Gå til innhold

Det burde vært lov å skambanke stygge/dumme folk.


Anbefalte innlegg

Få dere et liv hele gjengen. Konsentrer dere om dere selv og hvordan dere opptrer, ikke hvordan andre opptrer.

 

Kunne du ikke sakt noe mer fornuftig? Det må jo være noe seriøst galt med samfunnet hvis man ikke skal kunne kommentere på hvordan andre folk opptrer. Hvis alle i samfunnet bare konsentrerte seg om seg selv og ikke uttrykt sin mening om andre og deres oppførsel og opptreden ville vi vært en sørgelig gjeng med selvopptatte egoister.

Vel, hvis du skal lære folk hvordan de skal kle seg og te seg blir du en gammel og sørgelig mann.

 

Jeg skal ikke lære noen å kle seg. Jeg bare kritiserer de jeg synes ser ut som en gjeng inhabile idioter fordi de ikke klarer å gå skikkelig når buksen henger nedpå knærne fordi de tror det er kult.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tror ikke man får mindre effekt av å snuse på midten? i want proof.

jeg har nylig sluttet med snus, men da jeg snusa så snusa jeg på midten.

dette gjorde jeg ikke får å få oppmerksomhet, eller for at den skulle syns mer. jeg snusa på midten fordi jeg syns at snusen lå mye bedre der og at det føltes mye mer naturlig.

Jeg kjenner ingen som tror det er kult å snuse på midten. snus er i seg selv ukult.

 

Nei jeg har ikke noe bevis, det er bare min mening. Skulle kanskje uttrykt det bedre. Jeg merker også at hvis du har den på midten så vil den renne mer, men der igjen personlig mening, det er noe som sikkert er individuelt per person. Men fremdeles må du inrømmet at å stappe to stykker på samme plass foran ser rimelig teit ut. Og jeg vil tro det er ganske nyttesløst. Om det er kult eller ikke kult er ikke saken, det som er saken er at 13-14 åringer snuser fordi de synes det er kult. Mange i den alderen har ikke vett til bedre.

Du kunne ikke engang fått pressa inn et "noen" foran?

Da jeg snuste gjorde jeg det fordi det var deilig å kose seg med en særlig på kvelder som nå, og da er det ikke mange som kan se deg og synes du er kul.

Lenke til kommentar
Du kunne ikke engang fått pressa inn et "noen" foran?

Da jeg snuste gjorde jeg det fordi det var deilig å kose seg med en særlig på kvelder som nå, og da er det ikke mange som kan se deg og synes du er kul.

 

Beklager at jeg generaliserer, men uten fakta kan jeg bare komme med påstander basert på hva jeg tror, og ikke faen om jeg gidd å finne undersøkelser på hvorfor ungdom snuser. Personlig gjør jeg det fordi jeg er avhengi av nikotin pga røyk. Og det er mer praktisk med en pris på jobb, en det er med en røyk.

 

Innlegget du kvoterte(?) er redigert.

 

Uansett er snus ikke poenget mitt det er bare en underdel av det jeg sier.

 

God natt!

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
.... men folk som kler seg som forbanna idioter...

 

Hadde det vært lov skulle jeg faen gått med en høvel på innerlommen og dratt en Sweeny Todd på hver eneste at de jævlene jeg kom over.

Pussig. Du kritiserer folk for å gjøre noe kommers, så nevner du S.T. Mangler bare Tarantino-quotes da.

Lenke til kommentar
.... men folk som kler seg som forbanna idioter...

 

Hadde det vært lov skulle jeg faen gått med en høvel på innerlommen og dratt en Sweeny Todd på hver eneste at de jævlene jeg kom over.

Pussig. Du kritiserer folk for å gjøre noe kommers, så nevner du S.T. Mangler bare Tarantino-quotes da.

Forskjellen her er jo det at du ser ikke meg med en svær svart løvemane med en hvit stripe gjennom. Jeg har ikke noe i mot kommerse ting per definisjon, men mangel på fornuft fra disse personene som ser ut som idioter.

 

Og uansett så så har du tatt to ting fra innlegget og satt det sammen utenfor kontekst, jeg skulle aldri bruke høvelen på folk som så ut som idioter, men tullingene med kjønnshår i tryne. Kanskje jeg ikke har klart å ordlegge meg godt nok til at du forstod det, eller kanskje du ikke leste skikkelig, hvem vet...

Lenke til kommentar
jeg tror ikke man får mindre effekt av å snuse på midten? i want proof.

jeg har nylig sluttet med snus, men da jeg snusa så snusa jeg på midten.

dette gjorde jeg ikke får å få oppmerksomhet, eller for at den skulle syns mer. jeg snusa på midten fordi jeg syns at snusen lå mye bedre der og at det føltes mye mer naturlig.

Jeg kjenner ingen som tror det er kult å snuse på midten. snus er i seg selv ukult.

 

Nei jeg har ikke noe bevis, det er bare min mening. Skulle kanskje uttrykt det bedre. Jeg merker også at hvis du har den på midten så vil den renne mer, men der igjen personlig mening, det er noe som sikkert er individuelt per person. Men fremdeles må du inrømmet at å stappe to stykker på samme plass foran ser rimelig teit ut. Og jeg vil tro det er ganske nyttesløst. Om det er kult eller ikke kult er ikke saken, det som er saken er at 13-14 åringer snuser fordi de synes det er kult. Mange i den alderen har ikke vett til bedre.

Du kunne ikke engang fått pressa inn et "noen" foran?

Da jeg snuste gjorde jeg det fordi det var deilig å kose seg med en særlig på kvelder som nå, og da er det ikke mange som kan se deg og synes du er kul.

 

ja samma for meg. ingen i klassen min som syns det er "kult" å snuse. jeg gjør det pga. effekten og fordi det er et lyspunkt i en ellers ganske trist skolehverdeag.

Endret av Addan
Lenke til kommentar
.... men folk som kler seg som forbanna idioter...

 

Hadde det vært lov skulle jeg faen gått med en høvel på innerlommen og dratt en Sweeny Todd på hver eneste at de jævlene jeg kom over.

Pussig. Du kritiserer folk for å gjøre noe kommers, så nevner du S.T. Mangler bare Tarantino-quotes da.

Forskjellen her er jo det at du ser ikke meg med en svær svart løvemane med en hvit stripe gjennom. Jeg har ikke noe i mot kommerse ting per definisjon, men mangel på fornuft fra disse personene som ser ut som idioter.

 

Og uansett så så har du tatt to ting fra innlegget og satt det sammen utenfor kontekst, jeg skulle aldri bruke høvelen på folk som så ut som idioter, men tullingene med kjønnshår i tryne. Kanskje jeg ikke har klart å ordlegge meg godt nok til at du forstod det, eller kanskje du ikke leste skikkelig, hvem vet...

Helt sikkert din feil.

Lenke til kommentar

Faen til mas fra dere svette nørder da. Jeg støtter deg 100% Spjeld, er lite som irriterer meg mer enn å møte på en liten slaskete drittunge(og enda værre, en liten slaskete drittunge med apetryne(snus)).

 

Her er mitt forslag: Offentlig henrettelse av alle slaskete drittunger. La oss henrette 5 slaskete drittunger om gangen(eller flere, det er nok å velge mellom). Da tenker jeg det fort blir endring i "motevanene".

 

Og en ting til, innfør en straff på èn kveld alene med Are(160 kilo og pedofil) dersom man blir tatt i å spørre om å få ting du ikke er gammel nok til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Jeg er så enig med Spjeld. Tenker virkelig ikke godt om forbanna idioter som kommer inn på bussen med en svær stygg caps, ei grå joggebukse som er putta ned i de kvite sokkene, ei svær boblejakke og prikken over i'en er en svær bling.

 

Skulle gjerne utdypt mer, men gidder ikke i frykt for å bli stempla som en trangsynt, homofob jævel.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Det er ikke alle som får kullsvart skjegg , selv ikke de som har barbert seg i mange år. Noen kan ha blondt/lyst naturlig og andre kan igjen ha flekker av lyst skjegg blandt det mørke eller omvendt.
Oi. Noen føler seg truffet!

 

Enig med trådstarter. Noen deler av samfunnet er svakere enn andre.

 

hmm? nei , jeg ville bare avsløre en liten feil :roll: . Hadde jeg følt meg truffet av en så liten bagatell så hadde nok ordformuleringen min vært i en helt annen tone

Lenke til kommentar

Ahh, godt å se at denne frustrasjonen deles av flere. Jobber på butikk selv, verste jeg vet er når disse jyplingene kommer og skal kjøpe øl/røyk, og når jeg ber dem om legimitasjon skal de alltid prøve å komme opp med en lang og idiotisk forklaring på hvorfor de har "glemt det hjemme". Jeg blir så forbannet at det frister å ta dem i kragen og denge hodet dems i kassaapparatet mens jeg hører på Huey Lewis & The News - Hip To Be Square :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...