Digidice Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Sitter og kjeder meg, så jeg tenkte og lage en komplett age of conan class guide. Jeg vil oppdatere denne guiden etter som det kommer nye. Interview #1: The Dark Templar Interview #2: The Guardian Interview #3: The Conqueror Interview #4: The Assassin Interview #5: The Barbarian Interview #6: The Ranger Interview #7: The Bear Shaman Interview #8: The Priest of Mitra Interview #9: The Tempest of Set Endret 17. mai 2008 av Digidice
Atomics Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Vurderte en slik tråd selv for noen uker siden, men fikk meg aldri til å sette meg ned og dedikere noe tid til det, men flott du gjorde dette. Mange setter sikkert pris på denne tråden med tiden som går.
Obi von Knobi Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Nå blir det litt lettere å velge når spillet kommer. *mine innlegg*
MindTooth Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Bra bidrag.. Skulle nesten satt meg inn i de for å finne hva som faller meg best. Birger
Obi von Knobi Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Interview #8: Priest of Mitra har kommet Endret 11. mars 2008 av Ashol
Digidice Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 På tide med en bump og oppdatering på denne posten
Fungus Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 nice nice., takker., leste endel av de der for en tid siden., men mangler ett par., virker veldig vanskelig å plukke class i aoc., jeg synes hvertfall de har klart å balansere det ganske bra., er minst 3-4 klasser jeg har veldig lyst å velge., men ikke 1 som skiller seg klart ut.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå