Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en bil som faktisk krever at du har gått et opplæringskurs for å kunne håndtere. Jeg fatter ikke at noen kan være så uansvarlig at de setter en 18årig drittunge bak rattet i en sånn doning.

Det og kjøre bilen forsvarlig er jo ikke så jævlig avansert, er når han fjotten finner ut at han skal gi på for å imponere dama alt går til helvete. Darwins lov i praksis dette vil jeg si. (Selv om de overlevde)

 

edit:

Hva synes dere forresten om denne? http://www.finn.no/f...nnkode=36315361

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes den er dritlekker, eller molstygg.

Ikke så glad i retrobiler generelt, og alpine-spilleren ødela hele helhetsinntrykket inni, nei fysj ikke hva jeg hadde brukt 1.8m på.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Hva synes dere forresten om denne? http://www.finn.no/f...nnkode=36315361

 

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes den er dritlekker, eller molstygg.

Fronten er sjeløyd. Og frontlyktene er hentet fra Mini. :p Ikke at sistnevnte er så nøye, men den fronten... auau! Ellers er det dødsfet lyd i denne da, i alle fall når de testet den på Top Gear.

 

Fronten og spilleren som ble påpekt ødelegger looken og stilen. Førstnevnte er avgjørende for min del.

Lenke til kommentar

Hva synes dere forresten om denne? http://www.finn.no/f...nnkode=36315361

 

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg synes den er dritlekker, eller molstygg.

 

Den er helt syk å kjøre (har fått gleden av å prøve det eksemplaret Jaguar-importøren tok inn for noen år siden) og når du sitter inni den så driter du i det litt spesielle utseendet. Og nyter hvert sekund alle andre stopper helt opp og vinker og glor fordi de aldri har sett og hørt noe slikt før..

Lenke til kommentar

Morgan er råstilig, forresten. Aeromax er på min topp ti av vakreste biler produsert. Fantastisk. SuperSports har annerledes bakende, dessverre, men ser fortsatt fantastisk ut.

 

Morgan kunne jeg godt tenkt meg, men jeg må bli eldre først for jeg synes det er mer gubbete enn mercedes.. Måtte ta bilder da jeg fikk prøve den.

 

Å oppholde seg inni her:

post-116700-0-70528600-1343981168_thumb.jpg

 

eller høre lyden fra denne:

post-116700-0-37884600-1343981169_thumb.jpg

 

Dat feeling!

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal jeg betale 84.000 for en ombygd golf 2 som ikke er godkjent med Gti motor på 112hk osv når jeg kan få en strøken orginal Gti 16v(140hk) for 60K?

Vil tro han egentlig ikke har lyst til og selge, Så han regnet ut at hvis han tok 800,- for hver time han har brukt på den og skulle få tilbake hver eneste krone han har brukt på den (bur/anlegg/lakk/tull osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...