Gå til innhold

Dr.pepper... Hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eg ville fram til var at viss eg har valet mellom å spise noko kunstig framstilt og noko naturleg, så vel eg det naturlega først.

Det jeg ville frem til var at du ikke har noen grunn til å gjøre det valget.

 

Eg ser uansett ikkje problemet med å ikkje ville spise noko kunstig framstilt når ein har andre moglegheitar.

Såklart skal man kunne velge selv, det er ikke det jeg har et problem med. Problemet er når folk begynner å spre feilinformasjonen og det begynner å påvirke bla. produkter som selges.

 

Det er ikke noe personlig, har ikke noe spesielt imot deg, har bare en del forakt for alt maset om naturlige ting jeg ser rundt omkring.

 

 

 

For all del, ungå aspartam hvis du kan, men ikke gjør det fordi det er kunstig, gjør det fordi det ikke er godt for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det jeg ville frem til var at du ikke har noen grunn til å gjøre det valget.

Om eg så ikkje har nokon grunn gjer eg det likevel. :) Kan ikkje akkurat meine at det skapar meg unødvendig heft i kvardagen.

 

Problemet er når folk begynner å spre feilinformasjonen og det begynner å påvirke bla. produkter som selges.

 

Det er ikke noe personlig, har ikke noe spesielt imot deg, har bare en del forakt for alt maset om naturlige ting jeg ser rundt omkring.

Det kan eg jo forstå at du blir irritert over, men at akkurat mitt vesle utsagn hadde noko å seie veit eg no ikkje. Eg påstår heller ikkje at du har meint dette. :)

 

For all del, ungå aspartam hvis du kan, men ikke gjør det fordi det er kunstig, gjør det fordi det ikke er godt for deg.
Om eg vil unngå aspartam fordi det er kunstig så er det mitt problem.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...