Gå til innhold

Det burde vært lov å skambanke stygge/dumme folk.


Anbefalte innlegg

Snakker ikke medfødte og fysiske attributer, men folk som kler seg som forbanna idioter. Sitter å venter på bussen, der er det en gjeng med drittunger sannsynligvis ungdomskole. Alle ser ut som en gjeng med tullinger, de er alle 160 høy, hvit som snø og spinkel. Selvfølgelig går de med jobbebukser nedfor ræven, store stygge capser med dollartegn på og en svær snusleppe. Så pakker de inn buksene sine inn sokkene.. Hva faen!! Det ser jo helt idiot ut! Ene tulling hadde striper i siden på håret sitt som var barbert inn, skal innrømme at i rett setting så kan det kanskje være stilig, men denne fyren så ut som om han var skamklipt av en blind sauegjeter.. Så hadde han baller nok til å komme bort til meg å spørre etter en røyk. Jeg sitter rett ved siden av en Narvesen kiosk. Jeg peker på butikken og sier at de selger røyke der borte. Så sier han at han ikke er gammel nok til å kjøpe røyk, så jeg ber han vente til han er gammel nok da! Før jeg ser stygt på han til han går tilbake til snusleppe gjengen.

 

En annen ting som irriterer meg med disse drittungene er at de ikke vet forskjellen på dun og skjegg. Hvordan kan noen tro at 10 misfargete stilker stikkende ut fra leppen ser bra ut? Det ser ut som om du har sleiket en gammel hore og noen av kjønnshårene hennes ble igjen på leppen din! Det burde vært lov å tvangsbarbere disse tullingene. Og dette gjelder alle, hvis du ikke har fått skikkelig skjegg enda, ikke prøv å spar! Hadde det vært lov skulle jeg faen gått med en høvel på innerlommen og dratt en Sweeney Todd på hver eneste at de jævlene jeg kom over.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå lo jeg sinnsykt mye.. Må bare innrøme at det ser forferdelig ut, men skal ikke si så mye, har jo vært der selv engang. Dem ser jo bare opp til sine forbilder, som får det til og se bra ut, så gjør dem det stikk motsatte og får det til og se jævli ut, la nå ungene få prøve seg fram. Derimot, om dem hadde spurt meg om røyk, da hadde jeg fått tak i navnet hannes, ringt mora og sagt ifra, BARE for og være skikkelig jævlig...

Lenke til kommentar
og Beatles hadde alt for langt hår, og Elvis danset for utfordrende ;)

 

Blant Konservative voksne ja.. Beatles hadde stil og Elvis hadde vel det man kan regne som definisjonen av sex appeal. Jeg er 19 år, langt ifra konservativ. Hvis jeg forstår deg rett så mener du at det er mote og tidsriktig, eventuelt at det er før sin tid, men det forandrer jo ikke faktumet at de ser ut som om de bruker brødrene sine gamle klær fordi foreldrene ikke har råd til å kjøpe nye til de. Hmm kanskje derfor de tar sokken rundt buksen, den er alt for lang fordi den er for stor i livet.

Lenke til kommentar
Kan jeg banke opp deg?

 

Ikke gjør tråden om til teite "jeg er større og kan banke deg" greier. Et slikt utsagn er grunnløst og provoserende, vi vet begge at vi aldri kommer til å sloss uansett.Utrykk deg med skikkelig ord istedenfor å dra en "one-liner" i Terminator stil.

 

Jeg må si at jeg ble provosert over overskriften din, men etter å ha lest innlegget ditt så forstår jeg frustrasjonen din. Good one charlie!

 

Det var hele poenget, tiltrekke oppmerksomhet mot et tema i skikkelig tabloid stil.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
Nå lo jeg sinnsykt mye.. Må bare innrøme at det ser forferdelig ut, men skal ikke si så mye, har jo vært der selv engang. Dem ser jo bare opp til sine forbilder, som får det til og se bra ut, så gjør dem det stikk motsatte og får det til og se jævli ut, la nå ungene få prøve seg fram. Derimot, om dem hadde spurt meg om røyk, da hadde jeg fått tak i navnet hannes, ringt mora og sagt ifra, BARE for og være skikkelig jævlig...

 

Selvfølgelig skal de få prøve seg frem, har sett dum ut ved anledning jeg også, men jeg hadde da vett nok til å forstå at noe så dumt ut. Kunne godt tenke meg å være slik jævlig jeg også, men er for lat. Dessuten røykte jeg før jeg var gammel nok selv så teknisk sett er jeg en hykler. Men! Jeg plaget aldri totalt fremmede og spurte om de kunne gjøre noe som jeg ikke synes er etisk rett. Jeg hadde bekjente og brødre som jeg kunne få til å kjøpe for meg. Og hvis ikke de hadde mulighet prøvde jeg selv eller ga faen.

 

Spjeld, jeg er helt enig med deg. Go for it og gi dem juling de sent vil glemme neste gang! :thumbs:

 

Heldigvis kan jeg kontrollere meg nok til at all bankingen og kasting gjennom narvesen ruter foregikk inni hodet mitt.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
og Beatles hadde alt for langt hår, og Elvis danset for utfordrende ;)

 

Blant Konservative voksne ja.. Beatles hadde stil og Elvis hadde vel det man kan regne som definisjonen av sex appeal. Jeg er 19 år, langt ifra konservativ. Hvis jeg forstår deg rett så mener du at det er mote og tidsriktig, eventuelt at det er før sin tid, men det forandrer jo ikke faktumet at de ser ut som om de bruker brødrene sine gamle klær fordi foreldrene ikke har råd til å kjøpe nye til de. Hmm kanskje derfor de tar sokken rundt buksen, den er alt for lang fordi den er for stor i livet.

 

Tenkte mer i retning av at det alltid vil være "gretne gamle gubber" som klager på ungdommens villfarelser :)

 

Jeg er forsåvidt tilhenger av et offentlig organ som reiser rundt og slår folk som du beskriver i første post i hodet med en våt ullsokk.

 

EDIT: det organet kan forsåvidt også ta for seg folk med dumme uttalelser i media, politiker som snakker svada, reklamefolk som farer med løgn og en hel den andre folk :)

Endret av noob11
Lenke til kommentar
Ikke gjør tråden om til teite "jeg er større og kan banke deg" greier. Et slikt utsagn er grunnløst og provoserende, vi vet begge at vi aldri kommer til å sloss uansett.Utrykk deg med skikkelig ord istedenfor å dra en "one-liner" i Terminator stil.

 

Greit, prøver igjen.

 

Kan jeg banke opp deg hvis jeg synes du ser teit ut? Hva som er stilig og god klestil er jo en personlig mening. Jeg synes du burde prøve å respektere hva andre liker isteden for å si at du hater dem. Jeg ser ofte folk jeg synes ser teite ut, men får ikke tanker om at jeg har lyst til å banke de opp.

Lenke til kommentar
Tenkte mer i retning av at det alltid vil være "gretne gamle gubber" som klager på ungdommens villfarelser :)

 

Jeg er forsåvidt tilhenger av et offentlig organ som reiser rundt og slår folk som trådstarter beskriver i hodet med en våt ullsokk.

 

Dagen det offentlige organe utlyste stilling ville jeg vært fremst i køen som Teamleader, noen andre kan ta seg av administrasjon, jeg ville være ute på slagmarken og gjøre en forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...