Rubex Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 FunCom og diverse nettbutikker har snytt kunder. Hvem vil vel pre order når man ikke får early access uansett? Det var det eneste argumentet for å kjøpe det, ikke en idiotsik mount og 2 belts. Når jeg kjøpte det fra komplett for mange dager siden stod det ingenting om at early access var utsolgt eller begrenset... Lenke til kommentar
cyberpark Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg bestilte forresten fra play.com. Det regnnes som forhåndsbestilling, ikkesant? "Free in-game War Rhino Mount exclusive to Play.com + 8 inventory slots (pre-order before 20th May)" og denne mailen vil jeg få om ikke lenge?; "Pre-Order Bonuses: Instructions will sent on how to get your pre-order bonuses shortly before release. Bonuses limited to Standard Edition only." Tror det er litt "Lag" på play.com, for etter det jeg vet så har datoen på alle forhåndbestillinger gått ut.. Ikke alle nettbutikker som får slikt med seg, men håper for all del jeg har feil for din del. Hva mener du? at det ikke er forhåndsbestilling lenger? Står jo at det er slik til det er 20. mai, så isåfall skal jeg kreve noe tilbake Nå er jeg litt usikker på om du mener Early Access eller ikke, men fikk denne mailen fra FunCom nå hvertfall: Information regarding EARLY ACCESS: We here at Funcom are extremely happy with the demand that has been for our Early Access program. That demand has been so immense, that we are now sold out! We know that several people will be unhappy to not receive their Early Access time, but please bear with us in the remaining days. So: - All English Early Access has sold out - Some Early Access still available in Germany and France - All Virtual items work will work on valid pre-order keys - Pre-orders on accounts that was later canceled will have their keys/account disabled - Cyberpark is a very cool user, and we're sorry we fuc*ked the login for him tonight Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 FunCom og diverse nettbutikker har snytt kunder. Hvem vil vel pre order når man ikke får early access uansett? Det var det eneste argumentet for å kjøpe det, ikke en idiotsik mount og 2 belts. Når jeg kjøpte det fra komplett for mange dager siden stod det ingenting om at early access var utsolgt eller begrenset... skal love deg at det er mounten de aller fleste tenker på. De har heller ikke snytt noen, om du faktisk hadde lest infoen om EA hadde du skjønt det. Dette er som å ikke lese brukanvisningen til et produkt å klage etterpå siden man gjorde feil. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Virkelig spent på hvordan lanseringen kommer til å gå. Ser det til og med allerede er noen småproblemer med Early Access. Frykter det verste når 500,000 skal logge seg på samtidig... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 flere enn meg som sitter fast i loggin? det står bare "Generating content" når jeg har valgt karakteren min og holder logge på Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 FunCom og diverse nettbutikker har snytt kunder. Hvem vil vel pre order når man ikke får early access uansett? Det var det eneste argumentet for å kjøpe det, ikke en idiotsik mount og 2 belts. Når jeg kjøpte det fra komplett for mange dager siden stod det ingenting om at early access var utsolgt eller begrenset... skal love deg at det er mounten de aller fleste tenker på. De har heller ikke snytt noen, om du faktisk hadde lest infoen om EA hadde du skjønt det. Dette er som å ikke lese brukanvisningen til et produkt å klage etterpå siden man gjorde feil. Så butikkene burde ikke opplyse om at early access var begrenset? Alle vet at "snytt" er overdrevet men de har ikke akkurat informert godt nok. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Dette er den BESTE starten på et MMO jeg har hatt og jeg har testa alt som kan krype å gå . Ingen lagg , ikke opplevd noen problemer i det heletatt . All honnør til Funcom ! Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) noen som vet om jeg slipper å patche mer etter den 220 mb patchen ? Endret 17. mai 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Veldig bra spill! Kjører alt på high, inkludert DirectX 10. Glatt går det også. Ikke noe lagg på serverne heller. Veldig kos. Men nå er det kveld, blir mer spilling når jeg står opp. Digger dette spillet. C2D E6400 2.50 Ghz, 8800GTS og 2 GB RAM. Endret 17. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Beklager hvis dette er nevnt 1000 ganger tidiligere, men er det bare jeg som ikke får lastet ned patchen? Skulle endelig sette meg ned å spille spillet nå, men står bare "Downloading patch information". Edit: Der ser den endelig ut til å funke. Endret 17. mai 2008 av zipp- Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
albions Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Likte spillet veldig godt, synd eg ikkje har flere tannpirkere til å holde øynene oppe med. God natt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Da får det være bra for i kveld. Lvl 13 Conqueror nå, spillet har funket som en drøm så langt. Ikke en eneste bug, null lag... dette lover bra. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Skal jeg få noen melding ingame når jeg skriver /claim for å få pre-order itemsa mine? Ingenting skjer når jeg skriver det... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 /claim fungerer ikke før den 23. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) /claim fungerer ikke før den 23. Ahh. Ok Går nå til sengs med et stort glis rundt kjeften, og ber til gud om at det regner i morgen Endret 17. mai 2008 av Knugo. Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Faen, gikk ut av AoC for å sjekke noe, og nå står det downloading patch info uten å komme noen veier igjen:p Jaja Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Her skal jeg si det var aktivitet. 44 bruker leser Gleder meg til å få kjøpt spillet i butikken og har allrede 14 dager fri i begynnelsen av Juni og mye fri i slutten av mai Guiledet er oppe å går og vi er vel nok til å kunne begynne å bygge ett keep når alle kommer seg inn.. dette blir gøy !! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Herlig spill. Ingen problemer etter at jeg kom inn kl.22.40 ellerno. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Da får det være bra for i kveld. Lvl 13 Conqueror nå, spillet har funket som en drøm så langt. Ikke en eneste bug, null lag... dette lover bra. lvl 13 allerede :O Går ganske fort til 20 elns da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå