Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Hei, har et spørsmål til dere WM-brukere som har litt peiling.

 

Jeg har en svensk Xperia og har brukt áü-tasten på tastaturet for å få æ og ø ved å enten trykke på a eller o og så áü for å bla meg fram til rett bokstav.

 

MEN,

 

så leste jeg om et program man kunne innstallere for å få frem smiley, det her: SmileySMS_1.68.cab . Prøvde dette noen dager men likte det ikke så avinnstallerte dette. Så nå bruker jeg det normale oppsettet for å skrive sms, eneste er at áü-knappen ikke funker mer, jeg må bla på SYM-knappen ned 6-7 sider for å finne æ og ø. Noen som vet hva som kan ha gått feil siden den knappen ikke funker, evt hva jeg kan gjøre for å få den til å virke igjen?

 

(hadde helst ikke tenkt å resette telefonen).

 

Tips tas imot med et stoooort takk :-)

 

Fortsatt ingen som kan være behjelpelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har prøvd å sette den opp mot IP-telefoni? Er det noen plass i menyene for å kunne legge inn SIP server og SIP User ID f.eks?

 

Noen som gidder å sjekke, please?

 

Jeg har vel vært gjennom alt av menyer et titalls ganger og kan ikke huske å ha sett noe om SIP etc.

Derimot har jeg installert fring (for skype) og det støtter disse SIP servicene: Gizmo, VoipStunt, Free World DialUp, VoipCheap og SIPNET i tillegg til en egendefinert. Jeg har ikke testet SIP der selv, men med Skype fungerer det fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...