Bruker-104685 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Dette blir min hyrdestund når fredagen min kommer!! Tror jeg kommer til å spille spillet minst 4 timer på fredagen i strekk.. Endret 3. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Først var det bekreftet så ble det et rykte så ble det avkreftet. Og selvfølgelig leste jeg det bare da det var bekreftet og aldri igjen før nå. Ser alle nyhetssidene har en liten "edit", "disclaimer", "update" nederst i artiklene sine om emnet nå. Jaja, blir horde mode for alle penga da. Ser ut som det går litt glattere og raskere også denne gangen. Mange 360 utviklere som har begynt å lære seg at 20 fps ikke er smooth. Endret 3. november 2008 av TwiiK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dette blir min hyrdestund når fredagen min kommer!! Tror jeg kommer til å spille spillet minst 4 timer på fredagen i strekk.. jeg jobber om natta nå, går av til Onsdag og da har jeg 1 uke til å spille Gears 2 så mye jeg vill, og jeg skal ikke snu døgnet, så jeg skal sitte å spille til øynene detter ut... Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 WHO WANTS TOAST!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 I DO I DO! møt meg ved Oslo S så kan vi knaske toast til jeg skal på jobb. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dette blir min hyrdestund når fredagen min kommer!! Tror jeg kommer til å spille spillet minst 4 timer på fredagen i strekk.. jeg jobber om natta nå, går av til Onsdag og da har jeg 1 uke til å spille Gears 2 så mye jeg vill, og jeg skal ikke snu døgnet, så jeg skal sitte å spille til øynene detter ut... hahah, tviler ikke altså!! Det var hyggelig stund vi hadde på Annex Kom litt stygge ord noen ganger fra meg, var litt høy på ett eller annet da jeg Kansje noe av det er gledesnerver til Gissj 2 kommer så Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Gjett hvem som skal på James Bond på fredag :!: Og ikke nok med det! Etter det skal jeg faktisk pleie det sosiale livet mitt. Dette vil si at jeg ikke får spilt Gears 2 på launch-dag, min gamerkarriere faller i grus. Lørdag derimot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 dårlig prioritering drugis Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Gears of War vs. Sosialt liv I know... Forferdelig prioritering. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Anmeldelsen ser virkelig lovende ut. Gratulerer med ett nytt toppspill! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Noen andre som har stusset over at brukerne har kun gitt spillet 3.2? Kilde: http://www.metacritic.com/games/platforms/...360/gearsofwar2 Birger Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det er ikke noe nytt at fanboys prøver å ødelegge for spill generelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 ja, for det er ikke sure Ps3 fanboys som har gjort Marc Doyle, Games Editor: My advice for our faithful users is to focus your attention on the Metascore for this game and not the thousands of user votes, most of which have been submitted before said users have played the game. This is a gaming community, and if people want to stuff the ballot box, there's not much I can do at this point. When we upgrade the registration requirements for participation on the site in the near future, this type of thing won't happen. We'll post the full legitimate user reviews upon the game's release. As always, thanks for using the site. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Gears of War vs. Sosialt liv I know... Forferdelig prioritering. Jeg kan enten dra på lan, eller spille Gissj2 i sånn ca. toogsøtti timer før jeg må tenke på skolen igjen. Hva velger jeg? Hint: Det begynner på G og slutter på ar 2. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 ja, for det er ikke sure Ps3 fanboys som har gjort Marc Doyle, Games Editor: My advice for our faithful users is to focus your attention on the Metascore for this game and not the thousands of user votes, most of which have been submitted before said users have played the game. This is a gaming community, and if people want to stuff the ballot box, there's not much I can do at this point. When we upgrade the registration requirements for participation on the site in the near future, this type of thing won't happen. We'll post the full legitimate user reviews upon the game's release. As always, thanks for using the site. Jupp. ser det samme med sure xbots som gir lbp sinnsykt lave karakterer Synes de burde fjerne hele bruker ratingen i det hele og det store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) ja blir teit er altid noen drittunger som holder på, er ikke noe poeng med user rating... Gears of War vs. Sosialt liv I know... Forferdelig prioritering. Jeg kan enten dra på lan, eller spille Gissj2 i sånn ca. toogsøtti timer før jeg må tenke på skolen igjen. Hva velger jeg? Hint: Det begynner på G og slutter på ar 2. GWAR 2? eller kanskje God of War 2? usikker... Endret 3. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 GWAR 2? Ghost Weckon Advanced Rawrfighter? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Gears jeg er noob så jeg bruker sniper med Active Reload 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 GWAR 2? Ghost Weckon Advanced Rawrfighter? ja var det spillet jeg tenkte på Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Dette blri knall, gleder meg og leke golf med hue til alle gamere her inne Eller headcurb bitch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå