Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en side med oversettelser fra norsk til svensk? Skal oversette generelle norske uttrykk til svensk i KeyPublisher, og trenger noe å gå etter.

Eventuelt en side med et omfattende registreringsskjema, der kan jeg også hente en del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er faktisk svenskstatsborger og har bott i Svergie i 8 år, men det var 7-8 år siden...

Kaskje jeg kan hjelpe?

Endret av MC2
Skrevet (endret)

Da har jeg fikset litt på lista :) Vil dere ha JSON bruker dere http://webkafeen.judofyr.net/index.json. Eksempel respons:

{"users":
	 [{
		"name": "Lovskogen",
		"score": 7.79418176715736
		"rank":1
		"id":82796
	   },
	   {
		"name": "Steinmann",
		"score":7.46958296056017
		"rank": 2
		"id": 64366
	   }],
"generated": 1201875308,
"last":"http:\/\/www.diskusjon.no\/index.php?session=12dd776bc9739613c40af1af08afd666&showtopic=900735&pid=10475798&st=59320entry10475798"}

EDIT: Sjekket nå, og den bruker 9 sekunder på å laste (og parse) 52 sider :)

Endret av Magnus Holm
Skrevet
"Stuegrisen" er en PC for deg som ønsker full kontroll og mange muligheter på underholdningsfronten. Dette er en svært god og nesten lydløs media-PC med høy WAF-faktor, som tåler å bli plassert på orkesterplass i stua.
Når det gjelder TV-kort, er vi foreløpig litt avventende. Det er mye som skjer for tiden, og vi venter fortsatt på gode løsninger for å kombinerere digital-TV med PC.
Genialt å bruke 10K på en stue-pc som ikke kan vise tv-signaler engang :roll:

Burde da også vært mulig å fått til noe fornuftig til halve prislappen eller lavere, vil jeg tro.

- Hva er JSON? Orker ikke google..

Skrevet (endret)
Magnus, nøyaktig hva er det det scriptet ditt sjekker?

score = (3 * (poster i kafeen / poster totalt) ** 1.2) +
	(2.5 * (poster i wds / poster totalt) ** 0.7)  +
	((poster i kafeen / 1000) ** 0.7)			  +
	(0.6 * (poster i wds / 1000 ** 0.6)

JonT har skrevet selve algoritmen og vi har sammen skrevet det ikke-fullt-så-pene scriptet :)

Endret av Magnus Holm
Skrevet (endret)

Judofyr: I siste linje er det; (0.6 * (poster i wds / 1000) ** 0.6)

Det er en liten svakhet i algometrien. Siden vi bare kan hente ut antall poster i den kategorien man har postet mest, blir de som ikke har postet mest i denne kategorien ganske hardt straffet. (Den er for disse satt til 20% mer enn antall poster i kaféen.)

Endret av JonT
Skrevet (endret)

Før oppgraderingen til IPB 2.whatever var det vel en funksjon som viste hvor mange poster du hadde i hver enkelt kategori, om jeg ikke husker helt feil. Får spørre Ueland om han gidder å fikse det igjen.

EDIT: Se der ja.

Endret av PT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...