Gå til innhold

Det burde vært lov å skambanke stygge/dumme folk.


Anbefalte innlegg

Jepp, la oss hate alle som kler seg annerledes, de er garantert mindre intelligente enn oss.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå blir det nok koking her. Unnskyld :):):):):):)!!!!!!!111111111eneneneoneoneone

 

Tror du har misforstått litt, hvis du skal komme med en kommentar så kan du i hverfall komme med noe litt mer fyldig en dette. Hva snakker du om? koking?

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle har sin egen smak, flere har andres smak, noen har dårlig smak. Sånn er det, er de idioter i oppførsel så er de idioter, men å banke noen pga utseende evt. hvordan de kler seg er optimalt lavt-

Skal ikke banke noen pga fysisk utseende slik som jeg virkelig gjorde klart i den første posten min. Så det er ikke evt hvordan de kler seg jeg dømmer de på, det er faktisk måten de kler seg på som er grunnlaget for dømmingen min. Og hvis du virkelig tror at jeg går rundt å banker folk pga hvordan de ser ut så har du missforstått litt. Dette er bare meg som klager over noe jeg synes er tåpelig, og jeg har ikke sakt at jeg kommer til å banke noen utenom i emnetråden hvor jeg sa at det burde være lov å banke noen pga .... Som jeg har sakt tidligere var emnetittelen ment for å provosere og tiltrekke oppmerksomhet mot tråden.

 

Og si at noe er optimalt lavt blir en liten selvmotsigelse i seg selv.

 

 

Så kommer jeg til spørsmålet mitt da.

 

Hadde det vært lov å banke/slå fritt uten grense/lover og politi i veien, hadde du da banket noen pga at du ikke likte stilen de gikk i, uten at de hadde fornærmet deg av noe slag?

Lenke til kommentar
Så kommer jeg til spørsmålet mitt da.

 

Hadde det vært lov å banke/slå fritt uten grense/lover og politi i veien, hadde du da banket noen pga at du ikke likte stilen de gikk i, uten at de hadde fornærmet deg av noe slag?

 

Det er faktisk ett utrolig bra og vanskelig spørsmål, og jeg må svare at jeg vet egentlig ikke. Tilfellet er jo at hvis det hadde vært lov så ville det basert seg på en alternativ virkelighet og alt av omstendigheter ville vært forandret. Basert på dagens omstendigheter så ville politi blitt innblandet og jeg hadde blitt siktet med legembeskadelse og evt fått bot/fengselstid. Hadde det ikke vært politi innblandet så ville rammene vært såpass forandrer at situasjonen muligens ikke ville oppstått, men i det tilfelle at jeg kunne slått denne person fordi han så ut som en tulling og jeg viste garantert at det ikke vil ha noen konsekvenser for min del så ja, jeg ville sannsynligvis det.

 

Men dette scanrioet blir alt for hypotetisk til å faktisk ta skikkelig stilling til med tanke på alle faktorene som må tas hensyn til og de uendelige utkommene av situasjonen.

Lenke til kommentar
Førstepost = win.

 

 

Jeg går stort sett alltid i joggebukser (sluttet å snuse liker jeg å tro). Og stort sett treningsklær til tross for at jeg er ufattelig lat. :p

Så fordi du er lat går du i treningsklær? Hvor er sammenhengen i det?

 

Han nevnte 'slaskete', og jeg mener at treningsbukser 24/7 er litt slaskete.

Lenke til kommentar
Jepp, la oss hate alle som kler seg annerledes, de er garantert mindre intelligente enn oss.

Gud, jeg er så enig. Hvis folk forventer at dem skal bli akseptert for å kle seg "annerledes" eller "normalt" og høre på klassisk rock, så bør dem tåle tryne til "snusgjengen", "kulingene som tror de er noe" og hører på trance.

Lenke til kommentar

Noen folk hadde bare fortjent juling.

Selv om de har få venner som mener det motsatte, så kan det være en god del andre mennesker som mener det motsatte. Folk som rett å slett er innstilt på å være idioter å drittsekker, der har du de jeg mener skulle hatt juling.

Lenke til kommentar
Dersom det med tittelen din hadde vært lovlig ville jeg skambanket deg for at du var stygg og dum. Er jo bare idiotisk.

 

Hadde du tatt deg tid til å faktisk lese det jeg har skrevet så kanskje du hadde skjønt hva jeg mener. Det er ganske innlysende hvis du bare hadde giddet å lese. Så neste gang gidd du lese(!) før du kommer med en dum kommentar?

Lenke til kommentar
Off folkens!

 

Ta slike diskusjoner 40 prosent mindre seriøst!

 

Begynner og hakke på hverandre som gribber

 

Glefsetroll hele gjengen :)

There you go, en som har skjønt at jeg ikke prøver å sette sammen en gjeng meg galninger som løper rundt og kaster 13 åringer gjennom narvesenvinduer fordi de ser ut som idioter, men heller diskutere det faktumet at de ser ut som idioter.

 

Ikke ta alt så bokstavelig.

Lenke til kommentar
Jeg er 16 år, kler meg AKKURAT slik det passer meg, eier INGEN caps, snuser ikke, røyker ikke ;)

Bedre combo finnes ikke :D

Pluss at jeg HATER trance, og elsker rock :D

Du har nettopp bevist at du fremdeles er 14 år.

Hvis du hadde du vært en reflektert 16-åring hadde du visst å elske god kvalitetsmusikk fra alle musikksjangrene. Både elektronika, jazz, rock og pop. Kvalitetsmusikken finner du mest sannsynlig ikke på norsk radio og TV (ihvertfall ikke i rock- og elektronika-sjangrene), men det går fint an å leite opp sånt selv på egen hånd. Jeg hadde syntes at du var ganske selvstendig hvis du dro Marcus Miller, Infected Mushroom, Palle Mikkelsborg, Frank Zappa, Lenni-Kalle Taipale, Rammstein, Jan Garbarek og deLillos inn i skolegården.

Husk at dette er min mening. Jeg er fullt klar over at mange synes at disse bandene høres fæle ut, men jeg synes at det er god musikk.

Lenke til kommentar
Jeg er 16 år, kler meg AKKURAT slik det passer meg, eier INGEN caps, snuser ikke, røyker ikke ;)

Bedre combo finnes ikke :D

Pluss at jeg HATER trance, og elsker rock :D

Du har nettopp bevist at du fremdeles er 14 år.

Hvis du hadde du vært en reflektert 16-åring hadde du visst å elske god kvalitetsmusikk fra alle musikksjangrene. Både elektronika, jazz, rock og pop. Kvalitetsmusikken finner du mest sannsynlig ikke på norsk radio og TV (ihvertfall ikke i rock- og elektronika-sjangrene), men det går fint an å leite opp sånt selv på egen hånd. Jeg hadde syntes at du var ganske selvstendig hvis du dro Marcus Miller, Infected Mushroom, Palle Mikkelsborg, Frank Zappa, Lenni-Kalle Taipale, Rammstein, Jan Garbarek og deLillos inn i skolegården.

Husk at dette er min mening. Jeg er fullt klar over at mange synes at disse bandene høres fæle ut, men jeg synes at det er god musikk.

Å si at han hadde visst å elske musikk fra alle sjangre er vel å overdrive. Han kan være moden nok til å ha aksept for andre sjangre, men behøver ikke nødvendigvis å like det.

Lenke til kommentar
Å si at han hadde visst å elske musikk fra alle sjangre er vel å overdrive. Han kan være moden nok til å ha aksept for andre sjangre, men behøver ikke nødvendigvis å like det.
Alle kan finne minst én elskbar låt i hver av de store musikksjangrene. Det er jeg 100% sikker på. Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...