Gå til innhold

Noen på forumet som har havnet i slåsskamper?


Anbefalte innlegg

Får brekninger av å lese ditt innlegg jeg :)

"Jeg er så mye bedre enn alle andre, bare fordi jeg ikke gjør som naturen har gjort i alle år. Jeg skiller meg ut fordi jeg aldri tørr å bli skitten på nevene"

 

Det kan snus mot deg akkurat som du snur det mot oss :)

Hvordan var det å snu det mot ham?

 

"Du har selvkontroll, din teiting."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å sitte å diskutere dette i utgangspunktet er ganske teit.

 

 

1. Slåssing er for de som ikke klarer å prate, altså de som ikke er intelligente nok til å prate seg ut av noe og bare bruker knyttnevene.

 

2. De som ikke har selvkontroll nok til å ikke slå.

 

3. De som blir angrepet( Som regel fordi de har vært frekkaskjekkas!

Lenke til kommentar

Skremmende hvor mange som skryter av å slå folk i starten av tråden her. Letter patetisk egentlig. "jeg slår først, jeg er tøff". Nei, du er en idiot. :roll:

 

Slosskamper har det blitt noen av, en stund siden sist riktignok. Har dessverre en dårlig egenskap med sinne, som gjør at om jeg virkelig blir skikkelig sint, så blir jeg SKIKKELIG sint. Det suger forsåvidt, da jeg sjelden synes fysisk vold er nødvendig. Har riktignok aldri vært den som har angrepet, men har av en eller annen grunn aldri fått juling heller.

Lenke til kommentar

Jeg er stor og tung, og trener aktivt styrketrening. Før har jeg både drevet med vanlig boksing, og kickboksing - så at jeg er treig vil jeg muligens si litt imot.

 

Av slåsskamper er det heller dårlig, kun 3 stk som jeg vil si kan nevnes. Første gang var for leeeeenge siden, slo til en gutt på ungdomsskolen, han gikk rett i bakken. Jeg skjønte egentlig ikke hva som hadde skjedd, så jeg sto fastfryst. Han reiste seg opp med knekt neste, og lappa til meg 3-4 ganger i trynet. Sto der fortsatt fastfryst, med masse blod i ansiktet. Deretter gikk vi begge bort til vasken, tørket av oss blod, og ga hverandre hånda. Andre gang var når jeg skulle være "dørvakt" (venninne som fryktet at halve byen skulle komme). Full kar som begynte å sloss, fikk overmannet han og kastet han ut. Noe forbannet over at han hadde blitt kastet ut, tok han springfart mot meg, og slo meg i magen. Gjorde vondt som faen, men klarte å ta nakkegrep på han, fremfor å slå tilbake. Etter mye banning forsvant han ...

Tredje gang var et helt uprovosert angrep på meg, hvor jeg plutselig fikk ei glassflaske knust i hodet - Det gjorde vondt! Før jeg helt skjønte hva som hadde skjedd, hadde dørvaktene lagt han i verdens verste magelås, og slepte han ut. Så han et par dager etterpå, med masse blåveiser.

 

Høres kanskje ille ut dette, men alt har foregått over et lengre tidsrom, med et snitt på 1 gang per 3 år omtrent. Er også av typen som foretrekker å løse konflikter med ord, i all hovedsak fordi vold kun tyr til kjedelige konsekvenser, uansett.

Endret av the Stig
Lenke til kommentar

Jeg fikk skikkelig skambank en gang når jeg var full .. var jeg som starta det også ved å slenge noe dritt. Endte opp med 3 chippa tenner , et kutt i ryggen (som jeg tror kom fra ølglasset mitt som ble knust) og et hull under leppa.

 

Så ikke sleng for mye dritt rundt i fylla :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Selv er jeg en av de som er sterkest i klassa.. Tar de fleste som går i 10. også. Men så er jeg kun 14, og bor på et lite sted. Ingen store slosskamper - heldigvis :)

Lenke til kommentar

Har aldri vært i noen slosskamp, men har vært ganske close :p

 

Er ganske brei i skuldrene og slikt, så ser vel gjerne sterkere ut enn jeg egentlig er. Trener vekter og slikt, men ikke boxing. Så ferdigheter er det sikkert ikke så mye av når det kommer til slossing.

 

Anyways, hadde en episode der det var en fyr som sa han hadde hacket pcen min over nettet. Jeg blir rimelig fort hisset opp og begynte å skjelle han ut, over telefonen. Ble en del drittslenging fra begge parter. Så gikk det noen uker, da jeg og en kompis var på vei hjem fra byn. Vi gikk av på bussterminalen, og såklart sitter det 25-30 ungdommer å har vors. En av de var åpenbart han karen jeg hadde slengt dritt til. Han roper på meg, jeg stopper. Tenker at jeg like gjerne kan snakke med han. Plutselig roper han ut alle på terminalen, slik at de kan stå bak han å se skummel ut.

Jeg forstår jo med en gang at jeg ikke har noe sjans i det hele tatt, så jeg begynner jo å prate. Sto å pratet/skreik i 15-20 min, før han bare fikk nok og tok med seg gjengen sin tilbake på terminalen. Jeg og kompisen min gikk derifra uten en skramme.

 

Det morsomme var at han som sto oppi fjeset mitt med "steinansikt" kom bort til meg for noen uker siden. "Unnskyld for den episoden, var litt full å sånn".

Me=1 , goons=0 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...