Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

.... snip.

 

Generelt er ingen programmeringsspråk vanskelige å lære, de har alle relativt logisk oppbygning. Så begynner man i rett ende så er det mest spørsmål om tid og tålmodighet.

 

Personlig er jeg tilhenger av å lære en del grunnleggende programmeringsteori før man begynner på et gitt språk.

 

Heilt enig, reint bortsett fra at det er vanskelig til umulig å lære seg programmering uten å faktisk bruke et språk :-)

 

Men er enig i teorien: Det viktige med programmering er å forstå sammenhenger, logikk og oppbygging - og ikkje å kunne konkrete språk eller rammeverk ut og inn. Det er sånt du kan lære deg nesten på per-prosjekt-basis. Det kan du ikkje med forståelsen av ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I reell utviklingstid har det nok gått med noen måneder for meg og Halvor (qualbeen). I tillegg gikk det med en del tid for designer, og strategi etc. Utenom alt det kommer brukertesting som vi fikk overvære (utrolig nyttig og interessant). Så prosjektet var en stor del av mitt og Halvors liv i 2009, ja. :wee:

Kostnaden for kunden her da?

Lenke til kommentar
I reell utviklingstid har det nok gått med noen måneder for meg og Halvor (qualbeen). I tillegg gikk det med en del tid for designer, og strategi etc. Utenom alt det kommer brukertesting som vi fikk overvære (utrolig nyttig og interessant). Så prosjektet var en stor del av mitt og Halvors liv i 2009, ja. :wee:

Kostnaden for kunden her da?

Dette har vært et utrolig kult prosjekt å arbeide på, og selv om siden nå er lansert håper jeg ikke det betyr at siste hånd er lagt på verket ;)

 

Prising og kontrakter har jeg ingen intensjoner om å legge ut her, men såklart, men må legge noen lapper på bordet for en så bra løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...