Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer folk seg inn på kontrollpanelet til STW nå?

6797876[/snapback]

Kommer rett inn, jeg. Bare husk å gå direkte til cp.servetheworld.net, og ikke gjennom forsiden til STW. :)

Skrevet

Virker som de har flytta plasseringen av PhpMyAdmin til mysql.hosted.servetheworld.net. Var en annen adresse før.

Noen som vet hvor lenge de sparer på backupen de tar?

Skrevet
Ikke lenge. Jeg ba om en backup for tre (fire når de svarte på eposten) dager tilbake, men det hadde de ikke.

6799732[/snapback]

Rart. Snakka med de på livechat nå og da sa det at de sparte på backupen i 30 dager. De kunne ikke garantere det, men de skulle ha den lenger enn fire dager.

MySQL lagrer de i 25 (ca) dager.

Fikk tilbake backupen, så alt virker igjen nå :w00t:

Skrevet (endret)

I serien artige formuleringer - en serie som vitner om for lite norskundervisning på landets medialinjer, er vi i dag kommet til baksiden av esken til Norton Internet Security, punkt 1.

"Hva er det Norton Internet Security beskytter mot?

Din frihet til å utforske. Finne en lokal restaurant, sende direktemeldinger om hva som skjer til vennene dine, finne et aksjefond."

Ufrivillig korrekt. :)

post-18470-1157381684_thumb.jpg

Endret av Mikael Berg
Skrevet (endret)

Hehe, jeg vil også ha et program som beskytter min dator mot min frihet til å utforske! :w00t:

Sparer i tillegg penger på å ikke få lov til å finne lokale restauranter!

Endret av Mr.Berg
Skrevet (endret)

Haha, den der reklameringen for Norton er den verste jeg har sett! Satan så dårlig gjennomtenkt, like dårlig gjennomtenkt som programmet i seg selv...

...Så da er det vel egentlig ikke en så altfor dårlig reklame likevel? Siden den har sannhet i seg.

Nice 1995 innlegg. Jeg er snart kommet til 2006 :w00t: Forresten; så er det slik at hver gang jeg tenker på året 1995 så får jeg en god føelse, har ikke peiling hvorfor. :hmm:

*ikke poste mer og beholde 1995 innlegg*

:p

Endret av The Strategy-player

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...