Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker finfint i Opera 9.50a, og så vidt jeg husker i andre versjoner også. Blokkert noe innhold kanskje? Viser kun bilder som er i cache?

Skrevet (endret)

Tror ikke det har noe med cache å gjøre siden det er samme problemet på alle sider med lightbox.

Det ser sånn ut:

post-85873-1189296304_thumb.png

Kjører Opera 9.23.

Endret av MC2
Skrevet
Tror ikke det har noe med cache å gjøre siden det er samme problemet på alle sider med lightbox.

Det ser sånn ut:

post-85873-1189296304_thumb.png

Kjører Opera 9.23.

9455818[/snapback]

Lightbox fungerer utmerket i Opera. Her må det være noen innstilinger lokalt som ødelegger for deg. Har du javascript aktivert?

Skrevet

Hvis jeg hadde deaktivert javascript hadde jeg nok ikke kommet så lang :)

Men tok å reparert opera, og nå fungerer lightbox bedre. Bildene laster av og til, og det virker som om det er litt tilfeldig hvilke bilder som laster... Har ikke opplevd noe problem med javascript noen andre steder.

Skrevet

MC2: Sikker på at ikke "content blocker" blocker bildene da? Jeg har hatt litt problemer med "content blocker" før. Av og til blokker filterne litt mer enn de er satt opp til tror jeg.

Skrevet

Nei, bildene jeg testet med er samme bilder som laster på selve siden. Også har jeg samme problem på alle sider med lightbox.. Dette er merkelig. Men det virker som om det er noe problem med javascript, siden hverken bildene eller teksten under bildene laster.

Skrevet

Kjapt Photoshop CS3 spm: Før kunne jeg merke en layer ved å ctrl-klikke på layeren i Layers-paletten, men jeg får ikke til dette nå. Help?

Skrevet

Akkurat dette er litt irriterende med CS3.

Ctrl-klikk på lag-navnet: Velg flere lag hvis du står på et annet lag ved klikk.

Ctrl-klikk på lag-thumbnail: Marker lagets innhold.

Følte for å utdype Henriks innlegg litt. :wee:

Skrevet

Virker som Opera begynner å gjøre det bra på markedsføring. Selv Alpha versjonen deres har jo vært på de fleste nyhetessidene. Blir spennende å se hvordan Opera beveger seg på markedsføringsstatistikkene i tiden fremover.

Skrevet
Dette har sikkert vært oppe før, men noen andre enn meg som merker at lightbox2 ikke funker på Opera? Bildene laster ikke...

9455545[/snapback]

Aldri hatt noe problemer med det.. Så svært rart at du får det.. Prøvd med clean install i en annen mappe enn standard? For det høres ut som det er noen lokale instillinger som ødelegger...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...