Gå til innhold

Noen på forumet som har havnet i slåsskamper?


Anbefalte innlegg

Ikke siden ungdomsskolen. På barneskola derimot var det ville tilstander. Husker jeg blant annet slo ned en kar med en spade. Havnet ofte hos rektoren når jeg tenker meg om. :whistle:

 

Nå er jeg rene engelen. Har over hodet ikke lyst til å komme i bråk. Litt kjipt å få slike ting på rullebladet for ikke å snakke om bøter eventuelt fengsel. Nei, da er det bedre å være tålmodig eller å konsekvent fjerne seg fra alt som lukter bråk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ønske folk kunne bryte mer, i stedet for å bare dælje til. Bryting viser i mye større grad styrke, og man ønsker vel som regel å vise at man er sterkere enn konkurrenten..?

 

Selv har jeg ikke vært i slosskamp, kun sånne tulleslosskamper med kamerater, som fort blir alvor.. :p Men jeg tror at hvis jeg kom i slosskamp med noen, ville jeg bare prøvd å lagt han i bakken fortest mulig.. Og ydmyke han litt da :innocent:

 

Men uansett syns jeg psykisk styrke er mye viktigere enn fysisk.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe stor og sterk, så jeg stikker helst hvis jeg har sjansen. Har aldri sloss "på orntli", men jeg fikk nesten en tann slått ut på ungdomsskolen. Skjønt, det var vel nærmere et uhell enn en slosskamp. I russetiden ble vi (4 stk som ikke er særlig storvokste av oss) angrepet av noen som utga seg for å være casuals midt på Torgalmenningen. En av oss fikk et flygespark i ryggen, men de stakk da de oppdaget purken. Senere kom de tilbake og unnskyldte seg ettersom det ikke var oss de var ute etter ("et par folk med russeklær" osv). Jævla idioter, de var tross alt både større enn oss og sikkert 4 ganger flere.

 

På rekruttskolen var vi på byn i Stavanger, og en gang var jeg centimeter fra å kline til en fyr som var jævlig innpåsliten og bare var ute etter bråk (jeg hadde sett han tidligere på kvelden da han bråkte verre inne på et utested, men jeg misforsto først situasjonen og trodde det var han som urettmessig var på vei til å få en saftig omgang juling av en boler). Det var tross alt sikkert 400 andre uniformerte ungdommer i gatene den kvelden som sikkert kunne ha backet meg, ettersom det var første permhelg og vi hadde uniformsplikt, men fyren så klin gæren ut og kunne muligens hatt kniv. Jeg angrer strengt tatt likevel litt på at jeg ikke ga han en kjapp en på trynet, for det tror jeg den karen hadde hatt rimelig godt av den kvelden. Ser dog ikke bort ifra at han fikk bank på et senere tidspunkt.

 

Nå rett før jul var jeg hjemme på perm, og dro på byen en kveld. Jeg hadde med meg et par kompiser som tydeligvis var i køddehumør, og jeg selv var bittelitt sjanglete, så det endte med at jeg ramlet på en fyr på dansegulvet inne på et utested. Ikke bare en eller to ganger, men tre ganger med ganske korte mellomrom. Fyren ble tydelig irritert og dyttet meg kraftig bort. Jeg reiste meg så kjapt jeg kunne i den tilstanden, men da dro kompisene mine meg ut derfra fordi de var redde for at jeg skulle fly på han og bruke "vaktsoldatskillsene" mine, som de kalte det (består i en dag trening på arrestasjonsteknikk). Jeg skulle bare bort og ta han i hånden og beklage :)

 

Ellers blir det gjerne litt køddeslossing her på vaktlaget, men ettersom jeg er redd for å skade noen, går det stort sett i slag mot armer og lår. Selv blir jeg offer for slag i magen, kraftig "poking" i siden, og annen generelt røff behandling under slike sessions (som f.eks. kreative metoder for å klemme pusten utav meg). Bare moro!

 

edit: jeg synes altså at unødvendig slossing basert på bagatellmessige hendelser eller for "underholdningens skyld" er ganske på trynet, men jeg hadde ikke hatt så mye imot å klaske til en på min egen størrelse dersom han bare er ute etter bråk og dermed har godt av en liten oppstrammer, og jeg selv har en fair sjanse. Vold mot jenter kan kun fosvares ved ganske ekstreme tilfeller i min bok, selv om kvinner statistisk sett lettere tar til fysiske angrep ihvertfall i hjemmene.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

mange her som har sagt at de "savner lekeslåssinga" (er det sloss eller slåss?) anyways! jeg er nå 18 (snart 19) og kameratgjengen min har visst misforstått. vi har enda ikke sluttet med lekeslossing, er jo vanvittig morro!

 

jeg er typen som hater unødvendig vold. hater slåsskamper og tull. utrolig unødvendig imo. kommer aldri noe godt ut av det. har blitt truet ett par ganger, men aldri vært i slåsskamp. eller, vært i en nestenslåsskamp.

 

Vi var 7 gutter på tur til danmark, skagen for å være nøyaktig. var seiltur og brygger er jo ikke kjent for sin sikekrhet. satt en 8-9 gutter i 16-års alderen (vi var 17 hele gjengen) som skulle beefe. jeg og 3 kamerater dro tilbake til båten for å ta en tidlig kveld mens de resterende 3 var litt bak. de bare skulte mot oss men gikk rett opp i tryntet til de 3 andre. de prøvde og snakke seg ut av det, men en ble slengt i en søppelkasse, og en dro med blåveis. ble avverget fra masseslagsmål ved at faren (eieren av båten og svart belt i karate fyr :p) til kameraten min gikk i mellom og snakket med dem.

 

nærmeste jeg har vært beef. russetiden komemr og blir helt sikkert noe dritt da. eneste jeg gruer meg til ved russetiden :p

Endret av Potetgullmann1
Lenke til kommentar
mange her som har sagt at de "savner lekeslåssinga" (er det sloss eller slåss?) anyways! jeg er nå 18 (snart 19) og kameratgjengen min har visst misforstått. vi har enda ikke sluttet med lekeslossing, er jo vanvittig morro!

Mener du sånn femi koseslossing hvor alle ler og er nær hverandre og stopper når en får en albue eller noe i tryne?

 

Ekte lekeslossing er med knyttnevene, sånn er det bare!

Lenke til kommentar

Oh jeg får brekninger av å lese enkelte innlegg her. Ikke alle sier det åpenlyst, men det kreler av undertoner som sier: "Slossing er tøft, og jeg er flink til det. Jeg liker ikke å bruke hjernen min til å tenke skikkelig gjennom ting. Jeg er mer mann fordi jeg kan sloss. Jeg har svært lav selvtillitt, så hvis noen sier noe negativt om meg, må jeg bruke vold mot dem. Det er bare rettferdig. Folk er redd meg, og jeg liker det. Det betyr at dem respekterer meg. Jeg syns apekatter er dumme dyr, mens jeg er et intelligent menneske. Intelligens kommer ikke med et ansvar. "

 

Jævla avskum hele gjengen (For dem det gjelder). Hjernen vår har ikke utviklet seg noe særlig de siste 10 000 årene, så det er egentlig logisk. Men fremdeles like patetisk.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Oh jeg får brekninger av å lese enkelte innlegg her. Ikke alle sier det åpenlyst, men det kreler av undertoner som sier: "Slossing er tøft, og jeg er flink til det. Jeg liker ikke å bruke hjernen min til å tenke skikkelig gjennom ting. Jeg er mer mann fordi jeg kan sloss. Jeg har svært lav selvtillitt, så hvis noen sier noe negativt om meg, må jeg bruke vold mot dem. Det er bare rettferdig. Folk er redd meg, og jeg liker det. Det betyr at dem respekterer meg. Jeg syns apekatter er dumme dyr, mens jeg er et intelligent menneske. Intelligens kommer ikke med et ansvar. "

 

Jævla avskum hele gjengen (For dem det gjelder). Hjernen vår har ikke utviklet seg noe særlig de siste 10 000 årene, så det er egentlig logisk. Men fremdeles like patetisk.

Dette var det mest idiotiske jeg har sett på lenge haha. Bra du ikke kan "banke meg" da!

 

Ekte lekeslossing er med knyttnevene, sånn er det bare!

Blir vel ikke så veldig lekende lenger da, vel?

 

Det jeg forbinder med lekeslåssing er bryting! ;)

Vi var små da. sånn 10-14år. Det var litt uskyld alikevel, men der jeg er fra er det en annen verden. Ingen super streitinger, det er drit kjedelig.

Lenke til kommentar
Oh jeg får brekninger av å lese enkelte innlegg her. Ikke alle sier det åpenlyst, men det kreler av undertoner som sier: "Slossing er tøft, og jeg er flink til det. Jeg liker ikke å bruke hjernen min til å tenke skikkelig gjennom ting. Jeg er mer mann fordi jeg kan sloss. Jeg har svært lav selvtillitt, så hvis noen sier noe negativt om meg, må jeg bruke vold mot dem. Det er bare rettferdig. Folk er redd meg, og jeg liker det. Det betyr at dem respekterer meg. Jeg syns apekatter er dumme dyr, mens jeg er et intelligent menneske. Intelligens kommer ikke med et ansvar. "

 

Jævla avskum hele gjengen (For dem det gjelder). Hjernen vår har ikke utviklet seg noe særlig de siste 10 000 årene, så det er egentlig logisk. Men fremdeles like patetisk.

Dette var det mest idiotiske jeg har sett på lenge haha. Bra du ikke kan "banke meg" da!

Kikket kjapt gjennom postene dine i tråden, og syns vi er ganske enige om det meste. Så kan du forklare kjapt hvor uenighetene våres ligger?

 

Jeg hadde aldri banket noen. Vold er omtrent det verste jeg vet om. Mennesker har en godt nok utviklet hjerne til å kunne kommunisere, løse konflikter og akseptere forskjeller uten bruk av vold. Som er en svak og patetisk drittløsning.

Lenke til kommentar

Tror jeg var nære med å få skikkelig juling av noen gangsters når jeg var på ferie i Praha i fjor. :thumbdown:

 

Jeg var ut å skatet på en miniramp som sto i en park i Praha. Det var jeg og en annen Tsjekkisk dude som jeg ikke kjenner som var der. Plutselig så spretter han Tsjekkiske duden opp og tar med seg brettet og sekken og springer det han er kar for. Jeg ser meg rundt og ser at det kommer 3 stykker joggende/springende mot minirampen. Jeg står på siden av minirampen og tenker "WTF!? Hva skjer?". En av personene går bort til meg mens de to andre står i bakgrunnen. Han som kommer bort til meg har en T-skjorte med bilde av to boksere som står med knyttnevene parat. Eller så ser han ganske "fit for fight" ut. En av de andre ser jeg har et filmkamera hengende over skuldra. Han som kom bort til meg sier noe til meg. Jeg skjønte jo ikke en dritt siden han snakker Tsjekkisk. Høflig som jeg er spør jeg om han snakker engelsk. joda, det gjør han. Så spør han om hvor jeg kommer fra og hva jeg gjør i Praha. Jeg forteller han at jeg er i fra Norge og er i Praha på ferie. Så spør han om han kan få låne brettet mitt. Jeg at det kan han ikke. Først nå beslutter jeg at det er best å stikke etter å ha stått nesten paralysert i 1 minutt. Selv om at jeg kjente at det var mot min natur å stikke av med halen mellom bena (er normalt ganske sta og godtar ikke å "legge meg flat" for folk som skal herse med meg eller andre. bruker som regel å sette de på plass). isåfall, jeg tar opp brettet og snur ryggen til han og går vekk. Han roper etter meg at jeg må komme tilbake, noe jeg ikke gjør.

:ermm:

 

Hvis jeg ikke hadde gått rolig vekk hadde du kanskje funnet meg på Youtube under "Norwegian tourist gets beaten up in Prague".

Eventuelt "Norwegian tourist pwns Czec'ian dude" :p

Lenke til kommentar
Oh jeg får brekninger av å lese enkelte innlegg her. Ikke alle sier det åpenlyst, men det kreler av undertoner som sier: "Slossing er tøft, og jeg er flink til det. Jeg liker ikke å bruke hjernen min til å tenke skikkelig gjennom ting. Jeg er mer mann fordi jeg kan sloss. Jeg har svært lav selvtillitt, så hvis noen sier noe negativt om meg, må jeg bruke vold mot dem. Det er bare rettferdig. Folk er redd meg, og jeg liker det. Det betyr at dem respekterer meg. Jeg syns apekatter er dumme dyr, mens jeg er et intelligent menneske. Intelligens kommer ikke med et ansvar. "

 

Jævla avskum hele gjengen (For dem det gjelder). Hjernen vår har ikke utviklet seg noe særlig de siste 10 000 årene, så det er egentlig logisk. Men fremdeles like patetisk.

Dette var det mest idiotiske jeg har sett på lenge haha. Bra du ikke kan "banke meg" da!

Kikket kjapt gjennom postene dine i tråden, og syns vi er ganske enige om det meste. Så kan du forklare kjapt hvor uenighetene våres ligger?

 

Jeg hadde aldri banket noen. Vold er omtrent det verste jeg vet om. Mennesker har en godt nok utviklet hjerne til å kunne kommunisere, løse konflikter og akseptere forskjeller uten bruk av vold. Som er en svak og patetisk drittløsning.

 

Beklager trodde dette var dine ord, men så nå at du ikke liker dem som sier slikt. Igjen beklager!

 

Slossing er tøft, og jeg er flink til det. Jeg liker ikke å bruke hjernen min til å tenke skikkelig gjennom ting. Jeg er mer mann fordi jeg kan sloss. Jeg har svært lav selvtillitt, så hvis noen sier noe negativt om meg, må jeg bruke vold mot dem. Det er bare rettferdig. Folk er redd meg, og jeg liker det. Det betyr at dem respekterer meg. Jeg syns apekatter er dumme dyr, mens jeg er et intelligent menneske. Intelligens kommer ikke med et ansvar.

Lenke til kommentar

nååh, ikke no forumslåssing nå da :p

 

Havner aldri i slosskamp. Er alltid den som er rolig og "kontrollert" selv om jeg sjangler litt når jeg er på flaska, men alt med et smil :)

Slåss ofte i barnehagen og på barneskolen, var skikkelig badass på den tiden... Slåss for den minste lekebil og fulgte darwins lov. Nå føler jeg bare at det å sloss er bortkasta så jeg har det heller gøy i steden for å være aggressiv og yppe på andre.

 

ord! ;)

Lenke til kommentar
Oh jeg får brekninger av å lese enkelte innlegg her. Ikke alle sier det åpenlyst, men det kreler av undertoner som sier: "Slossing er tøft, og jeg er flink til det. Jeg liker ikke å bruke hjernen min til å tenke skikkelig gjennom ting. Jeg er mer mann fordi jeg kan sloss. Jeg har svært lav selvtillitt, så hvis noen sier noe negativt om meg, må jeg bruke vold mot dem. Det er bare rettferdig. Folk er redd meg, og jeg liker det. Det betyr at dem respekterer meg. Jeg syns apekatter er dumme dyr, mens jeg er et intelligent menneske. Intelligens kommer ikke med et ansvar. "

 

Jævla avskum hele gjengen (For dem det gjelder). Hjernen vår har ikke utviklet seg noe særlig de siste 10 000 årene, så det er egentlig logisk. Men fremdeles like patetisk.

Får brekninger av å lese ditt innlegg jeg :)

"Jeg er så mye bedre enn alle andre, bare fordi jeg ikke gjør som naturen har gjort i alle år. Jeg skiller meg ut fordi jeg aldri tørr å bli skitten på nevene"

 

Det kan snus mot deg akkurat som du snur det mot oss :)

Lenke til kommentar

Har en kamerat som tydligvis er glad i å sloss. Trener for å bli sterk hvis han havner i slosskamp, ser på hooliganfilmer osv mest for at han vil "lære" seg hvordan det skal slås osv, men også litt for at han synes det er tøft. Så hver helg når han er ute å drikker, havner han alltid i slosskamp med no folk, men dette skjer ikke med mindre han har med seg "gjengen", Han trenger tydligvis alltid hjelp fra de andre. Så han sloss aldri på egen hånd.

 

Skjønner meg egentlig ikke på alle dere som synes det er tøft med slåssing, både når det gjelder leking og når det er litt mer seriøst. Er det virkelig så herlig å påføre smerte på andre folk, bare for at de kanskje er litt plagsomme i fylla feks? Finnes da andre måter å løse ting på :roll:

 

Brawns before brains?

Lenke til kommentar
Har en kamerat som tydligvis er glad i å sloss. Trener for å bli sterk hvis han havner i slosskamp, ser på hooliganfilmer osv mest for at han vil "lære" seg hvordan det skal slås osv, men også litt for at han synes det er tøft. Så hver helg når han er ute å drikker, havner han alltid i slosskamp med no folk, men dette skjer ikke med mindre han har med seg "gjengen", Han trenger tydligvis alltid hjelp fra de andre. Så han sloss aldri på egen hånd.

 

Skjønner meg egentlig ikke på alle dere som synes det er tøft med slåssing, både når det gjelder leking og når det er litt mer seriøst. Er det virkelig så herlig å påføre smerte på andre folk, bare for at de kanskje er litt plagsomme i fylla feks? Finnes da andre måter å løse ting på :roll:

 

Brawns before brains?

Tulling, det jeg snakker om(sloss litt med knyttnevne) gjorde vi når vi var 10-15år. Han har tydeligvis missforstått litt, men for all del han kan ikke noe for at han er dum!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...