Gå til innhold

Det burde vært lov å skambanke stygge/dumme folk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare en liten bagatell til trådstarter:

 

Det er ikke alle som får kullsvart skjegg , selv ikke de som har barbert seg i mange år. Noen kan ha blondt/lyst naturlig og andre kan igjen ha flekker av lyst skjegg blandt det mørke eller omvendt.

 

Resten av analysen din er noenlunde korrekt :thumbup:

Har ikke Svart skjegg selv, får ganske lyst, nesten oransj skjegg, men er ikke slike ting jeg henviser til. Det jeg mener er folk som virkelig ikke er ferdigutviklet, men som har begynt å få en stump her og en stump der slik at det bare ser tåpelig ut. Poenget er at hvis du vil ha skjegg, vent til du kan ha skjegg.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
Jepp, mote er uforståelig.

 

Det er ikke pent.

Det er ikke praktisk.

Det er ikke billig.

 

Det er kun sauementalitet som er ute å går. Man kopierer andre, uten å stille spørsmål om hvorfor de gjør det.

 

Det er et tegn til lavere intelligens.

Der har du poengene mitt summert opp, og lagt tydelig frem. Mennesker er en gjeng med sauer. Personlig er jeg ikke gjeteren, men heller det sorte får.

Lenke til kommentar
Jepp, mote er uforståelig.

 

Det er ikke pent.

Det er ikke praktisk.

Det er ikke billig.

 

Det er kun sauementalitet som er ute å går. Man kopierer andre, uten å stille spørsmål om hvorfor de gjør det.

 

Det er et tegn til lavere intelligens.

 

Mote er også blitt patetisk, copycat etter tidligere år: platåsko og enorme briller anyone? Det som er så gøy er at det sikkert finnes en del mote-folk som ikke vet at disse er resirkulering :!:

Lenke til kommentar

Har du sett litt mye dexter eller :O vil ta igjen på de som du ikke føler er normale/ eller ikke er samme type.:)

 

Men min mening igjen da: Jeg kler meg moteaktig. Da mener jeg ikke joggebukse i sokken, strikk på hue osv. Men en kul jeans, helt normal genser, osv.

 

Det jeg hater av stiler er de som går i 79 forskjellige farger bare for å vise at de ikke bryr seg om hva andre mener. Greit at dere ikke bryr dere men faen... Det går ikke ann å like det der.

Lenke til kommentar

jeg går i gråe joggebukser, store skate-sko, diger jakke og trucker caps. mangle bling dessverre og tar meg kun snus etter måltider. hører også på elektronisk musikk.

 

la frusterasjonen deres gå utover meg!

 

ps: går kun slikk på fritiden da, siden jeg prøver å se litt ordntlig ut på jobb.

 

 

2012 edit: snus og elektronisk musikk blei igjen

Endret av drood
Lenke til kommentar
Førstepost = win.

 

 

Jeg går stort sett alltid i joggebukser (sluttet å snuse liker jeg å tro). Og stort sett treningsklær til tross for at jeg er ufattelig lat. :p

Så fordi du er lat går du i treningsklær? Hvor er sammenhengen i det?

Han er så lat at treningsklær er det eneste som passer. :green:

 

Nei, men han sa jo til tross for.

Lenke til kommentar
Har du sett litt mye dexter eller :O vil ta igjen på de som du ikke føler er normale/ eller ikke er samme type.:)

 

Men min mening igjen da: Jeg kler meg moteaktig. Da mener jeg ikke joggebukse i sokken, strikk på hue osv. Men en kul jeans, helt normal genser, osv.

 

Det jeg hater av stiler er de som går i 79 forskjellige farger bare for å vise at de ikke bryr seg om hva andre mener. Greit at dere ikke bryr dere men faen... Det går ikke ann å like det der.

 

Jeg har sett begge sesongen av Dexter ja. Og hadde du sett en episode og faktisk følgt med så hadde du skjønt at Dexter ikke tar igjen på de som han føler at er unormale eller ulik fra han. Dexter har et monster inni seg, som pga traumer fra barndommen er ganske stort, han har en trang for å gjøre det som kan defineres som ondskap. Men i stedenfor å bli den typiske Ted bundy, så lar han sin vrede gå utover folk som etter hans mening fortjener det. Har ingenting i mot vanlig mote egentlig, hvis folk vil betale et par tusen ekstra for et par jeans med logo på så skal de få lov til det. . .

 

Og det du sier om folk som går i "79" forskjellige farger er jo en del av poenget mitt, de ser ut som klovner, og det er jo del av en spesiell subkultur igjen å bruke den type klær.

Lenke til kommentar
Førstepost = win.

 

 

Jeg går stort sett alltid i joggebukser (sluttet å snuse liker jeg å tro). Og stort sett treningsklær til tross for at jeg er ufattelig lat. :p

Så fordi du er lat går du i treningsklær? Hvor er sammenhengen i det?

Han er så lat at treningsklær er det eneste som passer. :green:

 

Nei, men han sa jo til tross for.

 

det er faktisk en sammenheng der. de folka som går med treningsdress til vanlig er som regel for feite til å bruke vanlige klær.

Lenke til kommentar
Alle har sin egen smak, flere har andres smak, noen har dårlig smak. Sånn er det, er de idioter i oppførsel så er de idioter, men å banke noen pga utseende evt. hvordan de kler seg er optimalt lavt-

Skal ikke banke noen pga fysisk utseende slik som jeg virkelig gjorde klart i den første posten min. Så det er ikke evt hvordan de kler seg jeg dømmer de på, det er faktisk måten de kler seg på som er grunnlaget for dømmingen min. Og hvis du virkelig tror at jeg går rundt å banker folk pga hvordan de ser ut så har du missforstått litt. Dette er bare meg som klager over noe jeg synes er tåpelig, og jeg har ikke sakt at jeg kommer til å banke noen utenom i emnetråden hvor jeg sa at det burde være lov å banke noen pga .... Som jeg har sakt tidligere var emnetittelen ment for å provosere og tiltrekke oppmerksomhet mot tråden.

 

Og si at noe er optimalt lavt blir en liten selvmotsigelse i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...