Bruker-104685 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Absoluttspill har fått inn Gears Of War 2 og den andre versjonen Bestill i vei Kan jeg håpe på å få det en dag før tiden, men uansett blir jeg glad samme hva faen hvilken dag jeg får spillet på om det er en torsdag eller en fredag Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Håper play.com sender ut i god tid også,, har lite lyst til å få spillet på mandag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Kvifor i alle dagar kjøper du det frå Play.com? Du ber jo om å få det så seint som mogeleg. Endret 31. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Vet ikke helt jeg :s bestilte vel egentlig for å ha bestilt i god tid.. burde jeg avbestille og bestille hos Absoluttspill.no ? Hvor skriver man inn konto informasjon og sånt på brukeren sin der da? Skjønte ikke jeg Endret 31. oktober 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Tenk det: Om akkurat 1 uke sitter jeg og spiller Gears of War 2 på denne tiden (vist det da ikke skjer noe i mellomtiden...som rrod...) GLEDE SEG!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Vet ikke helt jeg :s bestilte vel egentlig for å ha bestilt i god tid.. burde jeg avbestille og bestille hos Absoluttspill.no ? Hvor skriver man inn konto informasjon og sånt på brukeren sin der da? Skjønte ikke jeg Play.com eller Absoluttspill? No veit eg sjølvsagt ikkje kva som skjer, men eg vil anta at du får det tidlegast via norske butikkar, gjerne Absoluttspill, dei er veldig kjappe, har sjølv bestilt der. Play.com tar generelt sett lang tid, når det i tillegg er snakk om varer over 200 kroner må den gjennom tollen der det blir lagt på 25% i moms og Posten sitt behandlingsgebyr. Då får du hentelapp, ikkje pakke i posten. Er du riktig heldig bruker Posten ein dag ekstra på grunn av dette. Eit alternativ er jo å kjøpe i butikk. Endret 31. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Har bestilt hos absoluttspill.no nå, får håpe de er så gode som ryktet sier.. Er usikker på om ordren gikk igjennom står ikke betalt på absoluttspill.no siden, tar det litt tid det eller? Skal man få en mail når ordren er gjennomført? Endret 31. oktober 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 yey!!! jobben har en spill-fest på jobben den 6. november hvor man kan få prøve dette + mange andre nye spill og vinne dem ! blir stas. . Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Sender AS alle spill i boblekonvolutter? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Alle spillene eg har fått fra AS ihvertall 1 dags levering også, får ofte spillene 1 dag før release. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Da bestiller jeg nok ikke derfra. Har dårlig erfaring med CE-versjoner i boblekonvolutter... Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva vil du ha da? CE i forseglet aluminium? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Da bestiller jeg nok ikke derfra. Har dårlig erfaring med CE-versjoner i boblekonvolutter... ... Fordi du bare ender opp med å poppe konvolutten istedenfor å spille spillet? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Stiv papp hadde vært bra. Har opplevd småskader/bulker på CE-versjoner som bare har vært pakket inn i en boblekonvolutt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Forhåndsbestilte fra gamezone, har aldri prøvd det før, er spent på hvordan det går:) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det mange som går for CE av Gears of war 2? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det mange som går for CE av Gears of war 2? Tok vanlig denne ganger, men på spill som jeg gleder meg veldig, tar jeg som regel CE, men har nok av andre spill som jeg også har lyst på, så sparte de 100 kr ekstra eller noe.. Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det mange som går for CE av Gears of war 2? Njai. Jeg har lyst på den for e-peen, men jeg tenker også at jeg ikke trenger den. Det er spillet jeg vil ha, hva det var pakket inn i blir likegyldig når jeg spiller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det mange som går for CE av Gears of war 2? Gav regelrett faen denne gangen her og gjikk for den vanlige Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Fable 2 CE, Far Cry 2 CE, Gears of War 2 CE. Er noe med meg, oppfølgere og samleutgaver.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå