 er definitivt en av drømmebilene, men hadde nok heller gått for en 300ZX med moderat trim. (litt mer bang for buck, i og med supraen er så skjelden med skilter.)

Det er det sjeldne jeg er ute etter. Tenker ikke bang for buck, jeg tenker want. 300ZX kom vel ikke med autolat heller?

Jo, firegirs autolat.

 

Forstår godt at du heller vil ha supra, er jo på en måte mye mer bil.

Z32 er jo litt treigere, ser litt eldre ut, litt kjedeligere motor, litt mindre trimvennlig, litt kjedeligere interiør, trangere i motorommet osv. (Samtidig som de er veldig like på alle de pungtene.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...