BMWCoupeFtw Skrevet 22. november 2010 Skrevet 22. november 2010 Nei, ikke i Asker. Min far har kontor rett ved Autostrada så får ofte se & høre fanstastisk lyd ettersom kontoret har vindu mot veien
Nostalgisk Skrevet 22. november 2010 Skrevet 22. november 2010 (endret) Det hender jeg hører bilene fra Autostrada når jeg er på tennisbanen like ved forhandleren om sommeren. Lyden er som en kraftig motorsykkel, men bare litt grommere. Endret 22. november 2010 av SLIguy
Dassen Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Juks Fra første post: Har du sett en fin bil på veien? Fortell oss om den!
ChristR Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Honda tester sin plug-in hybrid versjon av Honda CRV om dagen! 3
Auto Asmodeus Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Honda tester sin plug-in hybrid versjon av Honda CRV om dagen! Bra at du har sensurert skiltet
ChristR Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 I'm all about protecting peoples property!
ChristR Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Spottet en Chrylser Stratus.. Tror dette er en Pace Car opprinnelig. Uvisst hvor mange hk denne har, men det er sikkert en V8 iallefall!
OlafG Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 (endret) Fin vinterbil! Endret 8. januar 2011 av OlafG 3
rublings Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Fin vinterbil! Fy f***! Helten min! Det der er bare helt riktig, på vinterdekk og greier Hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde hatt råd til en slik bil. Må så klart vedlikeholdes riktig med tanke på salt og slikt, men fy så fett!
olehenri Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Denne var fra i sommer, rett oppigata over meg her når jeg var på vei til jobb en efta, da dette er min bil nr1 så holdt jeg på å gå rett i husveggen når jeg passerte den der den sto Den ble spotta langt nord i landet også, så den var nok på bilferie i norge!
OlafG Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 ^Hvor? Sandvika. Bilen er egentlig gul men foliert svart. Eieren var veldig hyggelig også Artig at han måtte ha hjelp av sin datter på 6-9 år med å få parkert på plassen der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå