Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også teksten kan få litt letter-spacing, i hvertfall på overskriftene.

 

Ellers så synes jeg at den grønne pila burde få en annen farge. Du har liksom valgt et fargeskjema som er hovedsaklig rødt, hvitt og blått, så har du det lille elementet som er grønt. Jeg synes at det står ut litt for mye.

 

On another note, så har vi en uke med diverse forelesninger om webdesign på KHiO neste uke! :) Er forelesere fra tyskland osv. som kommer. Blir spennende :D

Lenke til kommentar
Takker for det. Ser at Areal er tilnærmet lik og har faktisk brukt den på stort sett alle mine design. Dette er det siste designet jeg driver på med, men føler at jeg sitter veldig fast.

 

http://musikkprat.com/mp/mp.png

 

Veit at :hoveren er litt for utpreget og at menyen er grusom, men klarer allikevel ikke gjøre noe særlig med det. Dette er vel kanskje ikke riktig kategori for slakt? Beklager hvis det er tilfellet. :)

9447681[/snapback]

Det synes jeg ikke om noe faktisk:

 

* Bold brødtekst uten line-height

* 3 forskjellige typer linker i tillegg til menyen

* Trangt

* Stygge "sjterner" i sidebar

 

Negativ fordi jeg står på jobb(Smart Club) hehe

Lenke til kommentar
Det synes jeg ikke om noe faktisk:

 

* Bold brødtekst uten line-height

* 3 forskjellige typer linker i tillegg til menyen

* Trangt

* Stygge "sjterner" i sidebar

 

Negativ fordi jeg står på jobb(Smart Club) hehe

9448565[/snapback]

 

* Brødteksten er ikke bold. (:p)

* Enig med deg. For menge farger på linker.

* Ja, det er trangt. Prøver å gjøre noe med det as we speak

* Stjernene kommer av at jeg bare kopierte alle linkene i en annen sides meny. Har egentlig ikke kommet så langt enda.

 

Bra du er negativ, ihvertfall hvis jeg faktisk gjør noe galt. Dere har peiling på hva dere driver med her på Webcafeen, derfor svelger jeg det meste av kritikken rått. Er hobbydesigner og på langt nær så flink i gamet som mange her.

 

Takk for supre tips til forbedringer. Noen andre som har noe å legge til forresten? Er litt usikker på det "tape-opplegget" jeg har med bildene her. Ser det greit ut, eller burde jeg satse på noe annet?

 

Edit: La til en quote...

Endret av Sono
Lenke til kommentar
Den nye Operaen virket jævlig treig spør du meg. Nå sitter jeg riktignok på et ustabilt nett, så jeg skal ikke ta testresultatene så veldig høytidelig. Tester mer til helgen/uken når det er (lang)PERM! <- kamo-farger and everything! The. Army. Has. Changed. Me. *phear*

9440993[/snapback]

 

Jaha - korleis går det der i nord? Har minusgradene komt?

Nai, ikke helt. Ligger vel rundt 0 om natten. Blir ikke overrasket om det er snø når jeg kommer igjen om en uke tho. Man skal ikke langt opp i høyden før det blir hvitt :ph34r:

 

 

EDIT: 1592 uleste på Bloglines... :hm:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...