Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan ikke benytte hvilket som helst trommesett til rockband - men det finnes midi-oversettere som kan benyttes for slikt. Ingen som masseproduseres (foreløpig), men det finnes folk som bygger og selger slike.

 

ION settet er et ombygd sett tilpasset RB, men det koster også rundt 700 dollar for å kunne benytte som et vanlig elektronisk trommesett.

Lenke til kommentar

Vet det var en som lagde en pc løsning med sitt roland sett, midi ut fra trommene, til pc, og fra pc til rockband, men aner ikke hvordan han løste dette, hadde vært utrolig kult og fått til, har spilt en del fret on fire med el trommene mine og det er jo sinnsykt mye kulere å spille med disse enn de orginale RB trommene.

Lenke til kommentar
Faen ass lande:) fortsatt ikke klart bedre enn 92% på run to the hills, eneste jeg mangler før animal:(

Hm, trodde du hadde animal. Skal gå an å klare RTTH på 88 prosent. Mener å ha fått det en gang. Spilte jævla mye i helga, så sikkert derfor jeg klarer den nå. Hadde besøk av en ekte vokalist som sang. :cool: Samt ei søster som spilte gitar. De har også blitt Rock Band frelst.

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Etter litt om og men, så har jeg bestemt meg for å handle inn Rock Band, eller hvertfall trommesettet. Spørsmålet da er om jeg skal vente til Rock Band 2 trommene kommer, Guitar Hero WT trommene kommer eller drite i alt og bare kjøpe Rock Band 1?

 

Gitaren er ikke så fristene ennå, så det kan jeg eventuelt kjøpe senere, det er trommene som gjør at jeg har lyst på spillet(spillene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...