Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spottet en trafikkskole BMW X1 med //M badging. Det er så sjeldent at de kun finnes med pretensious-pakken.

Sikker på det ikke var M-sport? Forskjell på M-sport badge og M1/M3/M5/osv-badge.

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/x/x1/2012/showroom/lines/m_sports_package.html

M-sport:

fbm01.jpg

 

Er mange som setter på badges da.. Er noen A5 1.8T kjøreskolebiler i ski området med S badge.

 

 

Samme her, forskjell på S5 of A5 S-line.

 

2395_0.JPG

vs

-s-line-chrome-car-badge-emblem-2540-p.j

 

Både M-sport og S-line logoer er fullstendig legitime om man har det utstyrsnivået(leveres jo da ferdig med badges fra fabrikk), det betyr ikke at man utgir seg for å ha en bil man ikke har - og de med kjennskap ser forskjellen uansett.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg er enig, det er greiest å slippe emblemer i det hele tatt.

 

På bilen min er det kun stjerne foran og bak, modellbetegnelsen fikk jeg fjernet kort tid etter at jeg kjøpte bilen..

Har de gamle emblemene liggende i en pose i tilfelle noen skulle ha interesse av å sette de på igjen den dagen jeg selger bilen.

 

Pussig nok ble det også langt færre småunger i BMW og Auda som skulle kappkjøre etter at merkene forsvant :)

Endret av Snylter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er mange som setter på badges da.. Er noen A5 1.8T kjøreskolebiler i ski området med S badge.

 

 

Samme her, forskjell på S5 of A5 S-line.

 

2395_0.JPG

vs

-s-line-chrome-car-badge-emblem-2540-p.j

 

Både M-sport og S-line logoer er fullstendig legitime om man har det utstyrsnivået(leveres jo da ferdig med badges fra fabrikk), det betyr ikke at man utgir seg for å ha en bil man ikke har - og de med kjennskap ser forskjellen uansett.

Jeg er en av de med kjennskap, både når det kommer til M og S/RS. Den bilen jeg snakket om er en bil med S5 badge.

Lenke til kommentar

 

Obsertverte en svart ny MB S450... med tanke på hvem det var som kjørte er jeg overrasket over at det "bare" var en 450... :p

Jeg sier meg bare helt enig, siden det ikke finnes noen 450 av dagens S-klasse så vidt jeg vet..

 

Så ikke at det stod mer enn S450 bak... men en cls stemmer mer med hvordan den så ut

Lenke til kommentar

 

 

Er mange som setter på badges da.. Er noen A5 1.8T kjøreskolebiler i ski området med S badge.

 

 

Samme her, forskjell på S5 of A5 S-line.

 

 

 

Både M-sport og S-line logoer er fullstendig legitime om man har det utstyrsnivået(leveres jo da ferdig med badges fra fabrikk), det betyr ikke at man utgir seg for å ha en bil man ikke har - og de med kjennskap ser forskjellen uansett.

Jeg er en av de med kjennskap, både når det kommer til M og S/RS. Den bilen jeg snakket om er en bil med S5 badge.

 

Vel, dét er bare tragisk. Jeg griner når jeg er på finn.no og ser en flott merce med OK motor, eks. E350, også setter de på fake "E55 AMG" og har guts til å ta bilde av det og publisere uten å synke ned i et hull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...