Gå til innhold

Thien Thi Vo kastes ut av landet etter 8 år


R@ge

Anbefalte innlegg

Så kun fordi det hender at personer med en ikke-hvit hudfarge får spesialbehandling skal Thien Thi Vo kastes ut av landet? Hva med å beholde begge to?

Jeg har ikke sagt noe om hvem som skal inn eller ut. Jeg har bare påpekt dobbeltmoralen her.

 

Som oftest i slike saker så er det de som står vedkommende nært som starter kampanjer for å la dem bli. Det være seg kollegaer, naboer, presten og hele lokalsamfunn.

Ja, alle de politisk korrekte kaster seg på. Det er nemlig viktig for visse grupper å skape ofre de kan skyve foran seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Tror ikke at gode personlige relasjoner skal defineres som politisk korrekthet. Korrektheten er spill, mens menneskelig egasjement er trigget av nettopp menneskelighet, og det er noe som er helt normalt, og håper jeg, helt ønskelig.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noen ganger tar politikerne våre de sykeste avgjørelser. Send heller Mullah og de andre tusenvis av utlendingene som driver dank ut av landet. Nesten så man burde kuppa hele den fullstendig inkompitente regjeringa.

 

Våre politikere tar avgjørelser basert på vårt verdisyn, og selv om det kan være krevende, så vil i hvert fall ikke jeg ha det annerledes.

 

:)

Lenke til kommentar
Leste et sted i dag at russeren kastes ut i dag eller onsdag. Fornuftig. Farlig med folk som er smartere enn deg selv i landet. Godt jobbet UD.

Det lønner seg ikke å ta utdannelse i dette landet. Hun kommer visst til å reise til Canada hvor de verdsetter innvandrere som kan gi et positivt bidrag.

 

I Norge verdsettes stort sett kun innvandrere om de er kriminelle.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...