Gå til innhold

Blizzard viser endelig at de ikke bryr seg om shamans..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg ville også stengt tusen whineposter

Du er virkelig en rogue du.. du har ikke engang vært på forumet. de 10-15 første postene var posts som var laget av andre classer som skrev: Please buff shaman, they need something in pvp.

er det whine?

Det er like mye whinepost selv om noen Shamans har postet på altene sine.

Endret av Inxs
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så du ønsker 3 gode pvp-trær? Skjer ikke før alle klasser får det.

er du dum eller?

Hvor i denne posten er det noen som har spurt om det?!

slutt å gå off topic.. Dette er ikke snakk om shaman trær, arena eller noe annet enn at hva som skjer på forumet. prøv å få det inn no. Gidder ikke å få låst av posten fordi at du ikke klarer å la vær å gå off topic.

Skrevet

Elemental og resto funker ikke så veldig mye bedre enn ench i pvp. Rogues med bra gear og skills kan fortsatt eie deg i pvp uten at du får gjort en dritt. Hunters kan kaite deg til døde warlock eier deg lett også siden Tremor totem ikke funker. Totems har latterlig 5 hp og de fleste class har en macro for å ta ute totems til og med grounding totem funker ikke med mindre du kaster den rett før fienden kaster spellen. Er ikke tilfeldig at alle går på shamys først i bg. Vis du leser litt i forumet så ser du at til og med andre classer klager over at shamys er for lette å drepe. (så klart er noen av disse egentlig shamans som har loget på alten sin)

Shamans funker helt greit i pve men i pvp så er det bare latterlig :)

Skrevet

Har dere sett Shadowpriest i PvP? Det er latterlig. Som alliance møter jeg roguer med WoTF hele tiden! Det er så kjedlig. Fear, WoTL, Shield, Heal, Kick, Dead

Det er alt jeg har å si....Eller Ikke.. Men jeg mener SP er broken atm. I PvE gjør Balanced druid mer dmg.. Savner pre-TBC PvPing der jeg faktisk kunne drepe noen *snufs*

Buff the SP :)

Skrevet (endret)
Har dere sett Shadowpriest i PvP? Det er latterlig. Som alliance møter jeg roguer med WoTF hele tiden! Det er så kjedlig. Fear, WoTL, Shield, Heal, Kick, Dead

Det er alt jeg har å si....Eller Ikke.. Men jeg mener SP er broken atm. I PvE gjør Balanced druid mer dmg.. Savner pre-TBC PvPing der jeg faktisk kunne drepe noen *snufs*

Buff the SP :)

jeg gir opp.. Mod, bare lås denne posten siden de fleste gjør alt får å gå off topic.

Denne posten var ment til å infomere om hva som skjedde på shaman forumet, ikke diskutere hvilken trær/klasser som er best/værst..

Poenget ditt er da? Enhancement trenger buffs? Blizzard stenger whineposter?

Poenget med denne posten var ene og alene om å informere om hva som skjedde på shaman forumet. ikke hver dag slikt skjer. synd at du følte det truffet og måtte forsvare deg selv... Så neste gang det kommer en någenlunde seriøs post så behold dine barnslige svar for deg selv..

Det er like mye whinepost selv om noen Shamans har postet på altene sine.

Helt sant, men tror neppe at alle var laget av shaman alts.. likavel mente jeg at blizzard gikk for langt.

Endret av MysticoN
Skrevet (endret)

Postet to topics om hvorfor forumet ble nedspammet, og at vi burde få høre mer fra devs, uten å bryte noen rettningslinjer.. En ble direkte slettet(ikke lukket, slettet) med en gang, den andre ble etter en kort tid.

Endret av LpIsBackForYou
Skrevet

Mage gjør mer damage.

Lock gjør mer damage.

Moonkin gjør mer damage.

Elemental shaman gjør mer damage.

/sigh

Skrevet (endret)
Prøv shadowpriest i pvp før du griner om enchancement shaman.

lær deg å spill før du skriver no...

Nå har jeg hørt det også... :D

Håpte for din del at du hadde en shadowpriest med 2100 rating i 2v2/3v3, men du har ingen priest-chars. Ergo: hold deg til å kommentere lock og rogue.

Endret av ahpadt
Skrevet

Paladins: Protection

Warriors: Fury og Protection

Priests: Shadow? / Holy?

Shamans: Enhancement

Warlocks: Destruction

Mages: Fire? / Arcane?

Druids: Uhm.. glem det..

Rogues: Uhm.. glem det..

Hunters: Survival?

There you go. Som du ser, så er det kun 2 klasser som har 3 trær som funker til PVP.

Skrevet
Shaman er den svakeste pvp klassen pr dags dato og det vet du. sammeligne det med en prot warrior viser bare hvor lite du vet.

Shaman er den 4. mest representerte classen over 1850 rating i 5v5 bracketen.

Godt over halvparten av alle 5v5 teams over 1850 rating har en Elemental Shaman med i teamet.

Så og si ingen teams i 5v5 har med for eksempel en Hunter eller en Rogue.

Hva er grunnen til dette?

Skrevet

LÅL for en tråd! Hoho, nei enhancement shamans er ikke lagd for pvp. Skulle du skrevet noe trådstarter, så måtte det vært "Buff enhancement shamans plox lål lål lål".

Shamans har det mer enn bra nok skal jeg være ærlig. Og tror ikke trådstenging på shaman delen av forumet speiler seg fra ingame material :p (Skjønner at du ikke var dønn seriøst da, men still >.<)

Shadowpriest derimot sliter hardt, ser færre og færre shadowspecs over 2k rating på serveren og de er ikke akkurat cc kompitable hvis dere skjønner.

Og har ikke sett en eneste hunter... what so ever...

Skrevet
Shaman er den svakeste pvp klassen pr dags dato og det vet du. sammeligne det med en prot warrior viser bare hvor lite du vet.

Shaman er den 4. mest representerte classen over 1850 rating i 5v5 bracketen.

Godt over halvparten av alle 5v5 teams over 1850 rating har en Elemental Shaman med i teamet.

Så og si ingen teams i 5v5 har med for eksempel en Hunter eller en Rogue.

Hva er grunnen til dette?

huntere er ofte meget populert i 5v5 faktisk og rogue er nesten most-have i nuke team (ivertfall i min combo :ph34r: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...