Gå til innhold

Blizzard viser endelig at de ikke bryr seg om shamans..


Anbefalte innlegg

Uansett. Blizzard driter en lang F i om enkelte klasser taper 1v1. De har sagt hele tiden at de aldri kommer til å balansere pvp rundt 1 v 1.. om f.eks Klasse X er Sjanseløs mot Klasse Y så spiller det ingen rolle. Det som teller er hvordan klassen fungerer i en gruppe. Selv 2v2 og 3v3 blir nedprioritert i forhold til 5v5. I utgangspunktet hadde ikke blizzard engang tenkt å ta med 2v2 i arenasystemet.

 

Det er grett, men selv du vet at enkleste target i BG , 2vs2, 3vs3 eller 5vs5 er shaman.

 

Pala kan bubble.

Mage kan blinke

Lock kan Fear

Warrior kan fear

Druid kan stikke av

Priest kan fear

Rogue kan COS, Evasion

 

shaman må stå å ta imot.

 

Orket ikke å nevne mer enn 1 måte å forsvare seg på for hver klasse.

 

 

Kan de ikke fjerne hele bobla.. Er så lei av at folk kommer med den som et argument hele tiden. Rekker maks å kaste en halv flash of light før den er dispella uansett. Vi trenger skikkelig CC-resistance i stedet.

Bubble breaker fear/sheep/cyclone, you name it. En paladin har i gjennomsnitt bubble klar hver 3 minutt. + trinket = imba cc ressistance

 

Bubble breaker ikke cyclone nei. Uansett så kan du ikke påstå det er bra å breake 2 CC effekter hvert tredje minutt i en arena, så ser ikke helt hvordan du kommer frem til den konklusjonen at paladins har "imba" cc resistance.

 

Paladins er svakeste healeren for tiden. Ingen egene interrupts om du ser bort i fra hammeren med 1min cooldown. Ingen hots, kun direkte heals som kan lockes ut i hele 8 sekunder med en counterspell, ingen beskyttelse mot spells, BoP og BoF blir dispella med en gang de kommer på og ingen skikkelig beskyttelse mot mana drains

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stein tar saks, saks tar pose, pose tar stein

 

 

Ingen tar alt...

 

quote]Uansett. Blizzard driter en lang F i om enkelte klasser taper 1v1. De har sagt hele tiden at de aldri kommer til å balansere pvp rundt 1 v 1.. om f.eks Klasse X er Sjanseløs mot Klasse Y så spiller det ingen rolle. Det som teller er hvordan klassen fungerer i en gruppe. Selv 2v2 og 3v3 blir nedprioritert i forhold til 5v5. I utgangspunktet hadde ikke blizzard engang tenkt å ta med 2v2 i arenasystemet.

 

Det er grett, men selv du vet at enkleste target i BG , 2vs2, 3vs3 eller 5vs5 er shaman.

 

Pala kan bubble.

Mage kan blinke

Lock kan Fear

Warrior kan fear

Druid kan stikke av

Priest kan fear

Rogue kan COS, Evasion

 

shaman må stå å ta imot.

 

Ehm, Shamans kan kaste earthbind totem og ghostwolf -> løpe vekk

 

siden du sier druids bare kan stikke av

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
Uansett. Blizzard driter en lang F i om enkelte klasser taper 1v1. De har sagt hele tiden at de aldri kommer til å balansere pvp rundt 1 v 1.. om f.eks Klasse X er Sjanseløs mot Klasse Y så spiller det ingen rolle. Det som teller er hvordan klassen fungerer i en gruppe. Selv 2v2 og 3v3 blir nedprioritert i forhold til 5v5. I utgangspunktet hadde ikke blizzard engang tenkt å ta med 2v2 i arenasystemet.

 

Det er grett, men selv du vet at enkleste target i BG , 2vs2, 3vs3 eller 5vs5 er shaman.

 

Pala kan bubble.

Mage kan blinke

Lock kan Fear

Warrior kan fear

Druid kan stikke av

Priest kan fear

Rogue kan COS, Evasion

 

shaman må stå å ta imot.

 

Orket ikke å nevne mer enn 1 måte å forsvare seg på for hver klasse.

så hva med hunter? concussive shot eller wing clip eller frost trap eller freezing trap så aspect of the cheetah(stikke av)? hah

 

btw, shammys har ingenting å klage over. Resto shammys sliter jeg big time med

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
QQ @ OP ?

 

så våksne vi er i dag da. klarer du ikke å komme med bedre svar enn dette kan du la vær å svare..

 

Du spiller hunter, du har det enkelt nokk.. du skulle spillt før tbc, da var det bedre. ikke så lett som det er no.

 

Og til dere som lurer på hvorfor jeg spiller shaman. Jeg digger shaman i pve. og i pvp før TBC. og nei, vi var aldri konger i pvp. men har alltid likt hybrids og shaman er favoritten.

Lenke til kommentar
Hadde blitt fornøyd hvis de hadde gitt shamans dispell eller gjøre om folk til frosk :)

 

Jeg har tengt lenge på at de skulle kunne gjøre om folk til froster, slik som i ST. Hvor lanserer jeg ideen til blizzard?

 

Du tenker på spellen Hex fra WC3 som witch doctors har? Synes det blir for likt Polymorph men kunne godt adda noe lignende bare det fungerte på en annen måte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+8723
Det er grett, men selv du vet at enkleste target i BG , 2vs2, 3vs3 eller 5vs5 er shaman.

 

Pala kan bubble.

Mage kan blinke

Lock kan Fear

Warrior kan fear

Druid kan stikke av

Priest kan fear

Rogue kan COS, Evasion

 

shaman må stå å ta imot.

 

Orket ikke å nevne mer enn 1 måte å forsvare seg på for hver klasse.

Earthbind(?) totem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Bubble breaker ikke cyclone nei. Uansett så kan du ikke påstå det er bra å breake 2 CC effekter hvert tredje minutt i en arena, så ser ikke helt hvordan du kommer frem til den konklusjonen at paladins har "imba" cc resistance.

Sett ting i perspektiv. Hva slags cc ressistance har andre klasser? Hva gjør en warrior når han er sheepet? hva gjør en shaman når han er sheepet? eller en lock? Tingen er at når du først ER "cc'et" så er alle klasser gimpet. Untatt paladin =)

Lenke til kommentar
Bubble breaker ikke cyclone nei. Uansett så kan du ikke påstå det er bra å breake 2 CC effekter hvert tredje minutt i en arena, så ser ikke helt hvordan du kommer frem til den konklusjonen at paladins har "imba" cc resistance.

Sett ting i perspektiv. Hva slags cc ressistance har andre klasser? Hva gjør en warrior når han er sheepet? hva gjør en shaman når han er sheepet? eller en lock? Tingen er at når du først ER "cc'et" så er alle klasser gimpet. Untatt paladin =)

 

Hvis man bare hadde hatt en slags "trinket" som dispella CC...

Endret av kr89
Lenke til kommentar

Imo trenger paladins en kraftig melee dps boost, melee dps'en er jo latterlig tragisk. Shamans har elendig anti cc. Og warrior har "fear" ? Med hvor mye cd? 2-3 min? Den fearen suger jo hesteballer. Vil heller si at warrior har sinnsvak melee dps med intercepts som kan forsvare seg på. Og til dere som sier at warlocks er så jævlig overpowered, jeg spiller lock selv. Vi er ikke så forbanna overpowered, er utrolig enkelt å drepe oss. Mager bør ikke ha noe problem egentlig, counterspell alt av affliction + silence i 4 sek (la oss da si at magen er 17/0/44). Frost nova, caste frostbolt og en ice lance rett etterpå, det kan godt bli 5k burst dmg. CoC, fire blast osv. + Elemental nova, kan godt bli enda mere burst dmg.

 

Ingen melees har problem med lock egentlig, så lenge de holder seg på veldig close range så er warlock så og si rævkjørt fra begynnelsen av. Eneste vi har for å få vekk melees på veldig close range er enten Death Coil uten CD og instant Howl of Terror...

 

Et langt innlegg, tipper jeg hadde fint lite rett i det men, er bare sånn jeg mener det er.

 

Edit: Alle utnatt pala er vanskelig å ta på close range p.g.a den tragiske melee dps, men retri kan være tricky p.g.a stuns o.l, men det som kan bli jævlig overpowered med WotLK på lvl 80 er SL/SL med Felguard, noe jeg personlig ikke kan vente til, hvis jeg spiller WoW da.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Ærlig talt, spiller du med bind for øynene? Paladin trenger mer melee dps i PvP? Paladins har ekstremt bra burst damage i PvP, spesielt i synergi med en shaman. Frost mage bør enkelt kunne ta warlock? Dette gir jeg rett og slett faen i å kommentere engang, det er helt på jordet, og minner mer om trolling enn noe som helst annet. En warlock har ikke noe til å holde folk unna melee range? Err, fear? En skill trenger ikke å være instant for å holde noen unna. Dessuten, 20% mindre damage taken, mer hp enn samtlige klasser i arena-utstyr, muligheten til to skjold på flere tusen hp hver, man kan utheale skaden til enkelte klasser samtidig som man gjør solid dps, mana drain som faktisk -gir- deg mana også, CoEx og CoT?

 

Du har rett og slett ikke peiling på hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...