Gå til innhold

Dr.pepper... Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dr. Pepper er en like dårlig idé til drikke som Bloody Mary er. Jeg vil hverken ha peppersmak eller tomatsaus i det jeg drikker.

Med den logikken vil en flaske Dr. Greves intimsåpe inneholder såpe kokt på en greve. Dr. Pepper smaker mandel, ikke pepper. Det er for øvrig en av de beste brusene i verden, på delt førsteplass med Vanilla Coke og Fanta shokata.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr Pepper smaker mandel? Seriøst? Sist jeg presset i meg noen dråper syntes jeg det minte mest om kirsebæressens, men mandel, jo, kanskje det? Fikk nesten lyst til å prøve Dr Pepper igjen nå, bare for å finne ut om det er hold i mandelpåstanden din :)

Skrevet
Dr. Pepper er en like dårlig idé til drikke som Bloody Mary er. Jeg vil hverken ha peppersmak eller tomatsaus i det jeg drikker.

Med den logikken vil en flaske Dr. Greves intimsåpe inneholder såpe kokt på en greve. Dr. Pepper smaker mandel, ikke pepper. Det er for øvrig en av de beste brusene i verden, på delt førsteplass med Vanilla Coke og Fanta shokata.

Yuck, jeg skjønner at folk er forskjellige men at noen har samme smak som deg klarer jeg ikke å forstå:p

Overrasker meg ikke om du kjøper vanliljesaus til sjokoladepudding og putter et sugerør oppi:P

Skrevet

Da har ihvertfall vi to HELT forskjellige smaker :p

Klarer ikke Dr.pepper, og IHVERTFALL ikke shokata

Skrevet
Yuck, jeg skjønner at folk er forskjellige men at noen har samme smak som deg klarer jeg ikke å forstå:p

Overrasker meg ikke om du kjøper vanliljesaus til sjokoladepudding og putter et sugerør oppi:P

Det er ingen sammenheng der. Jeg liker ikke Dr Pepper, men jeg drikker gjerne vaniljesaus.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg har smakt Dr. Pepper en gang på vei til Danmark. Never again, never.

Skrevet

Kjøpte det en gang for en god stund siden, og jeg tror det er noe av det verste jeg har smakt..

Jeg klarte nesten hele flaska, så måtte jeg tømme resten i vasken.

Husker det smakte litt som mandelessens.. :hmm:

Skrevet

Kjøpte netopp 5x 0,5l i Sverige og der er den mer sukkeret enn den du får i Norge.

Drikket veldig lite tidligere men synes den er god. Blir alltid lei alle brusverianter som er her i Norge at det en får i Sverige eller drikker de selger på narvesen/seven-eleven og delideluca.

Skrevet

Dr.Pepper er balsam for sjelen.

Min favorittbrus. Er jo ikke så dyr nå lenger hvis man kjøper havlitersflaskene her til lands. Men personlig er jeg en sucker for Dr.Pepper på boks, av god gammel vane. Bl.a. Ultra selger importert Dr.Pepper.

Skrevet

Dr. pepper er klart favoritt brusen! Den gode, krydrede smaken. Også er det et pluss at ingen maser om å få smake når jeg drikker det, for ingen andre jeg kjenner liker det :)

Skrevet

Alle jeg kjenner syns det er grusomt, men jeg liker den faktisk. Drikker ikke veldig ofte, for det er så søtt. Det smaker vel det samme som cherry cola. Cirka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...