Gå til innhold

Sins of a Solar Empire - 4X RTS på episk skala!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle RTS spill jeg har spilt de siste årene har som oftest bare vært samme gamle greia i ny pakning. SINS derimot er på mange måter unikt og har gitt meg en spillglede jeg ikke har opplevd på mange år. Hva som er så bra med dette spillet klarer jeg ikke å sette fingeren på, det må nesten bare oppleves.

 

Eneste som er litt negativt er at multiplayerdelen ikke er helt i toppsjiktet i forhold til andre spill. Mange har problemer med å "hoste" spill, men dette kan løses enkelt ved å åpne noen porter. Savner også et "ladder" system eller en form for ranking, men dette er content som forhåpentligvis kommer på et senere tidspunkt, hvis ikke så er jo det alltids muligheter for et community skapt ranking system med turneringer o.l.

 

Anbefaler også alle som måtte kjøpe det å kjøre igjennom tutorialene, i motsetning til mange andre spill i samme sjanger er tutorialen her gjort unna på et blunk. Som sagt er dette spillet lett å lære men vanskelig å mestre(oppskriften på en suksess).

 

Man skal føle seg priviligert som har mulighet til å betale 250kr for en slik sjelden perle som denne.

 

LØP OG KJØP!

Lenke til kommentar

Kanskje gamer.no vil vente til spillet har fått en europeisk utgiver. For nå er det jo kun tilgjengelig over totalgaming.net her til lands. Jeg har ikke helt fått med meg om gamer.no har en spesiell policy på sånt. Jeg syns i allfall spillet fortjener en anmeldelse, da det er litt unikt og fortjener absolutt et forsøk.

Lenke til kommentar

Skaffet meg dette idag, men spilte med tre kamerater uten at noen prøvde tutorialen først. Det det endte opp med var at jeg ble en som farma penger, teammaten min bygde en gigantisk flåte, den ene fienden min bygde ca. 40 scouts eller noe og den andre bare gikk rundt og utforsket planeter. :p

 

Skal spille gjennom tutorialen når jeg får tid senere idag, så skal jeg nok eie dem i morgen. Noen med dette spillet som skal spille det på TG forresten? Ser for meg at det kan bli et morsomt spill der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...