Gå til innhold

Anbefaling av PS3 spill med two player


bergetun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brødrene mine i aldrene 4,5 og 7år DIGGER å spille Lego Star Wars i 2 player.

På ps2 er det på norsk. Jeg får ikke til å velge noe språk på ps3 versjonen min :(

 

Dersom han liker bilspill er Cars fett nok, kan kjøre mot hverandre der, enkel og morsom kjøring. Men legostarwars er vinneren...

Lenke til kommentar

Kjøp PixelJunk Racers på Playstation Store, da vel. Det er et nedlastbart bilspill til kr 65 som er utrolig morsomt i multiplayer (enkelt gameplay altså, vi snakker ikke om realistisk bilkjøring her).

 

Jeg, fetteren min og en til ble helt hektet på det spillet i julen, vi tre satt jo og spilte mot hverandre i flere timer i strekk på det verste. :p

 

Trailer fra spillet (Youtube)

Lenke til kommentar
Brødrene mine i aldrene 4,5 og 7år DIGGER å spille Lego Star Wars i 2 player.

På ps2 er det på norsk. Jeg får ikke til å velge noe språk på ps3 versjonen min :(

 

Prøvd å endre språket til norsk under settings i XMB? Altså ikke inne i selve spillet.

Man må gjøre det for å få norsk i Ratchet & Clank, så er mulig

det er samme opplegget i Lego Star Wars? :hmm:

Lenke til kommentar
Savner virkelig two player i et spill som Colin McRae DIRT, eller er det jeg som har kikket for dårlig rundt i menyene?

 

Jeg kjøpte det spillet i all hovedsak for å spille head-to-head offline, men det viste seg at det ikke var mulig. Tok det liksom for gitt at det var en funksjon som fantes i alle skikkelige bilspill. Online multiplayeren er crap uansett.

Lenke til kommentar

Calling All Cars er bra paa multiplayer.

 

Gripshift,,Snakeball og Toy Game,har jeg hoert er bra for baade yngreog eldre spillere, men jeg har ikke proevd dem selv ennaa.

Alle de kan lastes ned billig paa PSN-butikken.

 

Tekken og Warhawk veldig bra spil, men det passer ikke for folk i din soenns aldersgruppe, synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...