stasomfaen Skrevet 27. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2014 Noen som vet om noe billige avganger til/fra malta i nærmeste framtid? tenkte starten av feb. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2014 Noen som vet om noe billige avganger til/fra malta i nærmeste framtid? tenkte starten av feb. Denne tråden er ikke for lokale reiser i Europa, der er det så mye tilbud og lave priser at langturene raskt blir usynlig blandt diskusjon om gebyrer. Billig til Malta blir det ikke før Norwegian starter direkteflyginger i mars. Nå må du opp mot 2k hver vei. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2014 Det er sant nok. Ikke så langt. Fant tilbudene til 2000, så så jeg også at norwegian skulle ha noe, men skjønte ikke hvorfor de ikke hadde noe ledig, men da vet jeg det at de starter flyvninger i mars Lenke til kommentar
Tongfel Skrevet 30. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2014 Noen her som har erfaring om selskaper/tilbud på reiser ifra LA via øst Asia tilbake til Norge? Har en 9-10 ekstra dager til rådighet og har aldri vært i Asia før. Derfor jeg tenkte å fly den vegen om det en mulighet. Det er snakk om i April Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Er det noen som vet hvordan man kan sikre seg de beste billettene til SørKorea i ca mai-juni måned (tur-retur)? Jeg er ganske fleksibel på dato, men alle "flykalkulator" sider jeg har funnet er veldig spesifikk med datoer for tur-retur, og finner derfor bare dyre priser, med 2 mellomlandinger og 30-50timers reisetid. Det spiller liten rolle hvilke selskap jeg reiser med, og hvilke by jeg lander i Korea da det er godt utbygget tognettverk for å komme seg hvor som helst. Jeg bor selv i Bergen men forventer uansett en mellomlanding i Nederland, Tyskland eller andre land med skikkelige flyplasser. Ønsker naturligvis at oppholdet for mellomlandingen er så kort som mulig. Er i utgangspunktet veldig fleksibel på dato, og oppholdstid er planlagt mellom 7-14 dager. Om noen ikke har noen presise svar, vet værtfall noen om noen gode steder å lete etter billige billetter for fremtiden når spesefikk dato ikke er nødvendig? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Mye enklere å finne her: http://flybilligst.com/index.php?o=OSL&d=SEL# enn her: http://flybilligst.com/index.php?o=BGO&d=SEL Edit: ser ut til at Finnair akkurat har avsluttet sitt tilbud til Seoul. Endret 11. februar 2014 av robertaas Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) KLM har gode priser på en del poengreiser nå, noen på 50%. Tror man må være innlogget på FB for å se det? Endret 11. februar 2014 av Atmosphere Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 KLM har gode priser på en del poengreiser nå, noen på 50%. Tror man må være innlogget på FB for å se det? KLM har bestandig ute noen gode tilbud, men: -de legges ut helt på slutten av annen hver måned -gjelder reiser kun for de to neste månedene -er ganske dyre for det man betaler ut over poengene, spesielt for reiser til utenfor Europa. Det kan faktisk være billigere å slå til på et vanlig tilbud hvor man ikke bruker poeng. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 KLM har gode priser på en del poengreiser nå, noen på 50%. Tror man må være innlogget på FB for å se det? KLM har bestandig ute noen gode tilbud, men: -de legges ut helt på slutten av annen hver måned -gjelder reiser kun for de to neste månedene -er ganske dyre for det man betaler ut over poengene, spesielt for reiser til utenfor Europa. Det kan faktisk være billigere å slå til på et vanlig tilbud hvor man ikke bruker poeng. Ok, jeg var bare innom og så etter reiser hjem til Barcelona, og så at de hadde en del andre tilbud. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) http://www.qatarairways.com/no/no/offers/companion-offer.page 2 for 1 Bangkok: 7595 NOK for 2 i økonomi 19145 NOK for 2 i biz Maldivene: 9545 NOK for 2 i økonomi 25795 NOK for 2 i biz Salgsperiode: til 14. februar Reiseperiode: februar til 17. desember Endret 11. februar 2014 av robertaas Lenke til kommentar
rufs Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 Grisebillig igjen til høsten/ vinter. Norwegian.https://www.norwegian.no/fly/tips/?D_City=OSL&DestinationGroup=15&SplitDatesInto=3&UseDates=True&D_Day=01&D_Month=201409&D_Day_End=30&D_Month_End=201501&CurrencyCode=NOK Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 Grisebillig igjen til høsten/ vinter. Norwegian. https://www.norwegian.no/fly/tips/?D_City=OSL&DestinationGroup=15&SplitDatesInto=3&UseDates=True&D_Day=01&D_Month=201409&D_Day_End=30&D_Month_End=201501&CurrencyCode=NOK Personlig holder jeg igjen å fly long haul med norwegian til de kan vise til at de klarer å komme avgårde til tiden. Men det er kanskje en annen diskusjon? 1 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Undertegnede er jævla kjip og jeg vil ikke reise noen sted i det hele tatt med fly. Jeg har høyde og flyskrekk og vil slettes ikke betale i dyre dommer for min egen ulykke og påfølgende bråe død. Der i mot kan jeg betale godt for å slippe fly der det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Undertegnede er jævla kjip og jeg vil ikke reise noen sted i det hele tatt med fly. Jeg har høyde og flyskrekk og vil slettes ikke betale i dyre dommer for min egen ulykke og påfølgende bråe død. Der i mot kan jeg betale godt for å slippe fly der det lar seg gjøre. Så ikke skriv i en tråd som dette, da? Start din egen sykkel/tog/bil-tråd, om du ønsker å snakke med andre som liker å sykle/ta tog/kjøre bil. Om du ikke vil betale for din egen død, vil jeg forøvrig anbefale deg å aldri sitte på eller kjøre bil. Større sjanse for å dø i trafikken, enn det er i et fly. Fly er noe av det tryggeste transportmiddel som finnes. 4 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2014 Det lukter litt troll Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2014 http://www.klm.com/?country_language=no_no Dubai fra 2353,- Salgsperiode: ? Utreiseperiode: frem til juni Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Hva gjelder for baggasje når man flyr med to forskjellige flyselskap egentlig? Skal fly KLM bare til Amsterdam, før jeg bytter til Malaysia Airlines (AMS-KUL-DPS). Må jeg da forholde meg til KLM sine bagasjebetingelser? De har bare 23kg mot 30kg på Malaysia Airlines. Ser at KLM skal ha 70 EUR for overvekt ser det ut som. *egentlig feil tråd så jeg nå* Endret 21. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2014 Beveger meg ut på tynn is nå, men tror det er bagasjereglene til den som har den lengste flygningen på reiseruten som gjelder, i dette tilfellet Malaysia Airlines. Ihvertfall det som gjelder for f.eks. BA. Fant lite på KLM sine sider, men kan vel ringe de. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Det hadde vel kanskje passet i den andre fly-tråden. Min første tanke vil være at det spørs på hvem som har solgt billetten. Altså om billetten er MH eller KL - men jeg er nok også på tynn is Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) KLM hadde bare som svar "se på biletten". Så da fikk jeg bare kjøpe bilett da, og på electronic ticket record står det baggage allowance 30 kg OSL-DPS, så da bør det gå bra. Og ja, skrev i feil tråd. Endret 22. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå