Gå til innhold

Dr.pepper... Hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Hva syns dere om brusen dr. pepper? Forklar hvorfor du liker/ikke liker den, hva du syns om smaken, etter-smaken osv.

Det skal jeg fortelle deg, ja. Dr. Pepper er noe av det verste dagens brusmarked har å by på, og for meg er det komplett uforståelig at den er så populær som den tydeligvis er. Jeg aner ikke hva de kan ha gått på, de som konstruerte den drikken. Selve smaken ligner kanskje mest på ordinær Coca-Cola med en god touch av marsipan/mandelessens, altså en helt håpløs kombinasjon. Ettersmaken er kanskje ikke spesielt utpreget, men enhver ettersmak er jo for mye når det gjelder denne brusen. Skygg unna, er mitt råd til alle som ikke har smakt den.

 

Puh, godt å endelig få sjansen til å lette sitt hjerte ang. Dr. Pepper. Dette har jeg ventet på.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Er ikke det den kirsebærcolaen dere prater om? For den er god. Av og til. Men ikke for ofte.

Cherry Coke importeres til Norge fra USA av Oluf Lorentzen AS. Selges blant annet i en del Eurospar-butikker her i landet.

 

Cherry Coke importeres til Sverige fra USA av Gray's American Store AB. Kjøpte et par bokser i helgen på EuroCash på Eda (ved Charlottenberg).

 

 

Hei vet du om de selger Diet Dr.Pepper på Eurocash?

Er bare 1måned siden jeg var i USA men savner allerede brusen hehe.

Hvis de ikke har den på Eurocash vet du en plass i nærheten av Strømstad?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot DrPepper, så sant det er i små mengder. En flaske som jeg kan drikke/nyte en dag jeg syns jeg fortjener det, er utrolig godt. Men jeg hadde ikke klart å nyte den, samt mange(alle) andre brusmerker hver eneste dag.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...