Gå til innhold

Anmeldelse av Aquadelic GT (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ja, dette så rimelig morsomt ut. Elsker tropiske øyer og pent vann. Det med flykjøring virket og morsomt. Nå ønsker jeg meg bare et sandkasse spill hvor du er på en øy, og kan gjøre hva du vil. Som å f.eks bade. Da burde spillet være helt uten noe som helst action og kysting. Rett og slett et avslappende spill.

Lenke til kommentar
Ja, dette så rimelig morsomt ut. Elsker tropiske øyer og pent vann. Det med flykjøring virket og morsomt. Nå ønsker jeg meg bare et sandkasse spill hvor du er på en øy, og kan gjøre hva du vil. Som å f.eks bade. Da burde spillet være helt uten noe som helst action og kysting. Rett og slett et avslappende spill.

Finnes det ikke et dykkespill til Wii som er slikt? Kikke på fisker og sånt.

 

EDIT: Jeg tenkte på Endless Ocean

Endret av Arthas
Lenke til kommentar

har spilt dette i hele dag :blush: og synst det var kjempe gøyt :yes: litt kjedelig i starten, men så blir det bare gøyere og gøyere... kom meg i gjennom spillet i dag trur jeg :cry: men,men, gøyt var det så lenge det varte. spessielt gøyt var det å se når du kjører vbunnsbåt og såg hvordan den hopper og vingler fra side til side. ( kjente meg igjen i det og drømte om sommeren med båtliv og kos) :cool:

Lenke til kommentar

Det er litt rart at spillet har 31x som antialasing.. Det ser like bra ut med 16x. Er det noen som klarer det på 31x med tålelig fps? Det klarer ikke jeg. Håper patchen som kommer vil opptimalisere dette. Ellers er dette et veldig artig spill :)

Endret av GeForcy
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...