Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor få widgets gratis med Opera når man kan kjøpe en Apple og få det på kjøpet ;)

6569492[/snapback]

Det der var en veldig merkelig måte å si at du liker Apple. Virker ikke helt positivt akkurat, nå kan man jo få widgets til windows gratis noe man måtte kjøpe mac for før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Firefox-brukere: Har dere prøvd å gå inn på "about:mozilla"? :D

6568742[/snapback]

Velkommen etter. Ikke sikker på om du vet det, men det finnes flere utdrag fra The Book of Mozilla tilgjengelig. Alle er fra forskjellige varianter av Netscape/Mozilla/Firefox. :)

Her er også noen flere, men jeg kan ikke bekrefte ektheten til alle.

Skrevet
Operafanboys, hva har DERE å stille opp med? :p

6568916[/snapback]

Er noe Space Invaders-greier i Mac-versjonen tror jeg.

Menmen. *lese litt js*

Skrevet

Forresten.. Noen som har noen gode bøker om JavaScript? Gjerne som inneholder en del om DOM-skripting og slikt. Må seriøst øke bokkolleksjonen min på webdev-området, og nå når skolebøkene forsvinner blir det plutselig mer plass i hyllene også :)

Skrevet
Forresten.. Noen som har noen gode bøker om JavaScript? Gjerne som inneholder en del om DOM-skripting og slikt. Må seriøst øke bokkolleksjonen min på webdev-området, og nå når skolebøkene forsvinner blir det plutselig mer plass i hyllene også :)

6570619[/snapback]

http://www.sitepoint.com/books/jsant1/ er kanskje verdt å se på? Det er mulig å laste ned noen kapitler av boka for en sniktitt.

Skrevet
Fant denne på amazon også, men sitepoint-bøkene er helt klart noe å se på også!

Takk :)

6570871[/snapback]

Etter å ha lest innholdsfortegnelsen til sitepoint-boka, vurderer jeg å bestille den selv. Boka går innpå konkrete problemstillinger som helt klart er relevante for oss webutviklere, som blant annet form-validering og drop-down-menyer.

Skrevet

«Build Your Own Ajax Web Applications» så ikke dum ut den heller, nei. Får se hvor mye penger jeg kan tillate meg å bruke nå, skal en tur til Nederland i september, og der kommer det nok til å gå en del penger. Pluss at flybillett må bestilles snart også. Men det er jo ikke verre enn at jeg venter med å bestille bøker til jeg har begynt i siviltjeneste, da har jeg litt penger som må svis av :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...