Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

@PT: Driver med et personlig redesign av Aftenposten, med hovedvekt på måte informasjonen vises på, kode, og estetikk. Og trengte et eksempel på reklame man burde unngå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne snertne saken antar jeg? Ser flotters ut. :)

En ting de fleste nettaviser er heelt elendig på er søk. Er ofte klin umulig å finne noe som helst. Du får passe på å gjøre et fint lite søkefelt lett tilgjengelig på forsiden.

Skrevet

Jess, sliter litt med den øvre delen, egentlig. Aftenposten-logoen burde være til venstre, også søkefelt osv. til høyre, men har ikke gjort så mye i det siste. Mest skriving.

Skrevet

Er dette noe du har snakket med Aftenposten om, eller bare noe du gjør?

Digger forresten ingressbildet til "Forandringer" :wee:

Skrevet (endret)

Huh? Har eg det? :p

Edit: Såg det no ja. Er heilt umulig å ha med å gjere sånne lange lenker når eg skriv innlegget i WP. Blir berre ufattelig forvirrande når der ikkje er syntax-highlight på input-vinduet :)

Endret av Arve Systad
Skrevet
@PT: Driver med et personlig redesign av Aftenposten, med hovedvekt på måte informasjonen vises på, kode, og estetikk. Og trengte et eksempel på reklame man burde unngå.

6571041[/snapback]

Den siden din ser veldig nice ut.

Skrevet
Edit: Såg det no ja. Er heilt umulig å ha med å gjere sånne lange lenker når eg skriv innlegget i WP. Blir berre ufattelig forvirrande når der ikkje er syntax-highlight på input-vinduet :)

Hey, idé! Det kunne vært en god javascript-øvelse.

Skrevet

Ehm, snublet nettopp over dette i stilarket til Vikingboard:

/* Weird IE-hack. Don't have a single clue on how it works :p --PT */
* html #main_menu li a {
padding: 0;
}

Er det noen her som kan forklare hvorfor og hvordan denne hacken virker? :p

Skrevet

jorgis: Vil det ikke være bedre å legge all IE-only kode inn i et eget stilsett, som du så inkluderer i HTML-dokumentene ved hjelp av conditional comments? :)

Da slipper dere å bruke skitne hacks, og vil sannsynligvis takle IE 7 bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...