Gå til innhold

Dr.pepper... Hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bare smakt den med cherry-smak og den var FÆL. Verste brusen jeg har smakt tror jeg :thumbdown:

 

Dette er Cherry Coke, og har ingenting med Dr. Pepper å gjøre. Cherry Coke er faktisk produsert av Coca Cola selv.

 

Den litt krydrede smaken av Dr. Pepper er himmelsk, men den må være kald. Varm Dr. Pepper er ikke så godt.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på det med at det er sjeldent å få tak i, må jeg si jeg syns det er kjipt at man ikke får tak i mountain dew heller... Fikk tak i den noen steder før på bensin stasjoner og sånt, men har ikke sett den på leeenge nå. Var yndlings brusen min også :( Har sliti ræva av meg i det siste på å prøve å finne den :p

Lenke til kommentar

Smakte den for ja, 7-8 år siden. Kommer ikke på noe annet en at det smakte fælt. I og med at dette var så lenge siden, klarer jeg ikke å beskrive smaken heller.

 

Men det betyr ikke at jeg kjøper en ny en, for å finne en beskrivelse på hva som gjorde at den smakte vondt :sick:

Lenke til kommentar
Dr.Pepper er god, men den slår ikke Vanilla Coke !

åhh, vanilla coke er sinnsykt go :dribble: synd den bare finst i utlandet :hrm:

 

Og når de gjelder Dr. Pepper.

 

Smakte den for en stund siden. Jeg husker att når jeg tok den første slurken var den drit go, men så kom ettersmaken, og i løpet av 0,3 sekund lå den i boss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...