Gå til innhold

Blizzard viser endelig at de ikke bryr seg om shamans..


Anbefalte innlegg

Imo trenger paladins en kraftig melee dps boost, melee dps'en er jo latterlig tragisk.

Paladin DPS er latterlig bra allerede, men de er temmelig gear-avhengige.

 

Shamans har elendig anti cc.

Her skal jeg faktisk si meg enig, dette stemmer, men blir om ikke fikses, i alle fall prøvd fikset i neste patch.

 

Og warrior har "fear" ? Med hvor mye cd? 2-3 min? Den fearen suger jo hesteballer. Vil heller si at warrior har sinnsvak melee dps med intercepts som kan forsvare seg på.

Warriors sin Fear er like gamebreaking som Death Coil, og spiller du Warlock vet du nok hvor mye det er.

 

Og til dere som sier at warlocks er så jævlig overpowered, jeg spiller lock selv. Vi er ikke så forbanna overpowered, er utrolig enkelt å drepe oss.

Syns selv dette ikke stemmer, og jeg spiller også warlock, dog med 13k HP og 470 resilience, mulig du er dårlig gearet? Eneste måten jeg kan skjønne dette på er om du generaliserer fordi du har blitt drept av altfor mange rogues.

 

Mager bør ikke ha noe problem egentlig, counterspell alt av affliction + silence i 4 sek (la oss da si at magen er 17/0/44). Frost nova, caste frostbolt og en ice lance rett etterpå, det kan godt bli 5k burst dmg. CoC, fire blast osv. + Elemental nova, kan godt bli enda mere burst dmg.

To bokstaver og ett tall: L2P. Blir du drept av mages er du nok en av WoW's latterligste warlocks. For det første, så har du 70-80 resistance fra før av, noe som kanskje tar bort 20% damage bare der. I tillegg har du Soul Link (Er du destro, er det L2SPEC) som tar bort ytterlige 20% damage. Du er 50/50-immune mot Nova med Devour Magic fra Felhuntern din, som gjør deg vanskelig å burste ned. (50/50 pga. Winter's Chill som mange mages har.)

 

Ingen melees har problem med lock egentlig, så lenge de holder seg på veldig close range så er warlock så og si rævkjørt fra begynnelsen av. Eneste vi har for å få vekk melees på veldig close range er enten Death Coil uten CD og instant Howl of Terror...

Verken Feral Druids, Retri Paladins, Firestone Warlocks eller Melee Hunters skal kunne ta deg i melee. Warriors har en fair sjanse om de får inn noen mace proccs, mens rogue er jeg fullstendig enig i, spiller du ikke på lag med healer, er nok rogue umulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke holde meg, men jeg MÅ kommentere noe av det som er skrevet i denne tråden.

 

Posten til Moonshield er noe av det dummeste jeg har lest noensinne, og håper for hans skyld at han sier det han sier for å fucke opp stemninga litt. For å prestere å si så mye som er helt på jordet i en så liten post er helt sinnsykt. Omtrent ALT er feil...

 

On topic: Shamans med CC vil gjøre dem latterlig bra. De buffer ghost wolf og toughness neste patch. De som ikke forstår hvor bra de buffs'a er, kan umulig ha spillt wow pvp på et noenlunde høyt nivå. De som maser og skriker om at enhancement suger til pvp, så tenk på dette: Resto & elemental er MEGET bra i pvp. Shamans har 2 specs som er rett og slett jævli bra i pvp. Det samme kan ikke sies om mages som bare har frost, warriors som bare har arms, priests som bare har disc (shadow er like dårlig som enhance atm), druids som bare har resto, locks MÅ specce sl/sl. Rogues har fremdeles mutilate & shs, samtidig som combat ikke er helt gimped. Hunters kan specce både mm og bm (bm funker ikke i det hele tatt i noe annet enn 2vs2). Ret pallies er på vei tilbake, men holy er for tiden elendige i annet enn 5vs5.

 

Har seff ikke lest alle postene i denne tråden, ettersom jeg bare ser masing og tulling om ting folk ikke virker å ha peiling på.

 

Edit:

 

Jeg ser at Mysticon ikke har snøring på hva han snakker om heller. Shamans letteste target i 5vs5? Hvor i all verden fant du frem det argumentet? Har du noen gang spillt 5vs5 på et høyt nivå? Locks (train the lock=autowin mot mange teams), mages, priests, rogues uten cheat death og druids er alle klasser som blir tatt ned før en shaman i maange tilfeller. Nei uff, jeg må slutte å lese slike poster, jeg blir bare irritert av å se folk som klager og syter uten å ha erfaringen til å backe opp hva de sier. Det at du leser at noen maser på forum om at det og det ikke funker, betyr ikke at det ikke funker (hvis du tok den ;: )

 

Anbefaler alle shamans som klager over klassen sin om å studere GC sine filmer. Mye bra der som dere garantert kan lære mye av.

Endret av Thraze
Lenke til kommentar

Vil på ingen som helst måte si meg enig i at shadow priests er like dårlig som enhancement shamans. Med rogue, mage eller lock i 2on2 eller i et 3 dps 3on3 team som f.eks mage/rogue/spriest er de utrolig kraftige, og har like stor sjanse til å lykkes som mange klasser ansett for å være de "beste" i de bracketene. Men det er en veldig vanskelig kombo å spille med suksess med tanke på krav til dodging av mana drains, timing, kiting og effektiv bruk av mana.

Lenke til kommentar
Mager bør ikke ha noe problem egentlig, counterspell alt av affliction + silence i 4 sek (la oss da si at magen er 17/0/44). Frost nova, caste frostbolt og en ice lance rett etterpå, det kan godt bli 5k burst dmg. CoC, fire blast osv. + Elemental nova, kan godt bli enda mere burst dmg.

To bokstaver og ett tall: L2P. Blir du drept av mages er du nok en av WoW's latterligste warlocks. For det første, så har du 70-80 resistance fra før av, noe som kanskje tar bort 20% damage bare der.

 

Nja, jeg har sett warlocks med over 2000 i rating og 500 resilience bli banket av mage. Så jeg ville ikke sagt at de kampene var så ensporet.

Lenke til kommentar
Imo trenger paladins en kraftig melee dps boost, melee dps'en er jo latterlig tragisk.

Paladin DPS er latterlig bra allerede, men de er temmelig gear-avhengige.

 

"Latterlig bra allerede?"

Det er en idiotisk påstand du må klare å utdype, "latterlig bra" som på nivå med en rogue?

JA DA LURER JEG VIRKELIG PÅ HVORFOR RAIDENE IKKE FLOMMER OVER AV RETRIBUTION PALADINER.

Gjøk, tenk før du skriver neste gang.

 

 

For øvrig er jeg lei grininga til alle enhancment shamaner, de får solide buffs hele tiden, og brukes faktisk aktivt i raids på grunn av alle buffene deres, noe man ihvertfall ikke kan si om retribution.

 

"Å nei jeg blir drept i pvp hele tiden".

Ja guess what enhancment shamaner, det blir vi og.

Lenke til kommentar

Paladins har latterlig god dps (og utility) til å ha TRE viable raid speccs tbh. Retri paladin vi har i raids, har er lett top 5 på fights som passer bra for retridins.

 

Jeg synes egentilg all denne "OMG BUFF *insert min egen class* PLX OMG OMG!!!" er ganske latterlig. Det virker som om mange forventer at sin egen klasse skal være best i både pvp og pve, og gjærne med den samme speccen. Blizzard har gidd alle klasser minst en god pvp spec, hvis du ikke føler du er bra nok i pvp, så er det ganske sikkert et spec eller gear problem. (eventuellt team oppsett)

Lenke til kommentar
Paladins har latterlig god dps (og utility) til å ha TRE viable raid speccs tbh. Retri paladin vi har i raids, har er lett top 5 på fights som passer bra for retridins.

 

Jeg synes egentilg all denne "OMG BUFF *insert min egen class* PLX OMG OMG!!!" er ganske latterlig. Det virker som om mange forventer at sin egen klasse skal være best i både pvp og pve, og gjærne med den samme speccen. Blizzard har gidd alle klasser minst en god pvp spec, hvis du ikke føler du er bra nok i pvp, så er det ganske sikkert et spec eller gear problem. (eventuellt team oppsett)

 

##Paladins har latterlig god dps (og utility) til å ha TRE viable raid speccs tbh. Retri paladin vi har i raids, har er lett top 5 på fights som passer bra for retridins.##

 

"I forhold til å ha tre viable raid specs".

Ja hvordan måler du egentlig "god dps i forhold til 3 specs"?

Utdyp den påstanden er du snill, utdyp hvor grensen går på antall dps og slikt, ellers er jo dette bare unødvendig synsing fra din side.

For øvrig er ikke ret særlig raid viable, denne trekningen slutter jeg på bakgrunnen av de dårlige raid/group bonusene ret gir, og på hva de rene fakta sier om antallet raidende ret paladiner. (Veldig få selv etter buffene, og det er en grunn til det)

 

 

##Jeg synes egentilg all denne "OMG BUFF *insert min egen class* PLX OMG OMG!!!" er ganske latterlig. Det virker som om mange forventer at sin egen klasse skal være best i både pvp og pve, og gjærne med den samme speccen. Blizzard har gidd alle klasser minst en god pvp spec, hvis du ikke føler du er bra nok i pvp, så er det ganske sikkert et spec eller gear problem.##

 

Hvorfor er det galt å ønske at specen er god både til pvp og pve?

Ja HVA er galt med det, annet enn moraliseringen fra din side?

Slik jeg ser det er det moraliseringen din det er noe galt med, som uten å begrunne påstanden uten videre i grunnen sier "jeg har rett og du skal slutte å klage fordi jeg har rett".

Som paladin har du EN damage spec, og kun EN, og da er det jo rett og rimelig å anta at denne må duge til begge deler, ikke sant?

Dette skjønner jo du også.

 

For øvrig er den første påstanden din bare piss, det er ikke lett å komme i topp5 på damagemeterne for egen maskin i raid, og der snakker jeg av erfaring som selv raider som ret.

Eneste måten man kan komme på topp er med en enhancment shaman i gruppa, og et slikt eksempel er ikke gyldig fordi det nettopp forutsetter en klasse X som hjelper deg å nå Y.

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar

Ah, Kombat-Kaare. Mannen som anklager alle andre for å være tanketomme for så å gi oss gleden av å se hva en tanketom person kan gjøre.

 

"Latterlig bra allerede?"

Det er en idiotisk påstand du må klare å utdype, "latterlig bra" som på nivå med en rogue?

JA DA LURER JEG VIRKELIG PÅ HVORFOR RAIDENE IKKE FLOMMER OVER AV RETRIBUTION PALADINER.

Gjøk, tenk før du skriver neste gang.

 

Han pratet om PvP, du prater om PvE...

 

For øvrig er jeg lei grininga til alle enhancment shamaner, de får solide buffs hele tiden, og brukes faktisk aktivt i raids på grunn av alle buffene deres, noe man ihvertfall ikke kan si om retribution.

 

Husker selv at du grein fordi du ikke kunne dps-e med din paladin når du var holy speccet. Er det så galt at andre klasser vil prøve klassen sin i PvP altså?

Lenke til kommentar
##Paladins har latterlig god dps (og utility) til å ha TRE viable raid speccs tbh. Retri paladin vi har i raids, har er lett top 5 på fights som passer bra for retridins.##

 

"I forhold til å ha tre viable raid specs".

Ja hvordan måler du egentlig "god dps i forhold til 3 specs"?

Utdyp den påstanden er du snill, utdyp hvor grensen går på antall dps og slikt, ellers er jo dette bare unødvendig synsing fra din side.

For øvrig er ikke ret særlig raid viable, denne trekningen slutter jeg på bakgrunnen av de dårlige raid/group bonusene ret gir, og på hva de rene fakta sier om antallet raidende ret paladiner. (Veldig få selv etter buffene, og det er en grunn til det)

 

Paladins og druids er de eneste som har tre forskjellige vidt forskjellige roller og specs som er raid viable, så klart burde (etter min mening, ja jeg som synes dette, og det virker som blizz synes det også) da ikke de to klassene være bedre enn de andre klassene som kun kan en/to forskjellige roller. Du forventer vel ikke å være like god tank som en warrior (protadins skinner som aoe tanks, men er nok ikke like gode threatbuilders som warriors engame), like god healer som en priest og like god dps som en warlock? Hva med å være fornøyd med å være viable i alle tre rollene, om enn ikke best i noen av dem?

 

##Jeg synes egentilg all denne "OMG BUFF *insert min egen class* PLX OMG OMG!!!" er ganske latterlig. Det virker som om mange forventer at sin egen klasse skal være best i både pvp og pve, og gjærne med den samme speccen. Blizzard har gidd alle klasser minst en god pvp spec, hvis du ikke føler du er bra nok i pvp, så er det ganske sikkert et spec eller gear problem.##

 

Hvorfor er det galt å ønske at specen er god både til pvp og pve?

Ja HVA er galt med det, annet enn moraliseringen fra din side?

Slik jeg ser det er det moraliseringen din det er noe galt med, som uten å begrunne påstanden uten videre i grunnen sier "jeg har rett og du skal slutte å klage fordi jeg har rett".

Som paladin har du EN damage spec, og kun EN, og da er det jo rett og rimelig å anta at denne må duge til begge deler, ikke sant?

Dette skjønner jo du også.

 

Hva med prot og holy? Du er ikke NØDT til å spille retri i arena vet du. (Og ja, jeg vet prot ikke funker i arena.) Som priest har vi en spec som er viable i arena, og det er disc. Det samme kan man si om de fleste andre klasser, de har en god arena spec, og en til to gode pve specs. (Warrior = prot/ og fury for pve og arms for pvp, Hunter = bm og survival (endgame anyways) for pve og mm for pvp, Priest = holy og shadow for pve og disc for pvp osv.)

 

For øvrig er den første påstanden din bare piss, det er ikke lett å komme i topp5 på damagemeterne for egen maskin i raid, og der snakker jeg av erfaring som selv raider som ret.

Eneste måten man kan komme på topp er med en enhancment shaman i gruppa, og et slikt eksempel er ikke gyldig fordi det nettopp forutsetter en klasse X som hjelper deg å nå Y.

 

Hvorfor er det ikke gyldig fordi om man trenger en annen klasse for å yte optimalt? det gjelder da virkelig alle klasser. Group buffs er til for å brukes.

 

Edit: Å kalle andres argumenter for piss og generelt ha en nedverdigende tone, er i grunn en veeeeldig dårlig måte å diskutere på. Jeg tror de fleste vil ta deg ganske mange ganger mer seriøst hvis du slutter med drittsekkfaktene dine, og heller holder deg til saken.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Kombat_Kåre:

 

Retribution paladins har faktisk sinnsykt bra dps til å være en hybrid klasse. Problemet er ikke dps'en, men threat i PVE. I pvp har ret pallies sinnsyk burst dmg.

 

Hvordan kan det ha seg at alle folka som Kombat_Kåre og topic starter ikke får inn i huet at når du roller en HYBRID klasse, så kan du ikke, skal du ikke, og vil aldri få like bra dps som f.eks en ren dps klasse. Klarer du ikke tenke deg til grunnen, så er det din egen feil.

Lenke til kommentar

En retradin med en god 2H'er gir rimelig god damage til hybrid å være. Paladins er noe av det mest irriterende å ta ned og for de har så sinsvake mange muligheter for å heale seg selv på, som f.eks Bubble/Holy light (og i tillegg kan de gjøre litt skade mens de selv er uskadelig) og Lay on Hands. Dette er ting du har tilgjengelig uten å specce noe for det og, trenger bare noen levler.

 

Men sammenlignet med en warrior er paladin ikke noe god warriorklasse, damagen totalt utdelt er mindre på en retradin enn en warrior.

 

Ser ikke noe grunn til å "klage" over klassen min, jeg valgte selv paladin og trives med det. Om man ikke er fornøyd med valget får man bare ta et anne valg og lage en ny char. Såre enkelt.

Lenke til kommentar
Jeg ser at Mysticon ikke har snøring på hva han snakker om heller. Shamans letteste target i 5vs5? Hvor i all verden fant du frem det argumentet? Har du noen gang spillt 5vs5 på et høyt nivå? Locks (train the lock=autowin mot mange teams), mages, priests, rogues uten cheat death og druids er alle klasser som blir tatt ned før en shaman i maange tilfeller. Nei uff, jeg må slutte å lese slike poster, jeg blir bare irritert av å se folk som klager og syter uten å ha erfaringen til å backe opp hva de sier. Det at du leser at noen maser på forum om at det og det ikke funker, betyr ikke at det ikke funker (hvis du tok den ;: )

 

Anbefaler alle shamans som klager over klassen sin om å studere GC sine filmer. Mye bra der som dere garantert kan lære mye av.

 

og hvilken lvl er din shaman?!

 

Først og fremst så var denne posten laget FØR vi fikk vite at vi fikk GW og toughness buffa.

 

For det andre er det ikke så bra, siden alt av snares kan spames. og glem ikke at mange snares kan roote deg.

 

jeg sier ikke at de er ubrukelige, men husk på at det er kun for snares og vi vil ikke merke noe forskjell på roots og cc.

 

orker ikke å gå så mye inn på dette, for det er tydelig at du ikke har spillt så mye pvp med shaman'en din.

Lenke til kommentar
For øvrig er jeg lei grininga til alle enhancment shamaner, de får solide buffs hele tiden, og brukes faktisk aktivt i raids på grunn av alle buffene deres, noe man ihvertfall ikke kan si om retribution.

 

 

 

 

så fortell meg når shaman fikk en buff da, vist vi ser vekk fra GW og toughness.

 

Paladins har ikke bra DPS, men bra burst dmg. bra for pvp men ikke pve.

Lenke til kommentar
Kombat_Kåre:

 

Retribution paladins har faktisk sinnsykt bra dps til å være en hybrid klasse. Problemet er ikke dps'en, men threat i PVE. I pvp har ret pallies sinnsyk burst dmg.

 

Hvordan kan det ha seg at alle folka som Kombat_Kåre og topic starter ikke får inn i huet at når du roller en HYBRID klasse, så kan du ikke, skal du ikke, og vil aldri få like bra dps som f.eks en ren dps klasse. Klarer du ikke tenke deg til grunnen, så er det din egen feil.

 

svarer på denne siden du snakker om meg også!

 

Du skal ikke snakke så mye om hva folk får inn i huet eller ikke siden du påstår at shaman blir buffa HELE tiden!! du har heller ikke fått med deg at de fleste shamans ikke ber om mer dmg men anti CC.

 

Jeg rolla ikke en hybrid klasse for at jeg skulle være nr 1 i dps. men jeg vil no gjerne ha sjangs til enten skade eller stikke av når f.eks en rogue eller mage angriper meg.

 

jeg vet ikke hva du spiller, men det kan ikke være shaman.

 

 

Edit:

 

Thraze, du var sikkert en av de som whina over MS effekten vi shaman hadde en periode også..

 

men selv FT totem med ms effekt ville ikke vært noe særlig bra, siden det nesten ikke er noen som trenger det.

 

Warriors og rogues har ms så der er WF bedre (vist rogue ikke bruker poison).

Hunter og spellcasters er ikke melee

Druid får ikke buffen.

så da er det kun for paladin som det kan lønne seg.

 

Shaman har aldri hatt problem med healers i arena, og FT bare nerfer skaden til shamanen. så ms til shamans har kun hjolpet i et par tilfeller.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Mysticon: Hvor skriver jeg at shamans blir buffet hele veien? For det var Kombat_Kåre som kom med den uttalelsen.... Vennligst ikke bland meg opp i tullet hans.

 

 

Utifra postene dine ser jeg at du ikke har mye erfaring fra pvp ihvertfall, hva du vet om pve virker litt shaky (referer til hva du skriver om dps til paladins. En paladin har meget bra dps i pve, ikke bare burst, det kan enhver ret pally som har clearet BT fortelle deg. Problemet deres er igjen threat).

 

Toughness & ghost wolf buff'en virker meget bra, mer anti cc vil gjøre en shaman rett og slett for god. Jeg snakker ikke av erfaring, men etter å ha sett den siste video'en og lest intervjuet til GC (som blir regnet som den desidert beste shaman'en i wow, og som jeg kan garantere vet mer om klassen enn du noen gang vil) er jeg overbevist om at de buff'ene er mer enn nok. Ta deg en titt selv, og se hvordan han forklarer hvor bra buff'ene egentlig er. Slutt å syte.

 

Og til slutt, jeg skriver aldri hvor misfornøyd jeg er med x-klasse og troller forum slik du har gjort her. Jeg aksepterer forandringene og fortsetter å spille.

 

Og heeeelt til slutt vil jeg si her og nå at jeg tør påstå med 100% sikkerhet at jeg har uendelig mye mer erfaring i pvp enn deg. Selv om jeg ikke har spillt shaman selv, så vet jeg hva de kan og ikke kan gjøre, etter utallige arena kamper i alle format. (For å legge litt tyngde på posten min så har jeg en rogue gladiator (merciless netherdrake ftw!) og spillte opp til 2k rating med mage alt'en min, så jeg tør vel påstå at jeg har møtt min del av shamans opp igjennom sesongene)

 

Siste edit:

 

Ser du skriver at du vil gjerne kunne drepe bla en rogue. Respec resto, få deg skills & gear, så er det ikke noe problem å ta rogues. At du ikke har nevnte skils & gear er ikke rogue'n sin feil. Og igjen, ja jeg vet hva jeg snakker om.

Endret av Thraze
Lenke til kommentar
Mysticon: Hvor skriver jeg at shamans blir buffet hele veien? For det var Kombat_Kåre som kom med den uttalelsen.... Vennligst ikke bland meg opp i tullet hans.

 

Jeg beklager det, er litt "seint" vettu så fult mulig å rote litt..

 

Utifra postene dine ser jeg at du ikke har mye erfaring fra pvp ihvertfall, hva du vet om pve virker litt shaky (referer til hva du skriver om dps til paladins. En paladin har meget bra dps i pve, ikke bare burst, det kan enhver ret pally som har clearet BT fortelle deg. Problemet deres er igjen threat).

 

Siden jeg aldri har spillt en pala kan jeg godt si med en gang at jeg ikke er sikker på hvordan dps de har, men etter det jeg har lest skal pala være den klassen med dårligst dps. men jeg har selv fått grise bank fra pala i pvp (pga flaks, burst og bedre gear enn meg). Så jeg vil tørre å påstå at pala har sikkerlig bra burst dmg med litt flaks.

 

Toughness & ghost wolf buff'en virker meget bra, mer anti cc vil gjøre en shaman rett og slett for god. Jeg snakker ikke av erfaring, men etter å ha sett den siste video'en og lest intervjuet til GC (som blir regnet som den desidert beste shaman'en i wow, og som jeg kan garantere vet mer om klassen enn du noen gang vil) er jeg overbevist om at de buff'ene er mer enn nok. Ta deg en titt selv, og se hvordan han forklarer hvor bra buff'ene egentlig er. Slutt å syte.

 

sier ikke at disse buffene er dårlige.. men det er mot snares og ikke CC. som jeg har nevt tidligere er alle snares spamable, og mange av de kan proce enten root effekt eller stun effekt. alle vet at f.eks en go frost mage ikke har noen problem med a få deg freeze 1-2 ganger før du kommer nær han uten å bruke FN.

 

Og til slutt, jeg skriver aldri hvor misfornøyd jeg er med x-klasse og troller forum slik du har gjort her. Jeg aksepterer forandringene og fortsetter å spille.

Topic er: Blizzardviser endelig at de ikke bryr seg om shamans. ikke noe om andre klasser her. og hvor har jeg trollet og sakt at x-klasse er OP i denne tråden?!

 

Og heeeelt til slutt vil jeg si her og nå at jeg tør påstå med 100% sikkerhet at jeg har uendelig mye mer erfaring i pvp enn deg. Selv om jeg ikke har spillt shaman selv, så vet jeg hva de kan og ikke kan gjøre, etter utallige arena kamper i alle format. (For å legge litt tyngde på posten min så har jeg en rogue gladiator (merciless netherdrake ftw!) og spillte opp til 2k rating med mage alt'en min, så jeg tør vel påstå at jeg har møtt min del av shamans opp igjennom sesongene)

 

Så du mener altså at du har mer erfaring med shaman i pvp uten å ha spillt en enn meg som har hatt en shaman siden dag 1?!

Vet du hvor mange shamans det er i high end arena teams?! heller få det du. Jeg har også en lvl 70 druid og en lvl 60 hunter som var main for et år før TBC kom ut. så jeg vet at shaman har det vanskeligere i pvp enn andre klasser.

 

Siste edit:

 

Ser du skriver at du vil gjerne kunne drepe bla en rogue. Respec resto, få deg skills & gear, så er det ikke noe problem å ta rogues. At du ikke har nevnte skils & gear er ikke rogue'n sin feil. Og igjen, ja jeg vet hva jeg snakker om.

 

Vist jeg ikke husker helt feil har jeg ALDRI sakt at jeg vil drepe en rouge.. for rogue er no anti class til resten av klassene i spillet (ta ikke det seriøst). jeg sa at jeg ville likt å enten ha muligheten til a: skade han, b: stikke av.

 

Jeg rolla shaman fordi at shaman klassen er en HYBRID klasse. jeg har ingen ting imot å kaste en heal her og der. jeg liker å være dps/buffer når jeg spiller pvp/pve. men å være pure healer er jeg ikke intrisert i, skulle jeg vært det hadde jeg rolla en anna klasse.

 

synest det er litt rart at du slutter med å fortelle oss at du vet hva du snakker om, når du selv sier at du aldri har spillt en shaman. Kan godt hende du vet mye om pvp, det skal du få, men dette er en post hvor vi diskuterte at blizzard låste av xx antal poster fra folk som spiller andre klasser og spurte fint om blizzard kunne se på shamans en gang til.

 

Alle kan lage en film sammen satt av store crits og vinn/vinn sitvasjoner, det betyr ikke at du kan klassen fordi (altså han som ser filmen).

 

Shaman har EN anti CC som har 2m CD. hvor mange stuns kan du gi meg på 2min? kom ikke med at vi har totems. de er enkel å ødelegge og har ikke uendelig range.

hvor ofte springe du rundt sheepa? du har mye mer anti cc enn shamans (når du spiller rogue), og du har et ton med CC og bedre dmg. jeg hater rogues, men jeg skriker ikke nerf rogues fordi.

 

siste edit:

 

Hva får deg til å si at shamans vil bli OP vist de får en anti cc?

 

Vist de får en så blir det helt sikker CD på den, og som rogue. ville du virkelig hatt problem mot shamans vist de klarer å fjerne 2 stuns hvert 2 min?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...