Gå til innhold

Den store Rock Band tråden!


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestiller dere RB2 fra USA ellernoe?

 

Har tenkt å hive meg på lasset, men trenger ikke mikrofon og gitar (har GH2 og 3 fra før, synge driter jeg langt i, spiller bare singleplayer og hater singstar). Så de har bare trommesettet på elkjøp til 685,- så må man kjøpe RB i tillegg (599).

 

Er mest for trommene jeg vil ha spillet egentlig, siden det bor en lufttrommis inni meg. Er settet som selges på Elkjøp det nyere eller det dårlige med plastikkaktige trommer som bråker så mye? Hvorfor har ikke trommesettet to pedaler? Må da være pes å spille låter som er laget med doble basstrommer med bare en fot?

 

Man mister vel ikke vokal, bass, gitarspor når man spiller bare trommer i singleplayer?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vokal/Gitar/Bass spora spilles/synges selv om du spiller trommer, og sånn er det for alle instrumentene, du må ikke ha et fullt band for å kunne gjøre det, men det er jo så mye mer morsomt å spille det med folk enn det er å spille alene.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg venta på Rock Band 2 trommene isteden, evt importert dem ettersom RB1 trommene bråker.

 

Finnes mange måter å modde settet på til å få det til å bråke mindre dog, og få to pedaler.

 

EDIT:

http://www.destructoid.com/wal-mart-memo-p...nd-104141.phtml

 

Håååååh, gleder meg til masse AC/DC <3

Endret av WorThy
Lenke til kommentar
Skal du kjøpe nye trommer så vent på RB2 eller GH:WT, RB-trommene er noko møkk.

 

Nå skal man ikke stole fullt på Brian Bright (ironisk etternavn med tanke på hans utsagn) RB2 trommene har visst blitt motatt en del bedre enn RB1 trommene. Og trommene til GH:WT sine cymbaler burde fikses på asap, de knekker like lett som den ufattelige ræva pedalen til RB1 trommene.

 

Og hvor jeg har det fra er Leipzig, hvor de måtte sirkulere cymbalene grunnet dette problemet. Dog kan jo også være fordi folk voldtok dem to the bone.

Lenke til kommentar
Originally Posted by hmxsean View Post

Hey everybody,

 

Looks like the technicals have been taken care of. Rush's "Moving Pictures" comes out for real next week! In addition we have tracks from Bad Religion, The Cult, Hot Hot Heat, Kasabian, Sleater-Kinney, and Stone Roses!

 

Rush's Moving Pictures Full Album

 

Tom Sawyer (orig version)

Red Barchetta

YYZ

Limelight (orig version)

The Camera Eye

Witch Hunt

Vital Signs

 

The full album will be available for $10.99 (880 Microsoft Points) or $1.99 (160 Microsoft Points) per track individually.

 

 

We are also releasing a bunch of individual tracks:

 

Bad Religion - Sorrow

The Cult - She Sells Sanctuary

Hot Hot Heat - Bandages

Kasabian - Shoot the Runner

Sleater-Kinney - You're No Rock N Roll Fun

Stone Roses - Love Spreads

 

Each of these tracks will be available individually for $1.99 (160 Microsoft Points).

 

 

All tracks are master tracks.

 

 

 

DLC comes out on Xbox 360 on Tuesday, September 23rd and on PS3 on Thursday, September 25th.

 

 

To discuss the week's DLC please go here.

 

For all DLC song credits please go here.

 

And, as always, for awesome background information on our DLC and other articles please visit Rockband.com/life

 

ENDELIG aaaaah Moving Pictures og en awesome Kasabian låt. Im set for next week.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...